חדש! הדגשת טקסט בהודעה

../images/Emo27.gif חדש! הדגשת טקסט בהודעה

לאור בקשות רבות מהגולשים, הוספנו היום אפשרות להדגיש חלק מן הטקסט. על מנת להדגיש את הטקסט בהודעה יש ללחוץ על הלינק "תחילת הדגשה". על מנת להפסיק את ההדגשה, יש ללחוץ על הלינק "סיום הדגשה". בברכת הדגשה נעימה וגלישה מהנה הנהלת הפורומים
 

deep ocean

New member
בוא ננסה....הממממממ

אני הולכת עכשיו לבריכה עם חברה שלי לשחות קצת אחזור לפה יותר מאוחר LOVE YOU ALL מיכלול (המבינה תבין)
 

deep ocean

New member
זה עובד, זה עובד!!!

מגניב ביותר אני מרגישה עכשיו הכי טוב שבעולם כן כן הכי טוב שעולם איזה כיף לי טוב אני ממש אוהבת את עניין ההדגשה לכולם אני אוהבת אותכם!!! טוב נמאס הבנו את הקטע :))) לא?
 

גיל גיל

New member
תאמינו או לא,

אבל בדיוק לזה חיכיתי!!! עכשיו לא צריך יותר כוכביות, מספיק להדגיש והרגש מובן!!! נכון? אוהב אתכם כל כך!!! גילגיל
 
למעלה