שאלה בקשר לטבעת של מו

קורין65

New member
../images/Emo26.gifשאלה בקשר לטבעת של מו

מישה יכולה להסביר מה מחזיק את הטבעת בצד התחתון שלה? אני רואה בתרשים רק את החלק העליון של הטבעת....איפה החלק שמלמטה?
 
הטבעת של מו

לפי התרשים ואם תסתכלי בחלק הראשון באמצע תחתית הדף כתוב שם שעושים שלבים1 עד 6 וחוזרים שלבים 5 עד 2 ואז כשהאבן כבר בפנים עושים את שלבים 7 ו 8 בהצלחה
 
אם אני הבנתי אותך

היא על מה כל הקונסטורציה יושבת זה נראה כמו טבעת רגילה שאולי האבן הגדולה יושבת עליה כמו שטרסים.
 
למעלה