טעות קטנה....
מי רוצה לבוא ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21![]()
נצל"ש לזהוי אוטובוס שנמצא בהדר יוסף
מי רוצה לבוא ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21![]()
לי יהיו שם שעתיים מחר בבוקר.
מי רוצה לבוא ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21![]()
איך ? מה אתה עושה שם ?לי יהיו שם שעתיים מחר בבוקר.
אני מבקר לפחות פעם בשבועאיך ? מה אתה עושה שם ?
.............
הקפצה לשאלתי
מי רוצה לבוא ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
לתחנה המרכזית בתל אביב לצלם אוטובוסים עכשיו, אני כבר בדרך לשם, מי שרוצה להיצטרף שיתקשר אליי למספר האורנג' שלי או לסלקום 054-514-36-21![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.