קצת מפה וקצת משם

מישהו אולי יודע איפה אפשר לקנות

את התוספת לעגלה לילד גדול שנקראת טרמפטף?
 
מישהוא ראה את הסרט החדש של

יו גרנט (אהבה זה כל הסיפור, או משהו דומה) החלטנו ללכת היום לסרט השנתי שלנו
ובא לנו להנות ולא ליפול... שמעתם משהו?
 

מעיין 32

New member
שאלה חשובה על כביסה

מה קורה במצב ויש לילדים בגדים לחורף צבעוניים שמורידים צבע? איך מכבסים כדי שלא ילכלכו כי קשה מאוד לנקות כל בגד בשטיחפה ידנית?
 

Get Out

New member
../images/Emo32.gifפורום חדש !

המין השני, הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד משגרת יומינו. בכל יום, בכל זמן, כל הזמן, עולות בנו הטענות, והתמיהות, מה לעזאזל המין השני חשב, כשהוא עשה מה שעשה, או אמר מה שאמר. למה בנים לא מתקשרים?! למה בנות משחקות אותה קשה להשגה ?! מה הבעיה שלו?! מה הבעיה שלה ?! הפורום שלנו בא לאחד בנים ובנות ובעצם, כקהילה, לענות אחד לשני על התהיות, ולתת עזרה ועיצות, שיעזרו להם להתמודד עם הבעיות שכה מציקות להם. הבעיות הללו מתחילות, מגיל הנעורים, ויכולים להימשך אפילו עד שנות העשרים, או השלושים. כי אם יש דבר שבנות לעולם לא יבינו - זה בנים... ואם יש דבר שבנים לא מסוגלים לעשות - זה להבין בנות... הפורום הוא פורום הומריסטי, אך עם זאת רציני, ובא לשרת את הכלל ולעזור להם עם הדברים שמטרידים אותם בכל הקשור לשאלות של - בינו לבינה. בנוסף אתם מוזמנים לספר על הצרות שהצמוד האישי שלכם עושה לכם:) הפורום שלנו - עיקרו ומטרתו, זה להביא את קהילתו, לשתף ולצחוק, ולהתלונן בעיקר, אל המין השני. מן- ראש בראש שכזה. להוציא את תסכולו על המין השני בקהילה, בצורה הומוריסטית, שאולי אף תעזור לו, בחייו הפרטיים... מקווים שתהנו ותחכימו !!! ובלי דם ;)
 

ic

New member
לילה טוב לכולם, קצת דחוף!

מישהו/י יודע/ת אם יש איזשהו בית מרקחת פתוח 24 שעות כולל היום יום שישי באיזור המרכז (תל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, ב"ב וכו...) תודה מראש!!!
 

limorm

New member
בכבכיסות הראשונות בנפרד

בפעמיים שלוש הראשונות, כבסי בנפרד את כל הבגדים הכהים שמורידים צבע, או עם בגדים כהים נוספים. בד"כ אחרי פעמיים שלוש בגדים כבר אינם, או כמעט אינם מורידים צבע
 

ic

New member
תודה רבה מצאתי גם ב קניון איילון עד

24:30 אבל תודה על המהירות בכל אופן! לילה טוב!!!
 
אני מכבסת בד"כ לפני הלבישה

הראשונה באופן ידני, ע"י השריה של הבגד במעט אבקה ומרכך כך ש90% מהצבע שאמור לרדת יורד וכך את גם בטוחה שהילד לובש בגד נקי וגם יכולה להיות בטוחה שרוב הצבע שהיה אמור לרדת כבר ירד כמובן רק שמדובר בבגדי פוטר וחליפות גן לא ביגדי שבת או מלמלות וחליפות אלגנט.
 

הילהל

New member
אם יש לך סכרת - לא כדאי../images/Emo3.gif

לא ראיתי, אבל הביקורות קטלניות. זה משהו כמו 10 סיפורים שמסתיימים כולם בהפי אנד - גם אם זה הכי מאולץ ולא סביר שאפשר.
 

winnston_1

New member
באזור המרכז-מוהל שמגיע לבית

שמענו המלצות מעולות על גונן- רק שהוא מבצע אצלו בקליניקה ואנו מעדיפים מוהל-רופא שמגיע הביתה. יש מישהו נוסף מומלץ?
 
למעלה