דעה אישית על איטליה:

The Sixth Sense

New member
../images/Emo27.gifדעה אישית על איטליה:../images/Emo86.gif

איטליה ללא מטראצי המורחק ובנוסף אליו גם ללא נסטה הפצוע מה שיוצר בעיה מאוד גדולה בהגנה של האיטלקים. איטליה מגיעה לשלב הזה לאחר ניצחון 1:0 בתוספת הזמן על אוסטרליה מפנדל שלא היה ולא נברא. איטליה הציגה משחק מאוד חלש ושיחקה פשוט רע. החלוצים לא מספקים את הסחורה, ההגנה לא מתפקדת כמו שצריך והקישור גם הוא לא בשמיים. איטליה נראת מאוד איטית וכבדה, אין הבנה וחיבור בין השחקנים. במשחק הזה לאיטליה צפוי להיות עוד יותר קשה כאשר היא חייבת להיתמודד עם שתי בעיות בו זמנית. הבעיה הראשונה היא ההגנה כמובן, שתחסר את מטראצי ונסטה, והשנייה היא שבצ'נקו. לערכתי ההגנה זה החלק ההכי חזק של האיטלקים, משם הכל מתחיל. כאשר חסר לך בפאזל שני ברגים כמו מטראצי ונסטה זו בעיה ענקית, וקשה לי לראות את איטליה מסתדרת עמה, בטח כשיש לה עוד את שבצ'נקו מהעבר השני. אפשר להגיד, ליתר הדיוק - נכון להגיד שאיטליה עלתה לרבע הגמר במזל גדול. אוסטרליה נראתה בהרבה יותר טובה וגם יותר מסוכנת. בבתים איטליה גם לא הרשימה מי יודע מה. מה שכן, לאיטליה יש ניסיון במעמדים האלה ובשלבים האלה, מה שלאוקראינה אין, וזה יכול להיות יתרון מאוד גדול. אוקראינה בפעם הראשונה בתולדותיה במונדיאל ואין לה ניסיון בכלל, בטח ובטח בשלב הזה אבל לדעתי כל הלחץ כאן על האיטלקים. אוקראינה אפשר להגיד כבר עשתה את שלה ואפילו מעל ומעבר. איטליה מציגה יכולת פשוט חלשה, יכולת שיכולה לא להספיק מול שבצ'נקו וחבריו. אוקראינה באה למשחק הזה בלי הרבה רעש וצילצולים, מכוון שכבר עשתה את שלה אבל זה לא אומר שהיא תבוא להפסיד את המשחק הזה. אוקראינה באה כאנדרדוג למשחק הזה וכל הלחץ על האיטלקים אני חושב. הבעיות שאיטליה תיהיה חייבת להיסתדר עם בעיות לא קלות, אליהן אפשר גם לצרף את הכושר המזעזע שלה. אם איטליה לא תשפר דרסתית את צורת המשחק שלה, אם היא תציג את היכולת שהיא הציגה עד כה, אם היא לא תתמוד עם הלחץ שיש עליה, אם היא לא תדע להיסתדר בהגנה ללא נסטה ומטראצי, אם היא לא תדע לעצור את שבצ'נקו ואם היא לא תדע לנצל את הניסיון שיש לה במעמדים האלה היא תמצא את עצמה בבית. כמו שאתם רואים בעיות איתן איטליה צריכה להיתמודד לא חסר. קחו את זה לתשומת ליבכם. אני עדיין לא גיבשתי דעה לגבי המשחק הזה אבל כמו שזה נראה, עבור האיטלקים זה יכול להיסתיים לא בצורה הכי טובה. נכון שכולנו מעדיפים לראות את איטליה בשלב הבא, אבל תסלחו לי, עם היכולת שהיא מציגה בחצי הגמר אין לה מה לעשות. אשמח מאוד לשמוע את דעתכם בנושא.
 

Harpaz88

New member
כן איטליה לא משהו זה אתה צודק אבל

יש להם תכלים שברגע אחד לתת גול ולגמור תסיפור. מה גם שיש להם תשחקנים עם הניסיון הדרוש. אוקריאנה מנגד נבחרת לא רעה, הרבה הולכים פה על אוקריאנה עם הפלוס אחד לפי דעתי זה משחק שיוביל להארכה
 

The Sixth Sense

New member
שמע

איטליה נראת פשוט רע. בגול אחד לגמור את הסיפור? לפתוח עם 3 חלוצים בחוד ולא להגיע אפילו לחצי מצב. לוקה טוני נעלם ולא מספק את הסחורה. את השאר גם לא רואים. החוד של איטליה נראה חלוד מאוד. נכון, לאיטליה יש ניסיון. בזה אתה צודק, ואני גם ציינתי את זה. אבל עם כושר כזה הניסיון יכול לא להספיק. חוץ מזה איטליה תחסר גם את מטראצי ונסטה וזו בעיה מאוד גדולה. כמו שכבר ציינתי - ההגנה זה החלק הכי חזק אצל האיטלקים, ועכשיו בפאזל ההגנתי שלה יחסרו 2 ברגים מאוד רציניים. חוץ מזה, כל הלחץ גם על איטליה. כמו שכבר ציינתי - אוקראינה באה בראש שקט והיא כבר עשתה את שלה. ואם כבר אמרת שאיטליה ברגע אחד יכולה לגמור את הסיפור, אז גם אוקראינה לא מראיירים. שבצ'נקו בנגיעה יכול לשלוח את איטליה הביתה. שחקן עם ניסיון בשפע. וגם לבלוחין, מאמנה של אוקראינה, לא חסר ידע וניסיון.
 

Harpaz88

New member
בגלל זה אמרתי שלדעתי זה משחק של

תיקו והארכה איטליה מפוחדים ויבואו לסגור תמשחק. ובונקר איטקלי זה בונקר לדעתי 0-0 בתום 90 דקות ואפילו שווה ללכת על אוקריאנה עם הפלוס 1 כמו שרבים הולכים
 

The Sixth Sense

New member
בואו נשווה לרגע את המשחק של

ספרד - צרפת למשחק שמצפה לנו מחר. צרפת נראתה רע מאוד אבל היה לה את הניסיון. כאן אותו סיפור. איטליה נראת רע מאוד אבל יש לה את הניסיון. אבל הבעיה היא שאוקראינה בדיוק כמו צרפת באה שקטה ורגועה, בלי הרבה רעש. בניסיון אנחנו יכולים להשוות את איטליה לצרפת אבל לא בדברים אחרים. כל הלחץ כאן על איטליה לדעתי, על צרפת לא היה לחץ מכוון שהיא העפילה מבתים ולא ציפו ממנה להרבה מול ספרד ה"פייבוריטית". אוקראינה מגיעה למשחק הזה בדיוק כמו צרפת. אוקראינה עשתה כבר את שלה, בדיוק כמו צרפת, ומאיטליה, בדיוק כמו מספרד, מצפים ליותר.
 

The Sixth Sense

New member
אני אשמח אם כל אחד אפרט את דעתו

ואני גם רוצה לבקש לא להיסתכל על היחסים. זה לא מה שחשוב. אני לא הולך על איטליה לא בגלל היחס אלא בגלל איך שהיא נראת והחיסורים שלה בהגנה. בואו קודם כל נחליט על המשחק עצמו, מי מו מה, ואז נתעסק ביחסים.
 

clef

New member
לדעתי איטליה לוקחת, לא בגלל היחס

קודם כל היא יותר מוכשרת ועדיין לא מיצתה מחצית מההפוטנציאל ההתקפי שלה עד עכשיו...שנית, הניסיון. אוקראינה במונדיאל ראשון, באיזשהו מקום התחושה עמוק בפנים שעשו את שלהם. מצד שני, אין להם מה להפסיד. אבל, לדעתי איטליה לא יכולה להרשות לעצה עוד משחק חלש בו היא תנצח רק בזכות מזל או החלטת שיפוט (הרחקה של שחקן צ'כי בבתים, פנדל שלא היה שבע שניות לסוף ההארכה). הפעם אני מעריך שאיטליה תתקוף ויש לה המון כלים לעשות זה, ישר מההתחלה, כדי להיות תלויה בעצמה בלבד. אני יותר סומך על ההתקפה שלה מאשר על ההגנה שגם חסרה שחקנים, אז יתכן שתספוג משבצ'נקו אבל לדעתי גם תחזיר יותר מאחד כבר ב-90 דקות הראשונות. צריך לזכור שלוקה טוני עוד לא התעורר והסטטיסטיקה של ההחמצות/ניצולים שלו חייבת להתיישר מתישהו, מדובר בחלוץ ענק. מכאן שהניחוש שלי הוא איטליה בתשעים דקות ואובר 2.5 בשערים.
 

nater

New member
וורונין לא ישחק מול איטליה.

זה לא שאיטליה גדולה כ"כ, וגם זה לא שהיא משחקת יפה, אבל את אוקראינה היא תנצח.
 

The Sixth Sense

New member
הבעיה היא שאחרי שאיטליה מקיעה

היא נכנסת לבונקר ומנסה לשמור על היתרון. אם במשחק הזה היא תעלה ליתרון ותנסה לשמור עליו זו תיהיה טעות גדולה מאוד וכמה סיבות מאוד פשוטות: היעדרותם של מטראצי ונסטה, שבצ'נקו, ועובדה שלאוקראינה אין כבר מה לאבד והיא תלך על כל הקופה כי את שלה היא כבר עשתה.
 

michaeler

New member
דווקא לדעתי היחסים הם בהחלט גורם מכ

ריע, וכן צריך להסתכל עליהם לפני הימור. סתם לדוגמה, במידה והיחס על אוקראינה(+1) היה 1.01, עדיין היית מהמר על זה "בלי להסתכל על היחסים"?
 

The Sixth Sense

New member
נו באמת. מיכאל,

חלאס עם השטויות האלה. אין לי כוח עכשיו להיגרר לדיון על היחסים. אם אתה בטוח במשהו אתה לא צריך להיסתכל על היחס, גם אם זה 1.01. אם אתה סגור על משהו במאה אחוז אתה הולך עליו, כמובן אם אתה חושב שזה שווה את הסיכון. אם אני יודע שאיך שאיטליה נראת אני לא יסתכן עם יחס 1.40 אלא אני אחכה עד הסוף, אבדוק עוד כמה דברים ואולי אגבש דעה אחרת. קיצר עזוב את היחסים, יש לי עוד הרבה מה להגיד פשוט אין לי כוח, ואין לי כוח גם לפתוח כאן דיון על היחסים. בואו נחזור לדון על המשחק עצמו. תודה רבה.
 

michaeler

New member
לא ענית לי לשאלה פשוטה.

ואני לא רואה סיבה לכנות את זה "שטויות".
 

michaeler

New member
ואתה בעצמך אמרת:

"כמובן אם אתה חושב שזה שווה את הסיכון" - איך בודקים אם זה שווה את הסיכון? אך ורק על פי יחסים. אתה גם סותר את עצמך.
 

philadelphia76

New member
לדעתי סיכוי קלוש לאובר

שתי הקבוצות לא מבקיעות הרבה, משחקי הרבע יהיו צמודים ומותחים. הימור מסוכ
 

The Sixth Sense

New member
עזוב

אני לא יענה לך. חבל שזה יגרור ויכוח. באמת שאין לי כוח עכשיו להיתעסק עם זה. תחשוב מה שבראש שלך. תתרכזו בדיון עצמו. תודה.
 

michaeler

New member
אין שום בעיה חבר, אם אתה מעדיף שהשר

שור שלך יתעסק רק בדיון עצמו, זה מה שיקרה
 

Evolution17

New member
דעתי...

מטארצי הוא יותר מכשול של ההגנה, הוא לא בדיוק שחקן שיכול לתת משהו בהגנה, חוץ מלקבל אדום, לתת פנדל לקבוצה היריבה, לשבור רגליים הוא לא בדיוק מביא תועלת להגנה. המפתח להצלחה של איטליה תלוי לפי דעתי במערך של ליפי. ליפי הראה שעם 5 קשרים וחלוץ איטליה מצליחה לנצח ומקבלת שליטה בכדור. אולי כולם שכחו, אבל ליפי מחזיק את אינזאגי במיוחד בשביל רגעים כאלה. לסיכום, עם ליפי יפתח עם 5 קשרים או/וגם אינזאגי, שווה ללכת על איטליה, אם לא יותר הגיוני יהיה ללכת עם אוקראינה בפלוס.
 
למעלה