איך אתם נפתרים מהכתמים בבגדים

../images/Emo32.gif איך אתם נפתרים מהכתמים בבגדים

אני כבר משתגעת, שמתי רסס וכבס, בגדים לבנים בכלור, ויש כתמים שממאנים לרדת. בעיקר הכתמים על הצווארון מתחת לפה. אז מה אתם עושים? במה משתמשים?
 
סבון פלא!! ../images/Emo62.gif

יש בסופר סבון "קשה" שמוכרים אותו בתוך סבוניה והוא נקרא "סבון פלא". יש לו ריח נוראי אבל אין כתם שהוא לא הצליח להוריד. גילית באיחור (אחרי כביסה) כתמים נוראיים על חולצה של יואבי שחזרה מהגן, שפשפתי עם הסבון בתוספת של ספריי "קליה" והחולצה חדשה
.
 

michal cohen

New member
מזדהה עם הבעיה

"סנו רסס וכבס" מגלה אפטיות גמורה לכתמים שלנו. ריסוסים, הרטחות, טבליות של קליה, כמות כפולה של אבקת כביסה - הכל ניסיתי. לא יודעת איך בפירסומות הכל עובד, ואצלי לא.
 

עדי 4

New member
ניקוי כתמים

אני גיליתי את הSAPTIL מסיר כתמים בתוך שפורפרת אדומה. בקצה יש מברשת לשפשוף הכתם.. אצלנו זה הפתרון היחיד למלחמה בכתמים
 

28071965

New member
הוצאת כתמים

קיים בשוק ספרי מעולה להוצאת כתמים: אוקסיג´ן של סנו. חוץ מזה תמיד כדאי לנסות להוציא את הכתם כמה שיותר מהר ולא לחכות מספר ימים עד לכביסה הבאה כי בינתיים הוא מתקבע. וכשמאכילים תינוקות וילדים קטנים מומלץ להשתמש בסינר על מנת שהאוכל יטפטף עליו ולא על הבגדים.
 

popo11

New member
אני משתמשת

בחומר של סנו שמגיע בבקבוק עם מברשת, שמה ומיד ונותנת לנוח כמה ימים. בת דודתי משתמשת בסלון כביסה של אסטוניש. והכי חשוב - פיתחתי אפטיות לכתמים. ככה זה ילדים , לא ? אז יש חולצות שלובשים רק מתחת לאוברול. יש כאלה שלא ילבשו יותר לעולם. נותן סיבה להמשיך לקנות גם בזאטוט הבא.
 

מלמלה

New member
ועוד משהו שגיליתי

אם הבגד יצא אחרי הכביסה עם הכתמים כדאי ליבש בשמש עם הכתמים לכיוון השמש אצלי כמה כתמים נעלמו ככה בכל מקרה המיבש מנציח את הכתמים ואז כל טיפול אחר לא משפיע
 
למעלה