הזמנה לצלילת לילה...

אבידג

New member
../images/Emo29.gifהזמנה לצלילת לילה...../images/Emo29.gif

בחיפה כאמור נקי מאוד בימים אלו
(אם המזרחית לא קילקלה). לפיכך חשבתי ברצינות רבה
על צלילת לילה ברכסים ובאתרים הכי שווים שם בעומקים שבין 7-15 מ'. יש לי גם פיקסים gps. אולי שתי צלילות?
אז...מישו רוצה לרדת שם מחר עם סירה
? לי אין סירה שמתאימה ללילה
. אבל כאמור אני מסכים לקחת טרמף עם מישו שבעיניין
. הרעיון לראות ולצלם סרטנים וחיות לילה.
 

StealthFOX

New member
אינ רוצה גם :)

בא לי לילה בחיפה, מאד מאד מאד קבל ממני שיחה מחר קוראים לי שי (דרך אגב)
 

shukrun1

New member
דווח צלילה מהיום

צלילה אחת עמוקה. ראות של 25 מ' אופקית לפחות בעמוק,ולא פחות טובה ברדוד, מים לא קרים במיוחד ובחוץ נעים מאוד אם לובשים בגדים יבשים. נצפו שלושה מחבטנים ענקיים, שני לובסטרים שמוזר לי לראות בתקופה זו של השנה, מליון סרגוסים בערך (לא הצלחתי לספור את כולם
) תמנון אחד מניאטורי וכמה דיונונים. גם פלמוד לבן אחד(6-8 ק"ג) שבא לבדוק מי מפריע לו בארוחת הצהריים. ים שקט מאוד בבוקר ומזרחית של 10 קשרים מעשר בבוקר, שימו לב- 1)ככל שמתרחקים מהחוף הרוח מתגברת ואיתה גם הגלים. 2)הרוח חזקה יותר בשפכי הנחלים וניתן לראות את זה לפי גוון פני המים. אני זומם על שישי בבוקר אבל לדעתי צלילת לילה/ערב תהיה נחמדה.
 

TheAce

New member
תמהרו, מפני שנראה לי שביום שבת

אולי כבר שישי בצהריים הים יעלה. אבל זה עדיין רחוק ואולי אני טועה. ארי.
 

TheAce

New member
בעצם לפי עליית הטמפ' בסופ"ש

ככל הנראה אני טועה.. אבל, עוד חזון למועד. ארי.
 

TuriLed

New member
איפה צללת ?

אני לא מכיר כל כך טוב את קו החוף מכיוון הים
הניחוש היחיד שלי זה חיפה ושלפנינו הכרמל ?
 

saarelad

New member
אשמח להצטרף...

אין לי סירה, אבל אם זה אפשרי אשמח להצטרף. 054-7947800 אלעד.
 

giladshay

New member
בינתיים שוקרון1 לא יצלול ביום שישי

הקרוב מסיבות אישיות ולגמרי במפתיע. החלמה מהירה.
 

gws1

New member
../images/Emo184.gif איחולי הבראה מהירה

מה קרה? עוד פעם הלך לישון בלי גרביים? התאוששות מהירה!
 
למעלה