רוצה לשתף אתכן בבעיה...

../images/Emo26.gif רוצה לשתף אתכן בבעיה...

התינוק של גיסתי בן חצי שנה, וכבר מיום שלישי הוא משלשל ומקיא. הם היו אצל הרופא ביום ג' והוא אמר , שהוא מרגיש משהו בבטן של עידן. הוא ייעץ להם לבשל לו עוף עם גזר ולהכין מזה מרק ולתת לו בנוסף הידרן , שזה טוב. הוא לא בדק אותו בנוסף, חוץ מהמישושים בבטן. כעבור יום, הילד ממשיך בשלו - והרופא מייעץ דרך הטלפון - לבשל אורז ועם המים שלהם להכין את המטרנה - OK - גם זה נשמע הגיוני לעצירת שלשול. המסכנצ'יק ממשיך להקיא ולשלשל, וגיסתי ממשיכה להתייעץ עם הרופא דרך הטלפון, מה שהורס אותי, איך הוא לא שולח אותם לבדיקות נוספות. הם ניסו לחזור לשלב מס' 1 במטרנה ביום שישי, אבל אותה התגובה... בעקבות סופ"ש קשה של הקאות ושלשולים, הרופא ייעץ לנסות לתת לו מטרנה צמחית אבל על בסיס חלב סויה ובנוסך את המרק עוף גזר. יש לציין שאת זה הוא אכל היום אבל הקיא את המרק פעמיים, והוא ממש חסר שקט, מה שממש לא אופייני לו. אני ממש מרחמת עליו, איזה מסכן.
הבעיה היא עם גיסתי , אני אמרתי לה שאני ממזמן הייתי לוקחת את טל למיון, ולו רק בשביל השקט הנפשי, והיא ממש לא מוכנה לשמוע על כך. אני יודעת שהיא האמא, אבל זה בכל זאת ממש מרגיז- הילד כ"כ חלש וגם רזה בשבוע הזה , אז מה העקשנות. וגם הרופא הזה לא בסדר לדעתי - מה הוא רופא בשלט רחוק - איך הוא לא שולח אותם לבדיקות. ניסיתי היום לדבר אל ליבה, שתיקח אותו לבי"ח, למרות אי הנעימות הכרוכה בכך, אבל אני חושבת שהיא חייבת. מה אתן אומרות, זה לא חוסר אחריות מצד הרופא ומצידה? אני לא רוצה להתערב לה יותר מדי, אבל לדעתי זה ממש גובל בהזנחה
 

מיכי2

New member
אני יודעת שחורף שעבר כשניר שלי

היה בן פחות משנה, היתה לו תקופה גם של וירוס של שלשולים והקאות ונאמר לנו על ידי הרופא בדיוק אותו הדבר, רק שאמר לנו שהאוכל פחות מטריד כרגע כמו הרעיון שחשוב שישתה.. היינו משקים אותו אפילו אם מזרק, רק שיכנסו נוזלים. אני יודעת גם שכעקרון עד חמישה ימי שלשולים הם לא עושים שום בדיקות מעבר, אבל אם את אומרת שזה כבר מיום שלישי כך, הייתי דורשת או שיבדוק אותו שוב או שיפנה למיון לבדיקות. שירגיש טוב!
 

hagaram

New member
מניסיון, עברנו את זה במשך שבועיים

אין כל כך מה לעשות, מה שהרופא אומר לה אכן יכול לעזור. בבי"ח סתם ידקרו אותו (גם זה מניסיון, וזה סיוט) מה שחשוב זה לוודא שיש פיפי בחיתול!!! רוק בפה!!!! אלה סימנים שהילד לא מתייבש. מספיק פיפי פעם בשש שעות אם זה ממשיך, לבקש בדיקת צואה, שסביר שתהיה שלילית, זה וירוס, זה נורא קשה, לנו בתור הורים ובטח לקטנטנים, אבל זה עובר. לנו זה לקח שבועיים, שבהם היא אכלה מנות של 20-30 CC בארוחה, זה היה נורא דרך אגב, כמה פעמים ביום היא מקיא/ משלשל?
 

hagaram

New member
נשמע כמו וירוס, אין מה לעשות

פעמיים שלוש, זה לא נחשב "הרבה".... רק סבלנות, ואני יודעת שזה קשה!!!!
 
עכשיו דווח לי שהוא הקיא גם את

המטרנה הצמחית - מה לעשות ? איך משכנעים ללכת לבי"ח? אני חושבת שזה הכרחי.
 

hagaram

New member
תניחי לה ותסמכי עליה שהיא יודעת

מה היא עושה, זה נורא מעצבן שכולם מייעצים לך. אין מה ללכת לבי"ח על 3 הקאות ביום!
 
למעלה