איש הנצח 5 ??

danistar

New member
../images/Emo32.gif איש הנצח 5 ??

יש לי את 4 הסרטים ל איש הנצח ב DVD ( אגב הבנתי שלסרט הראשון יש גרסה מיוחדת ) אבל עכשיו נתקלתי בזה .. איש הנצח 5 .. אכן נראה לי שבקרוב יצטרכו ל]נות אות תובשמות הסרטים .. אנחנו מתקדמים בצעדי ענק לרוקי 11 ומת לחיות 12 ... אגב למת לחיות 4 יש כבר כמה טיזרים ..
 

ih10

New member
Live Free or Die Hard

יוצא בסוף יוני, ונקווה שזה יהיה האחרון ושההבטחות של סטלון שרוקי 6 ורמבו 4 יהיו האחרונים, הייתי אומר לפני שהם מתחילים לבזות את עצמם אבל כבר מזמן עברנו את זה
 
התופעה הזו מתחילה להדאיג אותי.

מה השלב הבא? מל גיבסון ודני גלובר משתפים פעולה לפרק חמישי של 'נשק קטלני'? (העלילה: טרוריסטים מאיימים לקנות את לוס אנגל'ס ושני השוטרים נקרעים מגימלאות כדי לעצור את הטרור) מייקל ג'י פוקס מוצא זקן כלשהו ונרתם להפקת סרט רביעי של 'בחזרה לעתיד?' אולי פרק 11 לסדרת המופת 'אחים לנשק' שבו מתואר איך שניים מאותה פלוגה המשיכו גם למלחמת קוריאה? מה? עד מתי? וזה רק קצה הקרחון. אבל אם לומר את האמת, עוד מילא ברוס וויליס את ה4 של 'מת לחיות'. אבל ראבק, סילבסטר סטלון עם 'רוקי 6'? מה הוא עושה צחוק מעבודה? הוא מתכנן גם על 'רוקי 7'? מכות בבית אבות? מה? (תודו שאתם כבר רואים את הסצינה של רוקי עם כפפה אדומה ביד אחת וקטטר ביד השניה...)
 

shade21

New member
כל עוד

הסרטים לא מאכזבים אז אני בעד. אמנם קשה לי לראות איך הם מתעלים על DIE HARD 3, הסרט הזה הוא יצירה מושלמת.
 

דון גל

New member
מסכים איתך, כל עוד הסרטים טובים, מה

רע? אבל מת לחיות 3 מושלם? הראשון יותר טוב... הדון.
 

shade21

New member
אהבתי את שניהם

הראשון והשלישי טובים מאוד, אני אישית אוהב יותר את השלישי אבל גם את הראשון אני יכול לראות פעם בשבוע.
 

ih10

New member
לפעמים מצליח להם, גם אני אהבתי את

מת לחיות 3 (והחיבור שלו לראשון היה יפה, למרות שהוא בכלל לא נכתב כסרט המשך למת לחיות), בגלל זה אני בטוח שברביעי יהרסו את הסדרה (דרך אגב, קוין סמית משחק שם תפקיד קטן). רוקי 6 היה נחמד, הביזיון של סטלון היה רוקי 4 ו5 שלא לדבר על רמבו 3, הוא טוען שזאת הסיבה לסרטים החדשים, כדי לתקן קצת את הטעם הרע שנשאר. רוב הסרטים האחרים שהוזכרו כאן בשרשור הם לגמרי בשביל הכסף, סרטי המשך ללהיטים כדי לעשות עוד כסף ובגלל שאין מספיק רעיונות מקוריים. מהבחינה הזאת מת לחיות 4 ואינדי 4 במצב יותר טוב, אם דחו אותם כל כך הרבה פעמים בגלל שהתסריט לא היה מספיק טוב אז אולי עוד יש סיכוי אבל הם סרטי המשך לקלאסיקות, אז יש יותר מה להרוס (סרט המשך של ארבעת המופלאים לא באמת יהרוס לי משהו, גם אם הוא יהיה ממש גרוע)
 

zender

New member
בשבילי המבחן האמיתי יהיה Indy 4

אם מר צ'ואי וגברת אי.טי יהרסו לי את הטרילוגיה הנפלאה הזאת אני לא אסלח להם לעולם ממש יזיז להם,אה?...
 

erzzzzzz

New member
התופעה הזו מדאיגה כבר הרבה זמן

יש יותר מדי המשכים ובדרך כלל הם פחות טובים מסרטי המקור וחלק מהם אף מיותרים לחלוטין , כל הסרטים שהוזכרו הם כלום לעומת מה שמתוכנן רק השנה : גבעות הפחד 2 , אמא מאוהבת 2 (ARE WE RHERE YET) , ספיידרמן 3 , שודדי הקאריביים 3 , שרק 3 , 28 שבועות אחרי , אושן 13 , הוסטל 2 , ארבעת המופלאים 2 , אוון הגדול מכולם (ההמשך לברוס) , מת לחיות 4 (שכבר הוזכר) , הארי פוטר ומסדר עוף החול , זהות במשבר (זהות כפולה 3) , שעת שיא 3 , אבא בא לגן 2 (בלי אדי מרפי) , האויב שבפנים 3 , מיסטר בין 2 (בארץ בסוף החודש) , THE GOLDEN AGE (אליזבת 2) , המסור 4 , אוצר לאומי 2 , הנוסע השמיני נגד הטורף 2 , וכל אלה לא כוללים את ההמשכים ל DVD. קצת מ 2008 : נרניה - הנסיך כספיאן , אינדיאנה ג'ונס 4 (שגם הוזכר) , הענק המופלא (הענק 2) , המומיה 3 , האביר השחור (המשך לבאטמן מתחיל) , הלבוי 2 , ג'יימס בונד 22 (לפי מה שאמרו בעבר הפעם זה יהיה המשך ישיר לקזינו רויאל) , מדגסקר 2 , הארי פוטר ונסיך חצוי הדם , מסע בין כוכבים 11. כל אלה הסרטים שכבר משובצים בלוח השנה. אגב סטאלון הוא מתחיל את צילומי רמבו 4 שאמור לצאת לקראת סוף השנה.
 

amittzor

New member
אפרופו אחים לנשק

המארז חזר למלאי אחרי הרבה מאוד זמן שלא ניתן היה להשיגו (בארץ)
 

cbzhi

New member
אחים לנשק-למכירה

יש לי מארז חדש שטרם ניפתח זול במחצית ממחיר בחנויות-מישהו מעוניין?
 
אולי. איזה מארז זה? מתכת או קרטון?

זון 2 או זון 1? כמה אתה רוצה עליו? (אתה יכול לענות לי גם במסר)
 

Soak

New member
אני גם שוקל למכור את שלי

אחרי שקניתי את מארז המתכת ושנתיים הוא ישב על המדף, התחלתי לראות ואחרי שלושה פרקים כבר לא חזרתי לזה מרוב שהיה משעמם.
 

Stavstav0910

New member
היה את הפרק במשתגעים מאהבה

עם ברוס ווילס, כשהוא מאושפז בבית חולים אחרי שהוא חטף מכה בראש במהלך צילומי מת לחיות 4 - Die Already
 

Afeka25

New member
OFF קטן נוסף: האם Bensons שולחים..

..הודעה במייל על חבילה שיצאה מהם ? תודה, עומר.
 
למעלה