חדש! הדגשת טקסט בהודעה

../images/Emo27.gif חדש! הדגשת טקסט בהודעה

לאור בקשות רבות מהגולשים, הוספנו היום אפשרות להדגיש חלק מן הטקסט. על מנת להדגיש את הטקסט בהודעה יש ללחוץ על הלינק "תחילת הדגשה". על מנת להפסיק את ההדגשה, יש ללחוץ על הלינק "סיום הדגשה". בברכת הדגשה נעימה וגלישה מהנה הנהלת הפורומים
 

סיזי

New member
אני מחכה להודעה הזאת: נוסף סמיילי

בוכה מהתרגשות(פרצוף בוכה ומחייך בו זמנית)- תודה.
 
למעלה