בנות בשבלכן!

../images/Emo3.gifבנות בשבלכן!

אני לא יודעת אם טוני הייתה צריכה להישאר...כאילו תחשובו על זה מצד אחד:טוני הייתה הנשמה של הוילה כולם אהבו אותה היא הייתה עם הגבר הכי מלך בוילה (צ'ינו למי שלא יודע !!!) היא הייתה מוכשרת אבל מצד שני:באמת היינו רוצים אותה בתור מנחה?היא אחת שאוהבת להשתמש במיניות שלה ואנחנו באמת צריכים עוד אחת כזאת ב t.v שלנו?!כמעט כל מנחה שניה משתמשת במראה החיצוני שלה ואני חושבת שזה נמאס!!!!די חלאס הבנו אתם יפות אתם שוות אתם פצצות (
) שחבלז על הזמן אבל חאלס.... לי אישית נמאס מזה שאנשות חושפות את עצמן ב t.v ואולי פעם אחת במקום מנחות בנות שחושפות את עצמן יעשו לנו תוכנית שמראה קצת בנים שחושפים את עצמם?!למשל לתוכנית שיוגב צ'ינו וסירק המנחים שלי לא הייתי מתנגדת.... אז יאללה בנות תפסיקו לחשוף את עצמן!
 
תראי...

צאי מזה ילדה...ככה העולם היום! עוסק בחיצוניות!! נראה לך באמת שצ'ינו לא עוסק בחיצוניות שלו?! ששני או יוגב לא?! אז בואי אני אחדש לך משו...כל אחד שם וכל אחד בכלל, איפשהו ומתישהו עוסקים בחיצוניות שלהם ולא פעם אחת ביום! לא משנה מי ייבחר אם זה בן או בת.. טוני עסקה במיניות שלה?! חמודה, היא לא עסקה בחיצוניות או במיוניות שלה...כמו קמילה למשל-זה לעסוק במיניות! טוני פשוט שופעת בחזה (יפה או לא תגיד מה שתרצו אבל יש כאן בנות שהיו מתות להתחלף..
), לכן היא הולכת עם חולצות כאלה.אבל ברור שלא עוסקת במיניות שלה...הדוגמא הכי טובה שלי לתת לך היא זו שהרי טוני לא דיברה כל היום על איך היא שכבה עם צ'ינו באותו לילה ומה הם עשו...מבינה?! שמרה את זה לעצמה.... ואגב, אם שכחת זו תחרות והבנות שם כמו הבנים (אולי לא עירום), יעשו הכל כדי לזכות!
 
בשבילי היא כן

טוני הייתה "הנורמלית" מבין כל הבנות שם כאילו אחת כזאת שלא הלכה וסיפרה מה היה ביינה לבין צ'ינו וכל השטויות האלה אבל... היא בעצמה אמרה אני משתמשת בציצים שלי וכאילו לי נמאס מזה....ונכון שקמילה עוסקת במיניות שלה (קצת הרבה עוסקת בה) אז יאללה לי אישית נמאס מזה!!!!! אז יאללה אנשות תפסיקו!!!!!!!!!!! ובקשר לבנים לא אכפת לי שהם יתעסקו במיניות שלהם כמו שהבנות מתעסקות....לנו יהיה יותר כיף...אבל מה לעשות המציאות לא ככה המציאות היא שבוילה הבנות הם ה... והבנים הם לא...ואני מציעה שגם הבנים יתחילו לעשות דברים (כמו ערום
) בשביל לזכות!!!
 

לירוןבת

New member
אני איתך...

אני גם חושבת כמוך... אבל אני חושבת שלטוני היה הרבה מה להציע חוץ מסקס...היה לי מן חוכמת רחוב כזאת... לעומת זאת קמילה שכבר הספיקה להזדיים עם כל הוילה היא ממש לא אטרקציה... מה היא תעשה בTV שעשעועון של "מי מזדיין עם מי?" ובטוח שהיא תהיה נערת הגלגל המתמודדת הזוכה וגם הפרס... שרמוטה מגעילה...באאאהההעעעע תוחזר האינטיליגנציה למסך לאלתר!!!!
 
קצת שכל

גם לטוני וגם לקמילה היה הרבה יותר להציע..אני חושבת שלשניהן היה מספיק שכל לא להשתמש במראה החיצוני שלהם אבל...כידוע סקס מוכר ומה לעשות הם החיליטו למכור את עצמם...חבל...זה עוד יהרוס אותם... מתי כבר אנשים יבינו שלא רק היופי החיצוני הוא הקובע?! די אנשים זה כבר מגעיל!!!!!!!
 
את חיה בבועה כנראה וחבל..

או שאת חיה בנדמה לי...כנראה.. לא, אני לא באה להתווכח איתך אבל כנראה שאת לא מבינה שככה העולם הולך היום.. לכי תילחמי בכולו...
 
ראיתי פעם סרט אוסטרלי ביזארי ביותר

סרט פארודיה על עולם הפרסום, הזוהר והדוגמנות. נאמר שם משפט מאד נכון: "עירום הוא המפלט האחרון, מרילין מונרו השתמשה בזה כשלא נותר לה דבר". קמילה, כמה שאני חושבת שמה שהיא עשתה היה דווקא לא שרמוטי אלא דווקא יפה (גם סטריפטיז יכול להיות יצירה), מכרה את עצמה כי היא התחילה מהמפלט האחרון. הסיכויים שמישהו יקח אותה ברצינות כשתצא מהוילה מאד קלושים.
 
אחותי....צודקת!

אין אין אין!! קמילה היא כזאת שרמוטה...אבל אני אוהבת אותה ומלא מלא צופי רוצים שהיא תהיה המנחה הבאה...אבל כאילו מה אנחנו צריכים עוד מישי שתתפשט לנו בt.v?!
 
ואיייייייי

תראו לדעתי תמיד בנות הם שרמוטות אם הם שוכבות ובנים כלים... למה זה ככה זה כל כך מעצבן אז למה בנים יכולים להנות ובנות לא ??? כל היום אנחנו רואים את כל הכוסיות האלה למה לשם שינוי לא נראה איזה גבר חתיך חמוד כמו יוגב ?????? אז אני אומרת אל תתנו לבנים לבחור איזה כוסית לתוכנית ... אנחנו רוצים איזה בן שווה!!!!!!!!!!!! מי מסכים איתי?????????????
 
אני ונראה לי שכמעט כל הבנות!!

זה ממש ממש נכון...על קמילה אומרים שהיא שרמוטה בגלל שהיא עברה על כל הבנים בוילה אבל זה לא כל כך נכון...כאילו אם זה באמת היה אכפת לבנים בוילה הם לא היו עוברים עלייה אחד אחרי השני... ואני כל כך מסכימה איתך!!!! מה איתנו למה מקפחים אותנו?! בנות לשילטון!!!
 
אחותי !!!!!!!

די הבנים מנסים להוציא אותנו עות בכל מצב .... הם עושים הכל בשביל שנהיה איתם ובן יכול לגרום לבת לתת לו ואז הם אומרים שאנחנו נותנות מה הסרט שלכם בנים.?????????? בדוגרי לדעתי שבת תהיה עם מי שהיא רוצה כי זה הצרכים שלנו אז למה לא ואם מישהו אומר שהיא שרמוטה אז מה כאילו מה זה שרמוטה ????????? שאיזה כוסית נותנת לכולם זה בסדר ויפה אבל שסתם בת עושה את זה זה לא טוב ?????? מה עם פמלה אנדסון או כוכבות פורנו הם לא שרמוטות???? ולא נראה לי שמישהו מתנגד לראות אותם נכון..
 

לירוןבת

New member
גם הבנים יוצאים זולים

לדעתי גם בנים ששוכבים עם עשרות/מאות בנות בתדירות גבוהה גם זונות. זה גם מראה על בנאדם זול. לפני כמה ימים יצאתי ואני רואה זוג מתנשק ואני אומרת לעצמי איזה חמודים מאוהבים וכו' ... פתאום אני שומעת אותה אומרת:"בן כמה אמרת שאתה?" נכנסתי להלם!! רציתי כל כך לקלל אותה ולהגיד לה :"יא חתיכת מטומטמת!!" אח"כ בנות מתפלאות למה בנים מצפים שנשכב איתם תוך רגע... כי יש בנות שעושות את זה...וזה מגעיל... לאן אבדה התמימות? אומנם סקס מוכר ובסופו של דבר כל דבר נגמר בסקס... אבל הוא לא חייב להתחיל ככה... אני ממש לא קדושה מעונה... וממש לא נגד סקס ההפך אני בעד... אבל אם תמשיכו לתת ככה בזול אף גבר לא ייקח אתכן ברצינות. תחשבו על זה.
 
קמילה אמרה משהו מאד נכון אתמול

מה הייתה טוני? הזדיינה עם צ'ינו, הכינה אוכל, כיבסה, דאגה לנקיון. ו...?
 
ניראה לך?????

רגע ותזכירי לי בידיוק מה קמילה עשתה??? חץ מלהזדיין אם דניאל ולהיכנס בתוך מערכת היחסים של דליקה ואורן ולריב עם כול הבית היא לא עשתה כלום!!! אז אין לה זכות לפתוח את הפה על טוני המלאכית!!!!!
 
לא הבנת את כוונתי כנראה

בפרוייקט יש הרבה מאד דמויות שאפילו אחרי 45 ימים, הן נחשבות לדמויות שטוחות, ולשם שינוי זה לא באשמת ההפקה או העריכה. עם הניפוי של ליהי ולאה כולם התחילו לקבל זמן מסך שווה. קמילה היא בהחלט דמות בפרויקט הזה שלמדנו קצת על האופי שלו, היא תרמה המון למבנה ולדינמיקה בוילה. טוני, לא ממש. כל אחד שם עושה ככה וככה, השאלה היא כמה כל אחד מעורב בדינמיקה ההוויתית בוילה. מי שמעורב יותר אנחנו מגלים בו יותר רבדים. קמילה היא כזו, טוני לא.
 
למעלה