מי רוצה לבוא ?

מצב
הנושא נעול.

איבגי1

New member
../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif מי רוצה לבוא ?

מי רוצה לבוא ?
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21
 

ה דרומי

New member
נצל"ש לזהוי אוטובוס שנמצא בהדר יוסף

מי רוצה לבוא ?
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21
נצל"ש לזהוי אוטובוס שנמצא בהדר יוסף
תל אביב בחצר של
למי שמכיר אז רואים אותו מאיזה פארק שם שקרוב לצומת המרומזרת. עוד כיון זה הבית הראשון של איזה אספן מכוניות ישנות .הוא צבוע בלבן כסוףמי מכיר אותו. פרטים תמונה משהו. אותה שאלה האם משהו כבר היה בכפר חב"ד לצלם שם את הנטוש שם. רואים אותו מכביש ת"א ירושלם איך שנגמרים העצי אקליפטוס ומתחיל פרדס להביט מעבר למסילת הרכבת ליד עמוד חשמל גדול יש פרטיים עליהם?.
 

mister K

New member
לי יהיו שם שעתיים מחר בבוקר.

מי רוצה לבוא ?
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21
לי יהיו שם שעתיים מחר בבוקר.
 

ה דרומי

New member
הקפצה לשאלתי

מי רוצה לבוא ?
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21
הקפצה לשאלתי
יש מצב שמשהו יכול לתעד לצלם את אחד מהנל"ים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה