עוגה מ.ד.ה.י.מ.ה ..יש לי המון נוצות
טילתי היום במושב וחפשתי בשבילים בהם מתרוצצים הטווסים והתרנגולוץ ואפילו בקשתי מחבר להכנס לול שלו אבל ...איזה פחד...התרנגולות ממש מפחידות!!!!!!!!!!!!!!1 אף לא אחת לא נתנה לי לתלוש לה נוצה ונאלצתי להסתפק במה שהן הנשירו מהפחד או מהזינוקים שלהן.