../images/Emo26.gifשאלה קשה לקראת סוף ה-../images/Emo63.gif:
יש לי ביטוי value proposition, ואני מתחבטת קשות איך להעביר אותו לעברית
אביא את כל ההקשר באנגלית, ואחריו הצעת התרגום *הראשוני* שלי לעברית:
יש לי ביטוי value proposition, ואני מתחבטת קשות איך להעביר אותו לעברית
We all need to be aware of key points that make our products and services special. To do that, we should ask ourselves one basic question: What does our organization bring to the customer that would make him do business with us rather than do business with the competition? The answers to this question will help us create our company's *value proposition*. Sometimes, the *value proposition* includes unique services. Product features can also bring value to customers. In some cases, it's the sales professional himself who makes a company stand out form its competition - by his personable service, always being there when the customer needs him, etc.
והנה התרגום *הראשוני* שלי לכל הקטע: עלֵינו להכיר את ההיבטים המרכזיים אשר מייחדים את המוצרים והשירותים שלנו. לשם כך, נשאל את עצמנו שאלה בסיסית אחת: מה הארגון שלנו מציע ללקוח שיגרום לו לרצות לקשור קשרים עסקיים איתנו במקום עם מתחרינו? התשובות לשאלה זו יעזרו לנו לבנות את *הצעת הָעֶרֶךְ* של החברה שלנו. לפעמים, *הצעת-הָעֶרֶךְ* כוללת שירותים ייחודיים. אפיוני המוצר גם עשויים להוסיף ערך עבור הלקוח. במקרים מסוימים, החברה בולטת לעומת מתחריה בזכות איש המכירות עצמו - עקב שירותו האדיב והאישי, זה הוא נגיש מתי שזקוקים לו, וכדומה.