שאלה לירושלמים

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
../images/Emo27.gif../images/Emo131.gif../images/Emo37.gifשאלה לירושלמים

שאלה לירושלמים
ולמי שמכיר בשנת 1970 היה מול תחנת רכבת בירושלים{החאן} פסל "מצורפת תמונה" האם הפסל עדין נמצא שם על אף שעברו השנים? אם לא לאן הוא עבר? ותודה מראש לפותרים נכונה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
עד כמה שאני יודע

שאלה לירושלמים
ולמי שמכיר בשנת 1970 היה מול תחנת רכבת בירושלים{החאן} פסל "מצורפת תמונה" האם הפסל עדין נמצא שם על אף שעברו השנים? אם לא לאן הוא עבר? ותודה מראש לפותרים נכונה
עד כמה שאני יודע
הפסל לא נמצא. לאן הועבר - אין לי מושג.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo51.gif אולי משהו אחר יודע לאן נעלם

שאלה לירושלמים
ולמי שמכיר בשנת 1970 היה מול תחנת רכבת בירושלים{החאן} פסל "מצורפת תמונה" האם הפסל עדין נמצא שם על אף שעברו השנים? אם לא לאן הוא עבר? ותודה מראש לפותרים נכונה
אולי משהו אחר יודע לאן נעלם
הפסל? הזקן האנגלי בחו"ל|עד ה15\05\06 ממנו לא תהיה תשובה
 
כיום יש שם גינה יפה

שאלה לירושלמים
ולמי שמכיר בשנת 1970 היה מול תחנת רכבת בירושלים{החאן} פסל "מצורפת תמונה" האם הפסל עדין נמצא שם על אף שעברו השנים? אם לא לאן הוא עבר? ותודה מראש לפותרים נכונה
כיום יש שם גינה יפה
באדיבות מחלקת הגינון עיריית ירושלים
 
לאן הוא עבר אין לי מושג

שאלה לירושלמים
ולמי שמכיר בשנת 1970 היה מול תחנת רכבת בירושלים{החאן} פסל "מצורפת תמונה" האם הפסל עדין נמצא שם על אף שעברו השנים? אם לא לאן הוא עבר? ותודה מראש לפותרים נכונה
לאן הוא עבר אין לי מושג
אבל עקב בעיות החניה הקשות בירושלים חונה על הכיכר מכונית המכוסה בכיסוי נגד פגעי מזג האוויר. הנהג ככל הנראה תפס את המקום ומסרב לפנות
מוצב שם פסל של ... ראה המתואר לעיל אנסה להביא תמונה בקרוב
 

ה דרומי

New member
תודה אנשים טובים אז עכשיו יש שם

שאלה לירושלמים
ולמי שמכיר בשנת 1970 היה מול תחנת רכבת בירושלים{החאן} פסל "מצורפת תמונה" האם הפסל עדין נמצא שם על אף שעברו השנים? אם לא לאן הוא עבר? ותודה מראש לפותרים נכונה
תודה אנשים טובים אז עכשיו יש שם
פסל של מכונית תודה בכול מקרה אתם10
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה