ערב טוב חברים שלי

../images/Emo29.gifערב טוב חברים שלי../images/Emo29.gif

היום היה יום שקט ונחמד בבית. בבוקר אומנם יצאתי קצת להתאמן בחדר כושר, אבל לאחר מכן היינו בבית כל הזמן והיה נחמד. הילדות המקסימות שלי מתרגשות גם הן לקראת הנסיעה לארץ ושואלות כל הזמן מתי נוסעים
? אני קוראת על הארועים בסרילנקה והמדינות השכנות ונהיה לי רע בלב
. זה נורא מפחיד לחשוב על מה הטבע עצמו מסוגל לעשות. גם פה בדאר (טנזניה) נהרגו עשרה אנשים בחופי הים. והאמת שאנחנו אישית היינו עדים לגאות מפחידה בחוף הים
- היינו ביום ראשון במרכז קניות כאן שנמצא על הים. בעוד אנחנו מטיילים שם ליד קו הים פתאום המים החלו לעלות. המים כיסו את כל שטח המרכז, אומנם נשארו נמוכים מאוד אבל כיסו את כל האזור שקרוב לים. באותו היום לא קישרנו את הגאות הזו עם המקרה בסרילנקה (משום יש פה בטנזניה תמיד גאות ושפל, אומנם לא ברמות כאלה). אבל היום ששמענו על ההתפתחויות הבנו שכנראה יש קשר. טוב שיהיה ערב טוב לכולם ושיהיו רק ימים שקטים של שלווה ונחת
!
 

orthy

New member
ערב טוב לכולם!!

עבר עליי יום ממש חביב ומלא בהספק-הבנות היו אצל המטפלת ולי יצא שהיום אני לא עובדת(כי נשארתי השבוע יום מחלה איתן),כך שהיה לי יום שלם לנקות ולעשות סדר בבית בנחת ללא הלחץ של"לסיים לפני שהן תתעוררנה".לאחר שסיימתי את הניקיון והכביסות נכנסתי למיטה לשעתיים וחצי של שינה שאני ממש היתי חייבת-וקמתי חדשה.החזרתי אותן הביתה וסוף סוף היתי איתן בכיף ובסבלנות והיה לי פנאי וכח להתגלגל איתן על השטיח.עשיתי להן אמטיות ועכשיו הן במיטות לאחר הבקבוק.לי נשאר לארגן הכל למחר ולבשל משהו לבעל שאפילו עוד לא ברך לחזור(תקוע עם מחשב של לקוח
חמי וחמתי מגיעים היום בלילה מצרפת לביקור בן שבועיים ואני כמובן נכנסת ללחץ.כנראה שנחגוג לבנות ביום חמישי הבא(יומיים לאחר התאריך העיברי..) שרון-מתי אתם מגיעים?זה ממש מפחיד כל אסונות הטבע הללו,מראה לנו כמה אנחנו קטנים מול הטבע... המשך ערב שקט!!אורטל
 

אילונה2

New member
ערב טוב לכולם!

הלב נקרע מהתמונות בטלויזיה!! מפחיד לחשוב פתאום עד כמה חלשים וחסרי אונים אנחנו מול הטבע! מפחיד עוד יותר על הישראלים הנעדרים! המחשבה על האפשרות של קבר אחים אי שם בתאילנד (אלפי חס וחלילות!!!!) פשוט מצמררת!!! ואצלנו, נוי משלשלת כל היום. בהתחלה היא לקחה קשה את עניין החיתול, בכתה ואמרה שהיא שהיא תינוקת. הסברתי לה שהחיתול זה רק תרופה ושהיא ילדה גדולה. היא חשבה קצת, נרגעה והכריזה בגוואה שהיא ילדה גדולה, היא עושה שלשלול בחיתול ושחיתול זה רק תרופה. מחר אשלח את ניב ולגן ויהיה לי יום איכות עם נוי - ביקור אצל רופאה + החלפת חיתולים. שיהיה לכולם ערב טוב!
 
ערב ../images/Emo4.gif יש לנו וירוס חדש....

כבר קיוויתי לעבור שבוע בשלום.... מסתבר, שלמתן יש איזה וירוס חדש של הקאות ושלשולים . לשאלתי מה אורך הוירוס, ענה הרופא שהוא מקווה שיעבור עלינו בקלות. נשמתי לרווחה (בקלות=24 ש', לא?). וכשהתעקשתי שוב על השאלה נעניתי שבקלות=4-5 ימים
(בהנחה שלא יהיו הדבקויות שרשרת..). בינתיים אני מקווה שהאבחנה שגוייה - לא נשמע לי שוירוס של הקאות ושילשולים של 5 ימים גורם רק לפעמיים הקאה (כן, אני והפה שלי, בטח תיכף הבית יתמלא בשפריצים
). מתן שוכב כמו סמרטוט וישן כמעט רצוף מאז שיצאנו מהגן (וגם אתמול הוא היה ככה). כ"כ לא אופייני לו
פינת האופטימיות - בבקשה, שלא ידבקו גם היתר..... ולמרות הכל - ערב נעים וחמים לכולם
 

michal66

New member
ערב טוב....../images/Emo121.gif קישתא כל הווירוסים

השילשולים וההקאות
גם אריאל של אחותי כבר כמה ימים הפוכה והרופא אמר "ווירוס"...
נוי ומתן החלמה מהירה מהירה
אני חזרתי מחוג קרמיקה, האחרון לתקופה הקרובה...זה אומר שבימי שלישי אהיה יותר מוקדם ליד המחשב
בסוף לא הלכתי עם הילדים היום למושב ולא הראתי להם את המגרש עליו יעמוד
נו, מקווה שמחר נמצא את הזמן..היום הייתי במרתון נגד הזמן
... לילה טוב
 

רינת p a

New member
לילה טוב ../images/Emo29.gif

עכשיו חזרתי הביתה אחרי יום מלא וגדוש יצאתי עם חברה בבוקר חזרתי ישבתי ליד המחשב לעבוד איתי צלצל וביקש שאבוא להורים שלי לקחת אותו ברגל הביתה (קצת יותר משעה הליכה) חזרנו הביתה ויצאתי ללמד רק עכשיו התישבתי לראות מה שלומכם ומה אני רואה וירוסים לא רצויים נכנסו לחיכם שולחת חום ואהבה ואיחולי בריאות טובה
נ.ב לא מצאתי כלום לקנות לי אבל החברותה היתה נפלאה
 

micadi

New member
לילה טוב לכולם!

קצת הבהלתן אותי עם כל הוירוסים
גם אצלנו נרשמה פגיעה של הקאה רצינית של שירה, אני מקווה שזו הקאה חולפת ולא מעבר. לילה של בריאות לכולם!
 
למעלה