מזל טוב מגיע לי

../images/Emo3.gifמזל טוב מגיע לי

היום אני ביבי סיטר על הנכד שלי פעם ראשונה מי עוזר לי אך עושים עם החיטולים מזמן שכחתי אך מלבישים, ונכד שלי אומר הוא אצל סתא כי אין לו תתנה[במקוםקיטנה ] למעון הוא קורא תתנה , איזה גיל משגע כף שהם מלחילים לפטפט , וכול הבית להרים למטר וחצי
 

M u m

New member
מזל טוב

אני בטוחה שתזכרי בהכל ובקלות זה כמו לרכב על אופניים
 

משתפרת

New member
בילוי נעים!

איך מחתלים? כשמדובר היה בלינדו- קודם כל לקחת אימוני ריצה, לתפוס אותו. אחר כך כמה שעורי אקרובטיקה, רצוי על טרפז של קרקס, כדי לעצור את הגלגולים והקפיצות. אחר כך אימוני להטוטנות כדי להגיע לזריזות ידים שתאפשר הנחת הטיטול, עטיפת הילד וסגירת הטיטול ביד אחת תוך שבריר שניה כאשר מצליחים ביד השניה לרתק אותו להרף עין למקומו. לגבי כל ילד אחר- את תסתדרי.
 

בנדה1

New member
../images/Emo6.gif ואצלנו בהחלפת טיטול שיש בו

יותר מ PP... צריך לתמרן גם לתפוס לו את הידיים לפני שהן גולשות לבדוק אם ה
מלוכלך... משום מה הוא אוהב לבדוק תמיד שה
נקי...
 

NavaZuk

New member
עולים ברמת החיים (מטר וחצי ... מעל)

ככה גיסי אומר ... כשסופת ההוריקן שלו, בן השנה וחצי, מסתובב בבית .
 
חוויות

טוב כרגיל קמנו בבוקר , והשובב החליט לטפס על שולחן,של הסלון, כמובן שיודע שאני לא מסכימה מביט אם אני רואה, וחיוך על הפנים,אני אומרת לו לרדת הוא מוריד רגל ומניח את שניה עשיתי עצמי לא רואה הוא צועק תתא הנה אואי[ סבתא הנה רועי], אחר כך הגיע תור עציצים, והחל לטלוש עלים,ועוד אני אומרת אסור ,הוא מוחק לעצמו קפיים מאושר עד לשמיים השעת הצהרים כמובן האוכל מזמן על הריצפה , דואג למיצי החתולה , מביט למטה וקורא לה והיא קופצת עלו משמחה הרועי עושה פיפיפיפי,[מיצי מיצי] אחר האוכל הלך לישון עם כול הבובות של הבנות, בשלוש הבנות באו ורדפו אחרי רועי,כי את הכול הוא רוצה לריצפה ואם לא מגיע צועק איי את דה בערב ישבנו לשחק הלכו הקוביות , אבא הגיע בשעה טובה ,ונסעו כול המשפחה ומי נישארה לסדר את המהפכה כמובן תתבתא[סבתא ]
 

משתפרת

New member
החוויות הללו נשמעות

כאילו שאת מוכנה לחזור על כ-ו-ל-ן (כולל המהפכה) מחר.
 
למעלה