לאורן זייתוני הפנצרמאכר הזה

smooky

New member
פירוק והרכבה 50 ש"ח אחרי שהוא הבין

שאני לא רוצה ממנו צמיג והולך למקום אחר
 

TShavit

New member
להפריח דווקא אפשר בקלות...

להפריך, זה כבר יותר קשה... טל
 

r929

New member
מצ'טערת

על שגיאות הכתיב, שיצאו במסגרת שילשול זה או אחר. לפעמים חוסר הבקרה על "שלח", מניבה תוצאות מסריחות
הבנת, נכון
 
באמת מניסיון של החיים...

מאז שאני זוכר את עצמי באופנועים אנחנו מתקנים תקרים...כמעט 20 שנה בתחום. תמיד לא רק שתיקנו אלא גם לפעמים כבר למחרת יצאנו לטיולים "חזקים". בחיים ,אבל בחיים לא הרגשתי שהצמיג לאחר תיקון לא תקין ואו מאוזן וכו. אל תישכח שאנחנו מבצעים איזון שמביא את הצמיג לאיפוס מוחלט .0. ואין כל בעיה של רעידות וכו'. שבת שלום.
 

noyfb

New member
תגיד ניסים, איך מסתדר לבצע

טיולים "חזקים" כלשונך , עם מגבלת מהירות של 120 שציינת אח"כ ?
 
אם מותר 120 אז מה הבעיה???

הרי אסור לעבור 90 קמ"ש... הכוונה הייתה שהיו מקרים שתיקנו תקר לדוגמא ביום שישי, והיו גם כמה מקרים שפתחנו את העסק בשבת בבוקר לתקן תקר לפני טיול ונהגנו בטיול כרגיל . לדעתי המלצת היצרן באה על מנת שב24 שעות לאחר התיקון תוכל לוודא שלא יוצא אוויר מהתיקון והמדבקה תפשה את מקומה כראוי. בל נשכח שמהכח הצנטרפוגלי המדבקה נדבקת עוד יותר חזק לדופן של הצמיג מה עוד שחלקה נכנס לתוך החור מחלקו הפנימי של הצמיג ונמשך החוצה כשהוא ממלא את החור שניגרם ע"י הגורם החיצוני. . שבוע טוב. ואל תשכח אנחנו נוהגים תמיד לפי החוקים...(שלנו).
 

noyfb

New member
הבנתי. ../images/Emo8.gif אם 120 זה "חזק" אצלכם

אז אולי אקח מהשכן שלי לטיול הבא איתכם.... קלנועית.
 

t d m 900

New member
נוי. אתה חייב להשתפר.

אני לא גאון (בפסיכומטרי קיבלתי 520 (המכסימום 800) אבל אני מצליח לנבא מצויין את רוב ההערות והבדיחות שלך. איך זה? לדעתי אתה מסוגל ליותר. תפתיע בבקשה ! P L E A S E
 

noyfb

New member
אם תכתוב עכשיו את שורת המחץ שאני

עומד להנחית עליך, תוכיח שאכן אתה מסוגל לנבא אותי. ...מעכשיו הזמן רץ ואנו ממתינים.
 

CBRRRRRR

New member
וא-ת-ה יודע יותר טוב ממנו?

חשבת למשל שאולי יש הנחיות משרד התחבורה שלא מתקנים צמיגים עם תקרים בדפנות (sidewalls) של הצמיג? זה שמישהו אחר כן מוכן לתקן את זה, זה לא אומר שרימו אותך. מאוד יכול להיות שאדון זיתוני לקח מגבלת בטיחות קצת יותר גבוהה ופשוט סירב לקחת אחריות על הצמיג. לזכותו ייאמר שהוא הסכים בכלל להרכיב את הצמיג חזרה ולשלח אותך לדרכך. למיטב ידיעתי זה אסור לפי התקנות של משרד התחבורה כי אם לדעתו יש תקלה בטיחותית ברכב (כמו למשל קרע בצמיג שאסור לתקן אותו) אסור לו לתת לך להמשיך לנסוע/לרכב. אגב - אני לא בא בטענות לניסים ברדה או לסטפן. קורה שיש חילוקי דיעות מקצועיים. על זה חשבת?
לאאאאא... הרבה יותר קל להטיח האשמות באינטרנט. נראה לי שכדאי באמת להביא את העניין לידיעתו של אורן זיתוני ביום ראשון. למרות שאני בטוח שהוא כבר יודע כי בטח ביקשת ממנו תגובה כלשהי לפני שאתה משמיץ אותו קבל עם ועדה (ועוד רומז למעשים פליליים של ממש). מעניין מה עורך הדין שלו יחשוב על כך. כל כך קל להרוס שם טוב במחי מקלדת. אבל אתה הרי יודע יותר טוב.
 

CBRRRRRR

New member
לא הבנת את הפואנטה.

זיתוני הוא בעל מקצוע. הוא נתן לך חוות דעת מסוימת. לא אהבת את חוות דעתו וקיבלת חוות דעת שניה שנוחה לך יותר. עד כאן הכל לגיטימי. מה של-א לגיטימי הוא המשפט הבא שלך: "ואז מה שקורה זה שאחרי שאותו רוכב הולך אורן היה מתקן את הצמיג והיה מוכר אותו בתור יד שניה."
 

smooky

New member
אם הייתה קורא עוד הודעות

הייתה רואה שכבר דיברנו על זה http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=42283889
 

smooky

New member
טעות, בלינק הזה

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=42283784 תקרא גם הודעה שאחריה
 

gray

New member
הנושא בעייתי

לבעל עסק אסור לאפשר לרכב בעל תקלות בטיחותיות לצאת מהעסק, כלומר נגיד שנכנסתה למוסך וגילו שהבלמים שלך לא תקינים ומסוכנים ואתה מתעקש לא לתקן הם מחוייבים לדווח למשרד התחבורה. ואם לא? מה אם אותו רכב מעורב בתאונה בגלל אותה תקלה? אןתו מוסך עלול להסתבך ואפילו מסכן את הרישיון עבודה שלו. ספציפית לגבי טיובלסים נושא התיקון שלהם שנוי במחלוקת, יש שאומרים אסור לתקן, יש שאומרים עד שני פנצ'רים ועוד דעות שונות. ככה שבמקרה הזה סביר להניח שלא ממש ניסו לרמות או לישדוד אותך. עכשיו אתה יודע לאן לפנות בפעם הבאה וזה מה שחשוב.
 

r929

New member
אתה צריך לדעת, שלמרות שMORM

אמר שניתן לצאת בהכרזות לגבי חשש זה או אחר, זה לא אומר שמותר. כל עוד אין לך את הוכחה שזה נעשה, אתה בעצם העברין פה (אני מקווה שזיתוני ימצא איתך את הדין) אולי תרגעו קצת אם הרגשת הכח של הפורם. ממליץ לך ולשאר קומנת קומומור לראות בצפיה משותפת את הסרט הנחשול, ותחזרו אלינו אם הרשמים.
 
וקישור מפורום אחר באותו נושא.

צעיר שהשמיץ(ולדעתי הוא היה קונקרטי לחלוטין ולא כתב משהו שהוא לא לעניין הוא לא חוקי) חנות בפורום אופניים בתפוז נתבע והפסיד. זה שכאן נהיה לגיטימי לירות חצים ואז לסמן את המטרות לא אומר שזה תופס בחוץ.
 

itaystud

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif לאחד על אחד

ניסים וסטפן עזרו גם לי השבוע. בכלל יש שם אחלה צוות.
 
למעלה