הפלאות של עליזה1
New member
../images/Emo3.gifמזל טוב מגיע לי
היום אני ביבי סיטר על הנכד שלי פעם ראשונה מי עוזר לי אך עושים עם החיטולים מזמן שכחתי אך מלבישים, ונכד שלי אומר הוא אצל סתא כי אין לו תתנה[במקוםקיטנה ] למעון הוא קורא תתנה , איזה גיל משגע כף שהם מלחילים לפטפט , וכול הבית להרים למטר וחצי
היום אני ביבי סיטר על הנכד שלי פעם ראשונה מי עוזר לי אך עושים עם החיטולים מזמן שכחתי אך מלבישים, ונכד שלי אומר הוא אצל סתא כי אין לו תתנה[במקוםקיטנה ] למעון הוא קורא תתנה , איזה גיל משגע כף שהם מלחילים לפטפט , וכול הבית להרים למטר וחצי