בוז'ימוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TwelveEyes

New member
../images/Emo32.gif בוז'ימוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני עומדת במטבח, מקלפת פטריות כשפתאום החלונות, המקרר והמיקרו מתחילים לרקוד לי סמבה!!!! "בום על-קולי," אני חושבת וחוזרת לעסקיי. שנייה אחרי זה, מקבלת טלפון היסטרי מחברה שלי. "דנה!!! הרגשת את רעידת האדמה?!" "שו רעידת אדמה?!" "רעידת אדמה!!! חצי מהצלחות במטבח התנפצו לי!" פאקינג אלוהים אדירים... כולם בסדר? 4 וחצי בסולם ריכטר... לא יאומן... איזה פחד!
 
חחחחחח../images/Emo6.gif

אני בבית
שיחררו אותנו מבצפר(איזה כיף):]] בהתחלה היה חשש שאחת המורות נפלה במדרגות,אחרי זה חשבו שזה עוד פיצוץ רגיל ואחרי זה כולם נכנסו לפאניקה שאנחנו הולכים למות(אף פעם לא האמנתי שמישהו באמת יכנס מתחת לשולחן
). אני צריך עוד רעידה
 

DecayCell

New member
אוי ויי...

בשעות האלו אני ישנתי. אני צריך להפסיק לישון. באמת.
 

פיה שלו

New member
אז זהו...

שתמיד ההורים שלי אמרו לי שאני ישנה כל כך עומק שאפילו רעידת אדמה לא תעיר אותי מסתבר שהם טעו קמתי כשהמיטה שלי זזה והדלת בחדר השמיעה קולות שאתם לא רוצים לדעת עליהם :) הזכיר לי את היפה שלי ואותי כשאנחנו...טוב לא משנה:) קיצר.. חשבתי שחלמתי והמשכתי לישון ואז אמא שלי התקשרה ואמרה שהודיעו לה שכל בתי הספר והגנים יוצאים לבחוץ מכיוון שצפויה עוד רעידה... אז המשכתי לישון :) שיהיה לכם יום טוב אני הולכת למכור פריגת בסופר בלעכס אולי אתם רוצים לקנות???
 
חחחח

מורה שנפלה במדרגות?!! המורה שלנו אמרה שזה היה רק "מטוס" (?) והיא אפילו רצתה להמשיך ללמד. אבל אחר כך הייתה אזעקה והכל. והלכתי הביתה.
 

שרימפי

New member
אצלי זה היה קצת אחרי שכתבתי

את ההודעה נראה לי להומופובית ישתבח שמה שהמחשב התחיל לרעוד, פעמוני הרוח שתלויים לי על האופני כושר
התחילו להתנגן להם, הכסא המסתובב שלי התחיל להסתובב כשאני עליו והכל הכל הכל רעד. מפחיד. אחר כך יצאתי מהחדר וקלטתי שהדלתות הזזה למרפסת שלנו רועדות כמו אני לא יודע מה. 5 שניות. נראה לי שרוב האנשים בארץ רואים את זה בתור 'חוויה'. אבל אם זה יהיה 6 או 7 בסולם ריכטר(אגב, זה היה 5 לפי הרדיו) אז הם היו מתחילים לפחד שנהיה כמו תורכיה. ואני אומר, מה רע? לפחות השנה הם מארחים את האירוויזיון. אולי אם גם אצלנו ישמידו עיר(ולא מפריע לי שזו תהיה חלק מטבריה) אז נארח אירוויזיון, או יותר מזה, את אולימפידת הגאווה.
 
../images/Emo13.gif

מי יודע, אולי הרעידת אדמה הזאת תיכנס פעם לספרי ההיסטוריה...בעע מזעזע אותי לחשוב כמה חומר בהיסטוריה הדור הבא יצטרך ללמוד...
 
../images/Emo57.gifאיזה רעידת אדמה הייתה ../images/Emo57.gif

נסדק לי הקיר גבס בכיתה .... את מישהו שיחררו מביה"ס / הוציאו מהבניין ?!?! אנחנו למדנו כרגיל...
 
לידידה שלי המורה ברחה

היום היא דיברתי איתה והיא סיפרה לי, שהמורה ברחה מהכיתה בצרחות מהבניין והשאירה את הילדים לבד.
 

dannnnnna

New member
מי אמר שאין יתרונות בלשרת רחוק (ממש

רחוק) מהבית? או יותר נכון לשרת בסוף המדינה... אני ידעתי על הרעידת אדמה רק מהחדשות וזה לא בגלל שאני לא שמה לב מה קורה איתי..פשוט בעובדה לא שמים לב לכאלה דברים.. לאומת זאת, אני ראיתי את 669 מוקפצים השבוע... (וכן לכל מי שתוהה הם שווים ממש)
 
למעלה