בהצלחה לנבחרת ישראל

אני עוד פעם אומרת למה אני מצדיקה

חובת תיוק. זה לא קשור לשכל. תיוק לוקח זמן. מה שלוקח זמן ואפשר להוריד מהאדם שמנהל את הארגון - מוצדק לתת לאדם אחר. הבעיה עם הקפה, שוב, שזה בעיקר עניין של סטטוס. יש המון בוסים, שרוצים לראות איך משרתים אותם. אני דרך אגב מעולם לא הייתי כזו, בעבר כשהייתי שכירה היה לי עוזר, אחר כך עוזרת, ותמיד עשיתי קפה לעצמי, אלא אם הם עשו לעצמם אז הביאו בדרך גם לי. לא בגלל הרגישות שלהם - בגלל הרגישות שלי. אני לא רוצה משרתים. יש לי כאן בבית אנשים שבאים לעבוד - יש מנקה, יש תייקת, יש מישהו שעושה הקלדות, יש לאחרונה אפילו מבשלת. אבל הכל פונקציונלי במאה אחוז, הכל נועד לייעל את יום עבודה. לא להראות מי הבוס עם התחת הגדול שלא יכול לקום מהכיסא. אולי ברגעים של לחץ מטורף הייתי מבקשת להכין לי קפה - אבל אז אין לי זמן גם לשתות אותו...
 

dudusch

New member
האמת? לא מסכים איתך..

זה לא בהכרח כלול בהגדרת התפקיד ותלוי בתרבות הארגונית של אותו המקום... אז נכון, במשרד עו"ד שכל שעה שלהם עולה לך הרבה כסף לא ילכו להכין לך קפה, אבל בחברה בה אני עובד, ביום הראשון שלי במשרד (וזה לא היה מזמן) אמר לי בעלי החברה בהציגו את המזכירה, שהיא עושה הרבה דברים, מקלידה ומתקנת וכו', אבל קפה היא לא עושה. לא מזמן היתה לנו איזו ישיבה במשרד (הפעם היחידה מאז שאני שם), ו... קמתי להכין לעצמי והצעתי לאחרים שתייה. ככה, כשמגיע מישהו אלינו אני מציע לו להכין לעצמו שתייה עד שייכנס לפגישה. בלי מזכירה, בכבוד...
 
לפי דעתי הכי טוב בפעם הבאה

שתיכנסי למסעדה תשרתי את עצמך וגם תשטפי את הצלחות,כוסות ואת השולחן, אה רגע את זה לא תעשי??? מעניין למה...
 

shelly1975

New member
אני חייבת לומר שאצלי בעבודה

2 הבוסים ממש לא בקטע של להרגיש "בוסים גדולים", הם סחבקים ולא מתנשאים, מדברים בגובה העיניים. לעומת זאת, מקום העבודה שלי בתחום המוזיקה, שעזבתי אחרי 8 חודשים בגלל תת תנאים שכללו בין היתר איסור לצאת להפסקה, והייתי צריכה לאכול תוך כדי עבודה!! ואל תגידי לי לא חוקי, אני יודעת שזה לא חוקי אבל לא היה לי כוח להתחיל להאבק בזה משפטית, זה מפרך והעדפתי פשוט לעזוב.
 

koby329

New member
ברור שאת יכולה יותר

לכי ללמוד משהו... אין מה לעשות, "בחורה טובה" זה לא מקצוע....
 
לא ידעתי שיש ארגון כזה.....

יפה לך בלתצית להסיט את "המזקירות"..... לצערינו אין תכתיב או מה כן ולא בתחום המשרד, לפעמים זה בהחלט עובר גבול, כוס קפה אחד או שקית של זבל יכולה לגרום לשנוא את כולם..... מודה לאל שלא יצא לי לעבוד בעבודה או עיסוק שאני שונאת, ומודה לאל על האופי הסורר שיש לי, לא יצא לי להכין קפה כשביקשו ממני, אני הצעתי מדיי פעם, ומה שכן לי יש מנקה במשרד, כך שאין בלאגן...וכן, לפעמים אני מבקשת מהמזכירה שלי אם בראש שלה לסמם אותי בעוד קופאין, ורק בשל הלחץ, לא בשל הרגשת בעלבוסתית או עליונות......<מאידך אם היה לי מזכיר, ללא ספק הייתי מטזזת אותו> לגביי מיצוי עצמי...את חייבת להתחיל לפעול בנדון, ורצוי מוקדם. השמיים הם הגבול....ולפעמים מעבר.
 

shelly1975

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

למה בעלי יכולת משחק????????? מה ליעל בר-זוהר ויכולת משחק חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה שבאמת צריכים לכתוב זה: "לבודדים שנשארו שפספסו את מיליוני האודישנים האחרים ועוד לא ראו אותם בטלוויזיה לאלפית שניה כדי שיוכלו להרגיש סלבריטיז לזמן מהרגע שיריקה יוצאת ועד שהיא נוחתת".
 
י'ה רוע!!!!!!!!!!

ואני חשבתי להגיש מועמדות.... אוח איתך...הרסת לי את חלום הילדות , להיות נערת מסטיק עלוקתית על בסיס פוקסיה תמידי.
 

shelly1975

New member
כפרה את יכולה לעשות פרסומת

לאחת מחברות ההרזיה. אפילו אם לא נעזרת בהם, לא איכפת להם, מספיק התמונות של לפני ואחרי
חותמת לך שזה ימכור בטרוף!
 
תמשיכי בקצב הזה

ואני מנתקת לך את צינורית ההזנה הראשית שלך.....<רק שאמצא אותה לפניי שתתפחלצי לי>
 

shelly1975

New member
חחחח מה?? דווקא פרגנתי לך

אוי זה מה שקורה לכוסיות, הן הופכות לעוקצניות?
 
מנייאקית..<זה כן!>

כוונתי להתפזרות שלך על הפורום.... מה ניסגר איתך שם???... איפה הליש? איפה ההוא עם הקולר???? <ערב חופשי מול המחשב??> חכי חכי אני אראה לך יום אחד מאיפה הכוסית הזו עוקצת.
 

shelly1975

New member
צריכים להגיע אליי

אנשים. עד אז אני מעבירה כאן ת'זמן... תאשימי אותם, הם מאחרים המניאקים.
 
למעלה