../images/Emo29.gifהזמנה לצלילת לילה...../images/Emo29.gif
בחיפה כאמור נקי מאוד בימים אלו
(אם המזרחית לא קילקלה). לפיכך חשבתי ברצינות רבה
על צלילת לילה ברכסים ובאתרים הכי שווים שם בעומקים שבין 7-15 מ'. יש לי גם פיקסים gps. אולי שתי צלילות?
אז...מישו רוצה לרדת שם מחר עם סירה
? לי אין סירה שמתאימה ללילה
. אבל כאמור אני מסכים לקחת טרמף עם מישו שבעיניין
. הרעיון לראות ולצלם סרטנים וחיות לילה.
בחיפה כאמור נקי מאוד בימים אלו