אוף עצבני ומוטרף

megahertz

New member
אבל הוא כן תותח

יש לי מאמר עליו...ואמרו שהוא מעולה! רק יקר
 

™I©Eman

New member
אין קשר (בעצם יש אבל לא ישיר)..

ולפני שאת מתחילה להשמיץ, תקראי את זה (לקוח מתוך motocar.co.il): "איני משוכנע כי בעלי הקאיין יציפו את נחל נקרות, אבל היה מסקרן לראות כיצד תסתדר טורפת האוטובהנים בשבילי העפר? לצעירים מבין קוראי אזכיר, כי את שורשי מורשת השטח של פורשה קאיין אפשר למצוא כבר ב- 1986, עם נצחונותיהם הבלתי נשכחים של ג'קי איקס ורנה מטג' בראלי פריס דקאר, על סיפונה של ה- 959 רותמנס. אבל מאז זרם הרבה בוץ בתעשיית ה- 4X4, ופורשה נעדרה לחלוטין מהמשחק הזה. המפרט הטכני של הקאיין מבטיח - מרווח גחון עד 27 סנטימטרים, בקרת משיכה, הילוך כוח, והרבה מאוד כוח. במסלול המבחן נעלו מכוניות המבחן צמיגי AT צרים ואגרסיביים יחסית, הטובים לנהיגה עד 190 קמ"ש 'בלבד'. עכברי העיר התרשמו מהדרך בה טיפסה הקאיין בשבילים התלולים, אולם עינו הבוחנת של עכברוש השטח הבחינה בעבודות מע"צ מסיביות שבוצעו בסביבה. מהר מאוד הגענו לקטעים בוציים וחלקלקים, שהיו יכולים להשבית גם רכב שטח אמיתי. בקרת המשיכה של הקאיין תיקתקה וזימזמה, הגלגלים ביקשו ומצאו אחיזה, גם כאשר החלטתי לעצור בעיבורה של עלייה, חלקלקה כפולטיקאי בעונת הפריימריס. סדרת בורות עמוקים אפשרה לנו לנופף בגלגלינו באוויר, ולהיווכח באיכות בקרת המשיכה (הדומה לזו של הבריטים, X5, מרצדס M, ועוד), ובקשיחותו הגבוהה של המרכב האחוד. אין ספק שבשטח הפורשה עולה בכמה דרגות על ה- X5 נטולת הילוך הכוח, אבל מהלך המתלים המוגבל לא יאפשר לה לתת קרב לריינג' החדש (או ל-SUV קלאסי נעול, בעל זוויות מרכב ומהלך מתלים ראויים לשמם). הילוך הכוח של הפורשה קצר ביותר, עם יחס 1:2.7 המאפשר לך להזדחל בעצלתיים, אבל גם להטיס אותך ל- 80 קמ"ש ויותר, כפי שנחוץ בקטעים המהירים של נחל צין. המכונית מגיעה עם מיגון אחורי טוב אבל רק פלסטיק רופס מלפנים, יש קרס גרירה מתפרק, עם ארבע תושבות להתקנתו. לעכברי שטח תוצע 'ערכת שטח' אופציונלית, הכוללת נעילה רוחבית נשלטת, ניתוק חשמלי של המוטות המייצבים, ומיגוני גחון (גתוס, היזהרו, יש מתחרים!)."
 

lior297

New member
אמרתי שאני

לא בטוחה. חוצמזה הוא לא נראה בנוי לשטח. (למרות שמסתבר שהוא כן)
 
שתדעי לך שהa6 אולרוד הזאת

היא חתיכת בהמת שטח... היא בולעת את השטחים של המושב (חול של דיונות)..יש אחת כזאתצ כאן במושב והיא חתיכת בהמה משו לא נורמלי
 

lior297

New member
דיונה זה חרטא.

בוא תיקח אותה באיזורים קשים ונראה מי יחלץ את מי. נראה לי אפילו ת'דיונה של קיסריה היא לא עולה
 
היא מטפסת פה חופשי על הרים

במושב..במיוחד בקטעי הרחבה.. אמרתי ואני יגיד שוב..היא בהמת שטח.. נראה בעזרת השם שנקבל את הווינר החדש נעשה איזה "תחרות" בינהם (יהיה מצחיק)
 

2cookie

New member
ברור שיש לו

הקווים הזוויתיים מושכים את העין... לעומת הפורשה המגושמת... אבל במחשבה שניה אני הכי אוהב את הריינג'... אין עוד ג'יפ יותר יפה
וגם הH2 חביב.
 

lior297

New member
ראיתא גם את הטוארג וגם את הקאיין

באוסטריה, ובקיסריה יש כבר איזה 3 טוארג'ים, אפילו אחד בשכונה שלי, והטוארג נראה הרבה יותר טוב. טוארג - גולף בגדול קאיין - בוקסר בגדול. ותחשבו על זה.
 

lior297

New member
פחחחח

עאלק פאסאט בגדול, שכחת שיש לפאסאט תחת. זה גולף מגודלת... ומה זה פאת'ון?
 

2cookie

New member
יש גם סטיישן

וחפשי faethon, נסיון של וולקסוואגן לייצר מכונית פאר, דווקא נחמד. נמכרו ממנה הרבה בגרמניה.
 

lior297

New member
בעעע

בגרמניה ואוסטריה הכל סטיישן, פשוט בושה... פוול מרצדס סטיישן, אאודי סטיישן (בעצם אולי אין דבר כזה) ב.מ.וו סטיישן. פשוט לוקחים את ה-מכוניות ומכערים אותם
 

lior297

New member
אתה לא יכול להגיד ש....

שאין דמיון.... בקשר לפת'ון הזאת, אם הסתכלתי על התמונה הנכונה היא סטיישן? אם כן היא כמו הפאסאט. בעע
 

2cookie

New member
אני יכול../images/Emo5.gif

הוא הרבה יותר פאתון\פאסאט... אין לי כוח עכשיו להכין משהו
 
הג'יפ של מרצדס בהרבה יותר יפה..

יש לילד מהשכבה שלי כזאת בשחור מודל 2002 אוטו כזה פצצצצצצצצצצצה.. רק חבל שהוא אף פעם לא ראה חול.
 
למעלה