אחושרמוטה

../images/Emo32.gif אחושרמוטה ../images/Emo124.gif

סליחה שלא קשור.. אבל אם אתם רוצים לקבל 100 ש"ח לקניית בגדים בלי הגרלה בלי כלום ולקבל חשבון בנק חינם, הכניסה פה! **ירדן\אלי: נא לא למחוק**
 
מה זה אזמה?

בשביל זה יש שרשורי אוף. אני מניחה שישרשרו אותך ברגע שיהיה פה קצת כחול בפורום. יומנעים.
 

B B A

New member
קודם כל

אם יש כבר שרשור אוף, למה לפתוח עוד אחד? שנית כל, בתור אדם שיש לו נסיון עם המערכת הבנקאית- אין דבר כזה "חשבון בנק חינם". אולי לא עולה לך כסף לפתוח אותו, אבל אתה משלם כל חודש עמלת ניהול חשבון ועמלת שורה, ואם הכנסת כסף לחשבון אז אתה משלם עליו עמלה ואם יש לך תוכנית חיסכון ואתה רוצה להעביר מהעו"ש לתוכנית אז זה גם עמלה, ואם אתה מושך כסף אז זה עוד עמלה ואפילו אם אתה מדפיס ניירות של מצב החשבון שלך אתה משלם עמלה... ומכאן זה רק ממשיך. סתם כדי שלא יז**נו לכם את השכל ויגרמו לכם לחשוב שדפקתם את המערכת.
 

GoneWithTheSin

New member
אממ לא יודעת אם עולה כסף או לא

לפתוח חשבון, אבל לצעירים אין עמלות. זו עובדה, ולא מזמן פתחתי חשבון אז אני אמורה לדעת...
 

Perfect sense

New member
אתה מסתכל על זה בצורה ממש לא נכונה.

כאילו אתה מייחצ"ן את הבנק או משהו.......... שאני פתחתי חשבון צעיר, הייתי צריך לעבור תהליך די מייגע... חותמים על עשרות דפים (כן, בלי הגזמה) מתחייבים לדברים שונים, חייבים לשמור על חתימה סדירה וכו'. אמנם זה באמת חינם, כי אין דמי ניהול ואין עמלות של פעולות- אבל לפתוח חשבון בנק בשביל ה-100 ש"ח האלה, לא נשמע הגיוני אפילו טיפה.
 

Perfect sense

New member
אוקי עכשיו כתגובה ראיתי שאתה ממליץ

ואני חושב שזה אפילו יותר דבילי. בנקים עובדים על ילדים (החשבון מגיל 14) בזה שהם מקבלים כסף חינם לגמרי, ובנוסף חשבון בנק. במקום חשבון בנק, עם המתנה של הכסף. חשבון בנק, אפילו צעיר- הוא דבר רציני. הוא כאילו הפעם הראשונה ש"נתפסת" ע"י הבנק- ומאז הם יכולים לגרות אותך להשאר בבנק שלהם בכל אמצעי שיוכלו. בקיצור, נשמע לי דבילי במיוחד שהבנקים לוקחים יחצ"נים לשטויות שלהם.
 
למעלה