../images/Emo31.gifלחוק בעד אבוקות!
נכון, זה יפה (ומי שהיה בבלומפילד בפתיחת הדרבי יכול להעיד עד כמה), זה מקובל בכל מדינות אירופה, אבל.... אנחנו בישראל ואתמול הוכח שהישראלים יכולים למצוא שימושים אחרים מהאירופאיים באבוקות והראייה האבוקה שהושלכה על הספסל של בית"ר ולא פגעה באף אחד רק בנס.. אני כבר מדמיין לעצמי איך עשרות אבוקות שהוכנסו כחוק לטדי מושלכות על אלי כהן ומתישהו זה ייגמר עם כוויות\נזקים גופניים ובאמבולנס. מצידי שיימשך המצב הנוכחי שהאוהדים משחקים עם השוטרים בחתול ועכבר ויגניבו כמה אבוקות ביציע בשביל האוירה, אבל אסור לתת להם לגיטימציה כי תמיד יהיה מישהו שיכול להעזר בהם כדי לעשות נזק למישהו גם אם הוא משתמש באביזר תמים כמו אבוקה זה יכול להגמר רע, רע מאוד.
נכון, זה יפה (ומי שהיה בבלומפילד בפתיחת הדרבי יכול להעיד עד כמה), זה מקובל בכל מדינות אירופה, אבל.... אנחנו בישראל ואתמול הוכח שהישראלים יכולים למצוא שימושים אחרים מהאירופאיים באבוקות והראייה האבוקה שהושלכה על הספסל של בית"ר ולא פגעה באף אחד רק בנס.. אני כבר מדמיין לעצמי איך עשרות אבוקות שהוכנסו כחוק לטדי מושלכות על אלי כהן ומתישהו זה ייגמר עם כוויות\נזקים גופניים ובאמבולנס. מצידי שיימשך המצב הנוכחי שהאוהדים משחקים עם השוטרים בחתול ועכבר ויגניבו כמה אבוקות ביציע בשביל האוירה, אבל אסור לתת להם לגיטימציה כי תמיד יהיה מישהו שיכול להעזר בהם כדי לעשות נזק למישהו גם אם הוא משתמש באביזר תמים כמו אבוקה זה יכול להגמר רע, רע מאוד.