בעיה ירושלמית
אני אשמור על הפה שלי. תראי, יש בעיה עם רכיבה בירושלים. אין קריטריום, אין מודעות. הרים יש דווקא לתפארת ואפילו פוטנציאל לקריטריום באצטדיון אבל הראש הירושלמי ראש קשה. בזמנו חיפשתי אופציות לרכיבה (בטוחה) גם באמצע השבוע ו-אין. אפילו ניסיתי לשכנע את ראש מחלקת הספורט בעירייה שלאפשר לרכוב באצטדיון (מסביבו) יהפוך את מרכז קוסל למרכז טריאתלון ואת ירושלים למקדמת ספורט בפועל ולא רק בפרסומות, במיוחד לאור המרתון הקרב (והחצי שהיה בזמנו). אבל הראש הירושלמי ראש קשה. אין לי מה להציע לך חוץ ממחטה לנגב את הדמעות וחיבוק, אני עדיין לא ויתרתי על זה שבימי חיי בעיר תקום קבוצת טריאתלון בועטת. בינתיים "ברומא התנהג כרומאי", האופניים הם יד, זיכרון, למשהו שהיה, ואני רצה.