קצרים לשלישי

dganitm

New member
שיר בוקר

שיר לכל בנות הבוקר
כמחווה ליהודה עמיחי (עשור למותו). שיהיה אחלה יום דגנית
 

avivar

New member
שלומלום,

שאלה לירושלמיות, האם משהי מכירה קבוצת רכיבה לנשים בירושלים?
 

avivar

New member
היי מור

תודה על קבלת הפנים.. קיבלתי את הדש ממך לפני זמן מה כשנפגשתן בתחנת הדלק.. כמו שכתבתי לך מזמן, מאחלת לכם רק טוב. לעיניינו, הבחורה שאני מבררת עבורה רוכבת שטח וכביש. כיום מחוברת לקבוצה שכניראה קצת עצימה מידי עבורה. אינני חושבת שטרי מעניין אותה למרות שתמיד אפשר להצטרף רק לאימוני הרכיבה. אעביר לה את האינפורמציה.תודה.
 

ofec bar

New member
בעיה ירושלמית

אני אשמור על הפה שלי. תראי, יש בעיה עם רכיבה בירושלים. אין קריטריום, אין מודעות. הרים יש דווקא לתפארת ואפילו פוטנציאל לקריטריום באצטדיון אבל הראש הירושלמי ראש קשה. בזמנו חיפשתי אופציות לרכיבה (בטוחה) גם באמצע השבוע ו-אין. אפילו ניסיתי לשכנע את ראש מחלקת הספורט בעירייה שלאפשר לרכוב באצטדיון (מסביבו) יהפוך את מרכז קוסל למרכז טריאתלון ואת ירושלים למקדמת ספורט בפועל ולא רק בפרסומות, במיוחד לאור המרתון הקרב (והחצי שהיה בזמנו). אבל הראש הירושלמי ראש קשה. אין לי מה להציע לך חוץ ממחטה לנגב את הדמעות וחיבוק, אני עדיין לא ויתרתי על זה שבימי חיי בעיר תקום קבוצת טריאתלון בועטת. בינתיים "ברומא התנהג כרומאי", האופניים הם יד, זיכרון, למשהו שהיה, ואני רצה.
 

avivar

New member
היי רוני,

אל יאוש, זה יגיע מתי שהו.. בנתיים אני יודעת על קבוצת רכיבה שנקראת סינדרום ירושלים וקבוצת טרי שנקראת JERUSALEM TRICLUB. לא יודעת כמה קבוצות אלה פעילות בכלל, אבל שווה לנסות ליצור איתן קשר. תודה בכל אופן.
 

avivar

New member
יש עוד קבוצה

נזכרתי.. רוכבי שמשון יש להם אימון אחד לפחות שיוצא מירושלים.
 

Master Chitos

New member
יש את אסא ירושלים

הקבוצה של דודי הם מתאמנים ביום שלישי ב-18:00 באיצטדיון בגבעת רם קבוצת טריאתלון רצינית עם כשרונות מבטיחים בשלל הגילאים. אני מניח שהם יודעים איפה רוכבים בירושלים
 

rasheric

New member
אני לא מצאתי קבוצה נשית בירושלים

לדעתי סינדרום ירושלים לא פעיל אשמח לשמוע אם תדעי משהו..
 
בוקר טוב../images/Emo42.gif

אחרי שינה קלה עם המון התעוררויות קמתי הבוקר לריצה קלה עם חברה, אחלה דרך לפתוח את היום קופצת למדיקס לבדוק את הכתף, תחזיקו אצבעות שאקבל אישור לשחות היום כי אפילו לי קשה לא לשחות כבר 10 ימים רוצה לשתף- אני לא אוהבת לספר בדרך כלל עד שזה קורה אבל אני לא יכולה להתאפק.... הסיבה שלא ישנתי הלילה היא כי כל הזמן חלמתי וחשבתי על
החדשים שבדרך
יש כמה אופציות נחמדות מאוד, מחכה לפגישה עם רזניק להחלטה סופית.... עוד כמה ימים וזה קורה, מתחילה להתרגש אבל לא יודעת איך אפרד מהאופניים הראשונים, יש לנו קשר מיוחד
שיהיה לכולן יום נפלא
 

מור שלז

New member
איזו התרגשות../images/Emo99.gif בהצלחה עם הכתף!

מה גזר הדין? אפשר לחזור לשחות?
 
רשמית אפשר

אבל בפועל היה לי קשה לשחות היום ביקשתי מהבנות אישור לחזור למסלול האיטי למרות שכבר עליתי כיתה, היה מוזר לשחות אחרי שבועיים שלא הייתי במים, לא ציפיתי שעד כדי כך בסופו של דבר כאב לי אז עשיתי קצת יותר מחצי אימון ועצרתי לנוח
 

nutty01

New member
אופניים חדשים, איזה כיף!

בדיוק היום חשבתי (שוב) על כמה האופניים שלי חתיכים. עוד מעט אנחנו חודשיים ביחד והתשוקה בוערת
מה נסגר עם הכתף? יש אישור?
 

ofec bar

New member
את יודעת שאחרי חודשיים

יש את שיחת "יחסינו לאן" אל תשכחי לשתף את הפורום בהחלטות :)
 

myrko

New member
שחיית בוקר בסיידר+קצת קפיצות, המשך ריצה מחר

וממשיכה לחפש אפניים בהשאלה ו\או השכרה, בחיפה... לנסיון רכיבה בכיפור עם הילדים.... וממשיכה לחלום על הסקי עם אחי שנה הבאה בחורף הדרום אמריקאי...
 

nutty01

New member
שמישהו ימחק לי את החיוך מהפרצוף..

כבר לא נעים לי מהסביבה
אתמול ג'יגה קצרה ולאחריה שחייה, הבוקר שעתיים וחצי רכיבה (מתי הספקתי??) איזו התחלה מבטיחה! מקווה ששאר היום ילך חלק. אולי זה יהיה היום בו אסיים לכתוב את חלק ב' של הצעת המחקר? הלוואי.. שונאת לכתוב..
 
למעלה