גדול למשטרת ישראל..

סליפ

New member
../images/Emo31.gif גדול למשטרת ישראל..

בהמשך לשרשור שהיה לא מזמן, עד כמה אנחנו סומכים על המשטרע, הבוקר- הגיע חייב של אחד מהלקוחות למשרד שלנו. הוא איים על העו"ד, תקף אותו (דחף אותו), איים עליו, והוסיף- "אם לא תבטל, זה יגמר ברצח". האיש לא הסכים לצאת מהמשרד, למרות שנאמר לו כך, והוסיף לצעוק ולאיים. מהרגע בו הוזמנה המשטרה, ועד לרגע בו הגיעה שוטרת, עברה חצי שעה חצי שעה, במדינה כמו שלנו, זה המון המון המון זמן. מי יודע מה היה עשוי לקרות באותו פרק זמן?? בינתיים נאלצנו אנחנו (המזכירות ואני) לנסות להרגיע את האיש, לנסות להרגיע את הבוס, ולהזהר מאוד מאוד.. עד שהמשטרה הגיעה, האיש הלך. וכשהגיעה השוטרת, מה היא אמרה לעו"ד? יש לך 2 אופציות. אחת, להגיש תלונה. השניה- להבין אותו, הוא איש מסכן.. ואת זה היא אמרה על איש שאיים ברצח. בפעם שעברה שקרה דבר כזה, החייב (אחד אחר) הגיע כעבור כמה שעות, ושרף את המשרד.. חשוב לי לציין שאנחנו לא משרד שמתעסק בפלילים, אלא בהוצל"פ. מה המשטרה תעשה עם התלונה הזו? נייר טואלט
 

אמיקה

New member
לא לא לא!

תלונה על איומים ברצח - לא נזרקת לפח כ"כ מהר לא הייתי מזלזלת וכן הייתי ניגשת להגיש תלונה
 

סליפ

New member
הזמנו אותם אלינו,

הבוס התעקש להגיש תלונה, אבל אם השוטרת ניסתה לשכנע לא להגיש תלונה, אני לא מאמינה שיצא מזה משהו.. וגם- חצי שעה?! בחצי שעה הוא היה יכול (חלילה) לרצוח, לחנוק, לשרוף וכד'. איפה הם היו? (המשרד רחוק 5 דק' נסיעה איטית מהתחנה..) (וכן, הם גבו עדות, רשמו תלונה וכו' אבל אני עדיין סקפטית..)
 

yoyo10

New member
דווקא נזרקת מחוסר עיניין לציבור

וגם העירורים לא עוזרים אבל זה לא אומר שצריך להתיאש פשוט להגיש תלונה ואם זה חוזר על צעמו להגיש שוב ושוב
 

אמיקה

New member
לא תמיד יויו

אישית הייתי מעורבת בבירור תיק איומים בבימ"ש לא רק שהתלונה התבררה והסתיימה בהגשת כתב אישום אלא גם שהמאיים הורשע, ונענש.
 

lulalo

New member
../images/Emo201.gif

אני זוכרת את הימים האלה, וגם 'סתם' את שיחות הטלפון של החייבים. זו הסיבה שאני בחיים לא אתעסק בהוצל"פ.
 

סליפ

New member
כן, גם שיחות טלפון זה ג'יפה.

ב"ה, אני לא מתעסקת בזה באופן ישיר, אבל זה היה מלחיץ.. (במיוחד שהבוס נשמע כאילו הוא עלול -חלילה- לחטוף התקף לב, ובמיוחד כשהבוס הוא אבא שלי..)
 

סליפ

New member
בהחלט..

ואנחנו עדיין על קוצים- כל אחד שמצלצל בדלת, נלחצים.
 
למעלה