סקר-שינת בוקר/צהריים

../images/Emo27.gifסקר-שינת בוקר/צהריים

הקטנטונת שלנו כבר בת 9.5 חודשים, נרדמת לשינת הבוקר ושינת הצהריים רק בעגלה שלה תוך נענועים. לא על הידיים, לא במיטה (וגם אי אפשר להעבירה למיטתה אחרי שהיא נרדמת בעגלה, כי היא מתעוררת ובוכה). גם ההרדמה בעגלה זה לא עניין מהיר...והיא מסתובבת, מחפשת משחקים (תוך כדי גירוד עיניים). בקיצור, זה נראה לי בעייתי כיוון שהעגלה כבר קצת קטנה עליה לשינה, הרגליים מתחילות לבצבץ וגם נהיה לה צפוף קצת בפנים, אבל היא מסרבת לכל סידור אחר. איך הילדים שלכם נרדמים בבוקר/צהריים? ובני כמה הם? תודה למשיבות..
 

שבלול 555

New member
אצלינו

אין שנת בוקר, בצהריים (12:30) אחרי ארוחת צהריים במיטה לבד וכך גם בלילה, לפעמים קיימת התנגדות מסויימת אז אני פשוט נשכבת במיטה ליד ומתעלמת, בכל מקרה זה מחזיק דקה - שתיים והוא נרדם. יכול להיות שהיא פשוט לא מספיק עייפה, אולי כדאי לותר על שנת הבוקר ואז אנ י מבטיחה לך שהיא תישן כמו בובל'ה בצהריים.
 

my guy

New member
אז אצלנו ../images/Emo8.gif

הגדול בגיל הזה נרדם רק על הידיים גם לילה וגם יום ,גם היה קשה להוריד אותו למיטה כי הוא לרוב התעורר מיד. עכשיו אנחנו נרדמים במיטה גם בלילה וגם ביום. הוא לפעמים מתנגד ובוכה (לפעמים אפילו הרבה עם פספסתי את השלב שהוא נרדם בו בקלות). אני לא מאפשרת לו אופציה אחרת אז פשוט אין לו ברירה. נשיקות לקטנה.
 

תאירעות

New member
תאיר בת שנה

מאז ומעולם נרדמה אך ורק במיטה.... תאיר יודעת שכאשר נכנסים למיטה זה על מנת לישון,לכן גם אין לה במיטה אפילו לא צעצוע אחד. אז כנ"ל לגבי השינת בוקר או הצהריים או הלילה.
 

meravido

New member
ואצלנו

בוקר וצהריים הם ישנים במעון ברוב ימות השבוע (טוב יותם כבר לא ישן בוקר). אבל ברמת העקרון נבו נרדם בעגלה ויותם על הספה ואח"כ אנחנו מעבירים אותם - נבו למיטה שלנו ויותם על מזרן לידינו (כן כן אל תזדעזעו...)
 
ממש לא מזעזע- כל עוד זה נוח לכל

הצדדים אני לא רואה בעיה, השאלה אם זה אכן נוח לכל הצדדים (לך לבעלך ולילדים).
 

annes

New member
בן כמעט 11 חודש

ישן בדר"כ שתי תנומות - אחת בבוקר, ושניה יותר לכיוון הצהרים, תלוי בשעת ההתעוררות בבוקר - בדר"כ אני קולטת סימני עייפות (שפשוף עיניים, קיוטרים שלא מקושרים לרעב), שמה אותו במיטה, נותנת לו את בובי שלו, והוא מתהפך על הצד ונרדם - יש גם ימים חריגים, למרבה הצער, הרבה בתקופה האחרונה, שלא הולך כ"כ - אבל מגיל מאד צעיר (חודשיים בערך) לא נרדם על הידיים - רק במיטה לבד. טפו טפו חמסה חמסה.
 

שמוגית

New member
אצלנו זה ככה..

תום בן 9 חודשים- ישן שנת בוקר לשעה -שעה וחצי ושנת צהריים גם בערך שעה וחצי. יש לו ממש שעות קבועות שהוא מתחיל להיות עייף ואני ישר לוקחת אותו למיטה (שלנו) שוכבת לידו, הוא משחק ומוציא קצת אנרגיה לפני ששוכב לישון...קצת ציצי ובסוף נרדם- לוקח די הרבה זמן בדרך כלל- לפחות חצי שעה. במיטה שלו הוא עדיין לא נרדם לבד- רק לפני חודש העברנו אותו לחדר שלו ולמיטה שלו, הוא מגיע למיטה כשהוא כבר רדום. את שינת הבוקר והצהריים הוא ישן במיטה איתי ובלילה במיטה שלו.
 
שמוגית, את לא חוששת

לישון איתו במיטה שלך, שמא הוא יתגלגל? מה שתארת קורה אצלנו בשנת הלילה, אבל היא מועברת למיטה שלה, כי אני חוששת שהיא תיפול.
 

שמוגית

New member
לא חוששת כי...

הוא ישן ביני לבין הקיר ועם כל תזוזה שלו אני מתעורר (רגילה להתעורר מכל פיפס קטן שלו בגלל שישן איתנו במיטה עד גיל 8 חודשים) , כשהוא ישן במשך היום הוא ישן ממש עמוק ולא זז במשך כל השינה לשום כיוון, וכאמור אם הוא זז- אני מתעוררת מייד. בלילה הוא כבר במיטה שלו בדיוק מהפחד שיתגלגל לי מהמיטה. אגב- ניסיתי להשכיב אותו במיטה שלו בשינה במשך היום- הוא ממש ממש לא מוכן וזה קלקל לו כמה פעמים את שנת הבוקר או הצהריים אז הפסקתי- מעדיפה שישן את השעות האלה במשך היום מאשר להתעקש שישן במיטה שלו.
 

בנס

New member
מגיל 10 ח' ויתרה על שנת בוקר

נרדמת ב - 13:00 לבד לשעתיים וחצי לפחות.
 
עונה

אצלי שניהם הולכים לישון בוקר בערך בשעה 8 , 8.30 תלוי מתי הם קמו משנת הלילה......... במיטה שלהם בלבד.......... יהב נרדם לבד ויהלי נרדם עליי כשאנחנו יושבים על כורסת ההנקה עם מוצץ וחיתול. ישנים בערך שעה עד שעה וחצי. שנת צהרים.......... אחרי טיול הבוקר, מקלחת בערך בשעה 12.30, אחרי זה נכנסים לחדר שכבר מוחשך ועם מוסיקה נעימה, מקבלים בקבוק ותוך 15 דקות יש שקט למשך שעה וחצי שעתיים......... במיטה שלהם. לדעתי כדאי להיפטר מהרגל העגלה ולהעביר אותה למיטה שלה, ברור שבהתחלה היא תבכה ותקטר........ תהיי שם בשבילה ותרימי אותה כל פעם שהיא בוכה ותחזירי כשהיא נרגעת......... יקח זמן אבל זה יתפוס בסוף. לא נראה לי נוח לישון בעגלה.......
 
למעלה