../images/Emo32.gif אמא שהסתבכה....מה דעתכן?
אנסה לקצר כי זה סיפור ארוך. לפני כחודשיים חליתי בדלקת גרון - לקחתי אנטיביוטיקה. כחודש אח"כ חזר כאב הגרון בצורה קצת שונה, עברתי מרופא לרופא, עשיתי משטחים, הרוב יצאו שליליים. לא לקחתי אנטיביוטיקה. מאז ועד היום, העניין טרם נגמר. אני עייפה, סחוטה, מפורקת...הגרון עוד לא בסדר לגמרי, ובעיקר בשבוע האחרון התנפחה לה בלוטת לימפה בצוואר. לפני שלושה שבועות פניתי להומיאופטיה, אני לוקחת את התרופות ונמנעת ממוצרי חלב כמו שאמר. בינתיים אין שום שיפור. בגלל הבלוטה עשיתי השבוע עוד בדיקת דם - כל בדיקות הדם מעידות על זה שכנראה זו בכלל היתה מחלת הנשיקה, אולי בתוספת דלקת גרון ועכשיו ראיתי גם שרמת החיידק Antisterpolys (סטרפטוקוק?) חורגת מאוד מאוד מהנורמה. רופא המשפחה עדיין מתעקש על אנטיביוטיקה בגלל פחד מהסטרפטוקוק הזה וסיבוכיו (שכמובן מפחידים גם אותי מאוד). ההומיאופט מתנגד נחרצות אבל מצד שני שלח אותי לרפואה הקונבנציונלית לבדוק מה פשר הבלוטה.... אני כבר מרגישה שאני מדלגת בין גישות ולא יודעת להחליט באיזה קו לקחת - בעיקר כי אני מפחדת מזה שבינתיים אני מזניחה והדברים יכולים להתדרדר ובעיקר כי אני מרגישה ממש רע כבר יותר מדי זמן. אשמח לדעתכן המלומדת...כדי להתאפס ולהחליט באיזה קו להמשיך!
אנסה לקצר כי זה סיפור ארוך. לפני כחודשיים חליתי בדלקת גרון - לקחתי אנטיביוטיקה. כחודש אח"כ חזר כאב הגרון בצורה קצת שונה, עברתי מרופא לרופא, עשיתי משטחים, הרוב יצאו שליליים. לא לקחתי אנטיביוטיקה. מאז ועד היום, העניין טרם נגמר. אני עייפה, סחוטה, מפורקת...הגרון עוד לא בסדר לגמרי, ובעיקר בשבוע האחרון התנפחה לה בלוטת לימפה בצוואר. לפני שלושה שבועות פניתי להומיאופטיה, אני לוקחת את התרופות ונמנעת ממוצרי חלב כמו שאמר. בינתיים אין שום שיפור. בגלל הבלוטה עשיתי השבוע עוד בדיקת דם - כל בדיקות הדם מעידות על זה שכנראה זו בכלל היתה מחלת הנשיקה, אולי בתוספת דלקת גרון ועכשיו ראיתי גם שרמת החיידק Antisterpolys (סטרפטוקוק?) חורגת מאוד מאוד מהנורמה. רופא המשפחה עדיין מתעקש על אנטיביוטיקה בגלל פחד מהסטרפטוקוק הזה וסיבוכיו (שכמובן מפחידים גם אותי מאוד). ההומיאופט מתנגד נחרצות אבל מצד שני שלח אותי לרפואה הקונבנציונלית לבדוק מה פשר הבלוטה.... אני כבר מרגישה שאני מדלגת בין גישות ולא יודעת להחליט באיזה קו לקחת - בעיקר כי אני מפחדת מזה שבינתיים אני מזניחה והדברים יכולים להתדרדר ובעיקר כי אני מרגישה ממש רע כבר יותר מדי זמן. אשמח לדעתכן המלומדת...כדי להתאפס ולהחליט באיזה קו להמשיך!