תלמה
א. אי אפשר להקפיץ הודעה לאחר שמלאו לה 72 שעות, ישנה רק אפשרות שאני אשרשר אותה ,כפי שעשיתי להודעה חדשה יותר. ב. בעניין ההשלכות, הן אכן קשות (מעדיפה להשתמש בקשה ולא בשלילי). חברתך כנראה לומדת נומרולוגיה קבלית שאני חולקת עליה בהרבה מובנים ובעצם אני חולקת יותר על מה שהנומרולוגים הקבליים עושים איתה. אני מאמינה שאם ניתן להקל על אדם , צריך לעשות זאת, אין כל סיבה שנסחוב איתנו קשיים מיותרים. עוד דבר שעלי לומר הוא בעניין לומדי הנומרולוגיה- עם כל הכבוד , עדיין הם מתלמדים ויש עוד דרך ארוכה לפניהם ,רכישת נסיון ופיתוח כדי שיגיעו למקום בו יוכלו ליעץ לאחרים. אני חייבת לומר כי אני עוסקת בתחום 14 שנה ובכל יום מבינה קצת יותר משמעויות.