שרון א פ ר י ק ה
New member
../images/Emo29.gifערב טוב חברים שלי../images/Emo29.gif
היום היה יום שקט ונחמד בבית. בבוקר אומנם יצאתי קצת להתאמן בחדר כושר, אבל לאחר מכן היינו בבית כל הזמן והיה נחמד. הילדות המקסימות שלי מתרגשות גם הן לקראת הנסיעה לארץ ושואלות כל הזמן מתי נוסעים
? אני קוראת על הארועים בסרילנקה והמדינות השכנות ונהיה לי רע בלב
. זה נורא מפחיד לחשוב על מה הטבע עצמו מסוגל לעשות. גם פה בדאר (טנזניה) נהרגו עשרה אנשים בחופי הים. והאמת שאנחנו אישית היינו עדים לגאות מפחידה בחוף הים
- היינו ביום ראשון במרכז קניות כאן שנמצא על הים. בעוד אנחנו מטיילים שם ליד קו הים פתאום המים החלו לעלות. המים כיסו את כל שטח המרכז, אומנם נשארו נמוכים מאוד אבל כיסו את כל האזור שקרוב לים. באותו היום לא קישרנו את הגאות הזו עם המקרה בסרילנקה (משום יש פה בטנזניה תמיד גאות ושפל, אומנם לא ברמות כאלה). אבל היום ששמענו על ההתפתחויות הבנו שכנראה יש קשר. טוב שיהיה ערב טוב לכולם ושיהיו רק ימים שקטים של שלווה ונחת
!
היום היה יום שקט ונחמד בבית. בבוקר אומנם יצאתי קצת להתאמן בחדר כושר, אבל לאחר מכן היינו בבית כל הזמן והיה נחמד. הילדות המקסימות שלי מתרגשות גם הן לקראת הנסיעה לארץ ושואלות כל הזמן מתי נוסעים