הייי לכוולם אני חדש

SSAAMMEEYY

New member
../images/Emo27.gifהייי לכוולם אני חדש../images/Emo37.gif

היייי לא מזמן הצטרפתי לפורום גאווה צעירה מקווה להינות פה חיחיחי
 
שלום שלום

וכמובן- ברוך הבא לפורום
גאווה וזוגיות גאה
בוודאי שתהנה פה...
ובינתיים- אולי אתה קצת מספר על עצמך?
 

SSAAMMEEYY

New member
אמממ... על עצמי??

אז ככה בן 18 (עוד שבועיים חיחיחי) גיי בארון ואת השם אני לא יכול למסור (אל תנסו להסיק אותו מהכינוי כי הוא לא קשור..) כרגע אני בארון ללא יציאה (מבחינת המשפחה) ככה שהם לעולם לא הולכים לדעת עליי אמ..., מתכוון לעבור לת"א בעוד כמה חודשים ושם לנהל את חיי הפרועים עוד משו?
 

the breezer

New member
מה אתה עושה למחייתך?, תחביבים?

ספר קצת יותר מאשר איפה שאתה מסתתר.
 

SSAAMMEEYY

New member
אמ..., סבביש

אמ..., אני מצייר, אני בכלל אוהב עיצוב וכל מה שקשור אליו, ובינתים אני מנסה לחפש את דרכי לעוף מהעיר הזאת ולעבור לת"א בעוד כמה חודשים(כשאסיים את לימודיי התיכוניים) בינתים אני חושב על דרכים לחסוך כסף, כדי שיהיה לי יותר קל להסתדר שם. אני ממש לא יכול להמשיך לחיות כאן בעירי, בגלל המשפחה... אני רוצה להיות עצמאי, אני לא תלוי במשפחה שלי מבחינה רגשית, הם גם ככה לא ממש אוהבים אותי(והם בכלל לא יודעים שאני גיי) אני חי בתוך מסכה סטרייטית שמאוד קשה לראות אותי דרכה (ויש כמה שהצליחו) בינתים אני בארון, אף אחד מהאנשים שאני מכיר אישית לא יודע עליי, יש כמה שראו אותי מתחת למסכה, מבלי שיכולתי להסתיר את עצמי, כנראה שיש דברים שקשה להסתיר, אבל עדיין שום דבר לא רשמי. כשאני יעבור לעיר הגדולה, אני יוכל לחיות בלי המסכה, לחיות את מי שאני באמת, מבלי חשש שהמשפחה תדע. לגבי תחביבים אני אוהב מוסיקה, אומנות, אני לא סגור בינתים על שום דבר ספציפי, אבל אני חושב שאני יודע מה אני רוצה להיות בעתיד.
 

ItsikH

Member
משפחה../images/Emo10.gif אני מאמין שהם אוהבים אותך - כמו שהם מבינים אהבה. זה אולי מעט אבל כדאי ללמוד לקבל את ההורים שלנו, בדיוק כמו שאנחנו מצפים שיקבלו אותנו. ומה תרצה לעשות בעתיד? לא כתבת... בהצלחה בעיר הגדולה ותשמור על עצמך../images/Emo150.gif../images/Emo13.gif
 

SSAAMMEEYY

New member
אמ..

הם מעולם לא קיבלו אותי כמו שאני הם תמיד ציפו ממני ליותר והיו מאוכזבים ממני (הם לא יודעים שאני גיי) ושלא נדבר על הדעות שלהם לגבי גייז למה שאני "יקבל" אותם? מה כבר יש לי לקבל?
 

ItsikH

Member
בשבילך, לא בשבילם אתה מתאר כאב, כעס. אם תוכל לחיות בשלום איתם תרגיש יותר טוב. הם חלק מחייך, אם תרצה ואם לא. מאוד ייתכן שתגיע לזה אחרי שתעזוב את הבית, אבל אתה לא חייב "למחוק" אותם מחייך בכדי להיות מאושר, להיפך. אבל שאלתי גם שאלה... תחשוב חיובי! מה אתה רוצה לעשות בחייך?
 

SSAAMMEEYY

New member
סבביש...

אמ... אני לא ממש מתאר כעס, כאב... לא ממש איכפת לי מה הם חושבים עליי ואם אני יגיע לזה(שהם חלק מחיי) אחרי שאני יעזוב את הבית, אני בטוח שאני עדיין ירצה להישאר בחיים נפרדים מהם, אני חיי רוב הזמן בלעדיהם, ואני לא מרגיש שום צורך בהם(שום צורך רגשי) ואתה צודק בזה שאתה אומר שאם אוכל לחיות איתם בשלום אני ירגיש יותר טוב, אבל זה בלתי אפשרי, אני לא יכול לחיות איתם בשלום, ולא בגלל שאני גיי, והם שונאים גייז, פשוט מעולם לא הצלחתי לחיות איתם בשלום, פעם הייתי עוד מנסה, כרגע אני יודע שאין טעם לזה. ולשאלתך: אמ... אני רוצה להיות אדריכל, ויש עוד כמה חלומות קטנים, כמו מעצב של איזו חברת מוצרי אלקטרוניקה גדולה או משו.
 

ItsikH

Member
אפשר לחיות בשלום גם מרחוק ואפילו עדיף ככה לרוב האנשים ביחס להורים שלהם (גם סטרייטים!). בהצלחה, לך על זה!
 

the breezer

New member
אתה בסך הכל בן-17

אני מניח שעם השנים תבין שזה לא שאתה "לא אוהב אותם" אלא פשוט יש לך כעס מודחק כלפיהם, כעס אולי אפילו לא מודע בגלל העובדה שאתה גיי ושהם הומופובים מוחצנים. וכנראה בגלל סיבות מגוונות אחרות. עיצה ידידותית ממי שעבר הרבה עם ההורים שלו: תנסה להיות סלחן איתם ולקבל אותם כפי שהם, זה יוריד ממך נטל נפשי עצום ומתמשך שתסחוב איתך עד לבגרות המאוחרת. בבגרות המאוחרת הפצעים הרבה יותר קשים וגועליים (סביב גיל 30-40)
 

SSAAMMEEYY

New member
זה לא בגלל שאני גיי

אלא בגלל הסיבות המגוונות האחרות ממש לא איכפת לי מזה שהם הומופובים מוחצנים ואני מנסה לקבל אותם כפי שהם אני באמת מנסה, זה הם שלא טוב להם בקשר לכל דבר שאני עושה, או רוצה לעשות, ואני לא מדבר על עניין הגאווה, אני גם מנסה להיות סלחן אליהם, אבל נראה לי שכל הכעס המודחק הזה, פשוט יעלם כשאני יעבור לעיר אחרת, לחיים חדשים, כשאני לא יהיה תלוי בהם יותר. כרגע, כשהם חלק בלתי נפרד מהחיים שלי ואני תלוי בהם, אני לא מצליח להיות סלחן כלפיהם, הם גם לא מאפשרים לי. אתה צודק בזה שיש לי כעס מודחק, אבל נראה לי שהוא ימשיך איתי, עד לרגע שהם לא יהיו חלק מחיי.
 
למעלה