סיכום שבועי

SofyTofy

New member
../images/Emo28.gifסיכום שבועי../images/Emo28.gif

שבוע קשה וארוך ויש כל כך הרבה לכתוב...
והנה דברי השבוע-
סוסה פראית הצטרפה אלינו לפורום. ברוכה הבאה
.
1טופיפי גילתה לנו על הידיעה הפנטסית של סופי ועודד מנשה החמוד.
mikka123 שמה לנו תמונה של סופי בערוץ הילדים.
נ י ב ה ק ל ז ו ן שאלה אותנו לגבי תגובות על הטלנובלה הישראלית החדשה "משחק החיים". רובכם לא צמפים שהיא תצליח כמו לחיי האהבה. כי אין כמוה
.
דיברנו על הפיספוס המדהים שהיה עם סופי ב"פיספוסים" השבוע. היה מותק של פיספוס, עם מותק של בחורה
.
actress סיפרה לנו שהיא מופיעה בעיתון "גל גפן".
סקרלט אוהרה היחידה מנסה לארגן בינינו מפגש - עזרו לה
.
M a r y J a n e שמה לנו תמונות של יהודה, ושוב דנו בכך שהוא מדגמן לפוקס.
mikka123 נתנה לנו תמונה מדהימה של יהודה´לה (
) עם יעל בר זוהר, בגיל 16.
חגגנו את ט"ו בשבט
. ט"ו בשבט הגיע.. חג לאילנות...
casperit המנהלת לשעבר ביקרה אצלנו בשם אחר - סתם ילדה קטנה.
SofyTofy (אני) שמתי תמונות של סופי המדהימה בערוץ הילדים. כדי שיהיה טוב על הנשמה
.
advab נתנה לנו ציטוטים מצחיקים מאוד, בעיקר של סמדר מפרק כלשהו. ובאותו הקשר, פתחתי פינה חדשה שבה כל יום אני רושמת על הפרק היומי ומוסיפה תמונה.
mikka123 נתנה לנו ציטוט מהאתר "נוצץ" על אירוע של ערוץ הילדים, בהשתתפות סופי.
pompii פתחה לנו הודעה על סופי, אתמול בספת. היה מדהים עם בגד מבחיל
.
כוכב/ת השבוע שלנו
כוכבת השבוע היא מיקה (mikka123) כי היא מביאה הרבה סריקות (חבל שהיא לא משרשרת אותם או יוצרת שירשור גדול-
).
הודעת השבוע שלנו
אין לנו הודעת שבוע. הייתם מאמינים? זה לא שהתעצלתי, פשוט היה קשה לבחור. סתתתתתם
נראה לכם
הודעת השבוע היא: "פיספוסים עם סופי ביום שישי".
תמונת השבוע
את תמונת השבוע תוכלו למצוא כאן!
 

SofyTofy

New member
נעשה חלש... לבטל?

הסיכום שלי נעשה חלש לגמרי.......................... לבטל?
 

MoRaN N

New member
לירדן!

מה לבטל?? את הסיכום השבועי?? מה פתאוםםם שלא תעיזי, את עושה את זה מצוין ואל תדאגי, עוד מעט יכתבו עוד תגובות!
 

mikka123

New member
מה פתאום לבטל

טוב, הייתי חולה מאוד ולא הייתי ליד מחשב עד היום... איזה כיף לי!! אני כוכבת השבוע. תודה רבה ירדן! אני לא כל-כך מוצלחת בענין השרשורים, אבל מבטיחה להשתפר. ואני מצטרפת לאחרים - בשום אופן אל תבטלי את הסיכומים!!! זה ממש מוסיף לפורום! אז שוב תודה על התואר!
 

1טופיפי

New member
נכון!!! מפיתאום לבטל...

מפתאום לבטל!!! סיכומי השבוע זה רעיון ע-נ-ק!!! וזה באמת ממש מוסיף לפורום!
 
סיכום פ33ות :)))))

מה פתאום לבטל את הסיכום השבועי!!! הסיכומים שלך אחלה, אם תבטלי אותם יש לך עסק איתי
 
../images/Emo124.gif זאת הודעה אחרונה על המפגש!

חברה בבקשה תגידו לי אם אתם רוצים מפגש כי צריך לארגן אותו,לחשוב איפה להפגש לי אין בעיה לארגן.מה בדיוק הבעיה פה מפחדים להפגש מחשש לפיגועים או סתם לא מתחשק לכם להזיז את עצמכם קצת.זה השבוע האחרון שאהיה פנויה כי שבוע אחרי זה אני מתחילה ללמוד ולא יהיה לי הרבה זמן אם בכלל יהיה לי להיכנס לפורום.בבקשה תשתפו פעולה כל חברי הפורום שגרים באזור המרכז ובטח יש כאן כאלה חוץ ממני.אם הייתי יכולה הייתי מציעה לכם את הבית שלי להפגש אבל הבית שלי קטן ואין מקום להרבה אנשים.אז צריך מקום כמו בית קפה או מסעדה או אפילו פארק.בבקשה תתיחסו להודעה!!!.
 
למעלה