שירשור הכרות

PitBull19

New member
../images/Emo26.gifשירשור הכרות../images/Emo36.gif

שלום לכולם אחר צוהוריים טובים שם:מיקו ברית:SND מסן:[email protected] אשמח להכיר את כולם ולתקוף איתכם ביחד ככה נחבור כולנו (הישראלים) נגד הערבים שגדלים מהר מאוד .. לא ידעתי איך עושים תכוכבים האלה חחחחח עשיתי חצים חח
 

or77990

New member
יפה יפה =]

שם: אור ברית : SVF מסן: [email protected] אני יודע שזה יואב אבל קוראים לי אור.. חחח =] כל מי שמשחק במשחק יכול להוסיף אותי אני מאשר ,תמיד מחובר למרות שלא תמיד אני נמצא חחח =] תהנו =] מיקו ישמודל =]]]]]]
 

lidor747

New member
רעיון נחמד

שם:לידור ברית:ארנה מסן [email protected] חזרתי לשחק לא מיזמן וכבר יש לי מיספר מדינות ויותר מהשמח לחסל בעזרתם ערבים(הערבים השתלטו פעם אחת יותר מיידי על המשחק ויהיה חבל לראות את זה קורה שוב) אם מישהו יצתרך עזרה בחיסול או עזרה באיזה משהו יותר מהשמח לעזור:)
 

amith11

New member
אני

עמית SVF [email protected] כוכב עושים כך : | * | בלי רווחים באמצע . קו אנכי עושים shift+מקש אחד מעליו,כוכבית עושים shift+8. כוכבית זה גם נקודה ששמה ג'ל בשיער
 

TomStyle

New member
../images/Emo6.gifאני../images/Emo6.gif

שם:תום ברית:SND מסן:[email protected] כינוי בסקייפ: TomDDD סגן מנהל הברית SND.לכל בקשה/עזרה בתקיפה או בכל דבר אחר אפשר לפנות אלי במסן או בסקייפ
שיהיה ערב טוב לכולם.
 

Clowns168

New member
הוא?..

שם: דורון ברית: URI מסן - מי שממש צריך אותי יכול לשלוח לי מסר ואני יביא לו את המסן, אמצעי נגד ספאמרים ואוטיסטים מפגרים חסרי חיים.
 

PitBull19

New member
אני ישמח אם תוסיף אותי ..

ככה נוכל להכיר ..ולתקוף ביחד ולעזור אחד לשני בהכל...
 

Saar Alfia

New member
דורון, אני צריך שתדבר איתי

אני תאמת לא מכיר אותך אפילו שנאי הסגן מנהל ב URI ואם תוכל לשלוח לי הודעה במסן זה יעזור... [email protected]
 

eyeball1008

New member
אני :D

אמממ אני כבר לא יודע מי אני בSVF :p בן 26 תל אביבי מדינות (כרגע) בערך 1300 מרביתם לא בתוך הברית מחכה שיהיה לי זמן להכניס הכל לשלוחות... אמן ויעלו את מספר המדינות בכל שלוחה ל50 נצל"ש מי שירצה מדינות התחלתיות לא מקושרות אליי למסנג'ר
 
למעלה