קו הרכבת בכפר סבא

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo26.gifקו הרכבת בכפר סבא

קו הרכבת בכפר סבא
מישהו יודע כמה נוסעים עוברים בתחנת כפר סבא?והאם היא נחשבת להצלחה? כמ כן אבקש לדעת מתי תפתח תחנת ארלוזרוב בכ"ס? תודה מראש,
 
לא מתוכננת תחנת ארלוזורוב

קו הרכבת בכפר סבא
מישהו יודע כמה נוסעים עוברים בתחנת כפר סבא?והאם היא נחשבת להצלחה? כמ כן אבקש לדעת מתי תפתח תחנת ארלוזרוב בכ"ס? תודה מראש,
לא מתוכננת תחנת ארלוזורוב
אלא תחנת סוקולוב. התחנה הנוכחית נקראת בשם נורדאו. לגבי מועד פתיחת תחנת סוקולוב ממה שידוע לי זה במהלך 2004, כנראה לקראת סוף השנה. למיטב ידיעתי היא נחשבת לסיפור הצלחה, אך לא היסטרי. אם אינני טועה מראש-העין יש יותר נוסעים מאשר כפר-סבא_הוד-השרון, אם כי אינני בטוח. מה שכן, במספר קטן של נסיעות לכפר-סבא שעשיתי, הן בשעות "מתות" והן בשעות הלחץ תמיד היו נוסעים, בשעות המתות ממש מעט וכמה עשרות בודדות ברכבות של שעות הלחץ. פתיחת הקו מכפר-סבא גרם לעליה של 57% במשתמשי הקו בחודש יולי 03' לעומת יולי 02'. אבל, יש לזכור שחלק מן ה-57 אחוז הללו הם מתחנת ראש-העין, שכן בכל הקווים של הרכבת היה גידול בכמות הנוסעים. ביולי 2003 נסעו בקו (בשני הכוונים) כפ"ס-ת"א 108,000 נוסעים.
 
../images/Emo26.gifתודה לך!+שאלה נוספת

לא מתוכננת תחנת ארלוזורוב
אלא תחנת סוקולוב. התחנה הנוכחית נקראת בשם נורדאו. לגבי מועד פתיחת תחנת סוקולוב ממה שידוע לי זה במהלך 2004, כנראה לקראת סוף השנה. למיטב ידיעתי היא נחשבת לסיפור הצלחה, אך לא היסטרי. אם אינני טועה מראש-העין יש יותר נוסעים מאשר כפר-סבא_הוד-השרון, אם כי אינני בטוח. מה שכן, במספר קטן של נסיעות לכפר-סבא שעשיתי, הן בשעות "מתות" והן בשעות הלחץ תמיד היו נוסעים, בשעות המתות ממש מעט וכמה עשרות בודדות ברכבות של שעות הלחץ. פתיחת הקו מכפר-סבא גרם לעליה של 57% במשתמשי הקו בחודש יולי 03' לעומת יולי 02'. אבל, יש לזכור שחלק מן ה-57 אחוז הללו הם מתחנת ראש-העין, שכן בכל הקווים של הרכבת היה גידול בכמות הנוסעים. ביולי 2003 נסעו בקו (בשני הכוונים) כפ"ס-ת"א 108,000 נוסעים.
תודה לך!+שאלה נוספת
אני לא יודע אם אתה יודע אבל עד לא מזמן היו קוים של אגד אל תחנת הרכבת הרכבת וממנה קוים אלו נפתחו עם הפעלת הרכבת כלא היו לה עוד הרבה נוסעים מה שגרם לקוים אלו לנסוע על ריק. לכן אגד החליטה לבטל אותם ולהקים קו דו כיווני תחנה מרכזית-לרכבת. עכשיו כשהרכבת תפסה מסה קריטית של נוסעים יש ביקוש לקו עירוני או לפחות לקו שיעבור דרך הרחוב המרכזי של כ"ס אבל כאמור אין וכל מי שיורד מהרכבת צריך לקחת שני קוים! בתוך העיר ע"מ להגיע למחוז חפצו שאלתי היא אין דרך לכפות על אגד להשיב את הקו הישן כעת שיש לו ביקוש?
 

omer landau

New member
קודם כל אפשר להגיש תלונה לאגד לרכבת

תודה לך!+שאלה נוספת
אני לא יודע אם אתה יודע אבל עד לא מזמן היו קוים של אגד אל תחנת הרכבת הרכבת וממנה קוים אלו נפתחו עם הפעלת הרכבת כלא היו לה עוד הרבה נוסעים מה שגרם לקוים אלו לנסוע על ריק. לכן אגד החליטה לבטל אותם ולהקים קו דו כיווני תחנה מרכזית-לרכבת. עכשיו כשהרכבת תפסה מסה קריטית של נוסעים יש ביקוש לקו עירוני או לפחות לקו שיעבור דרך הרחוב המרכזי של כ"ס אבל כאמור אין וכל מי שיורד מהרכבת צריך לקחת שני קוים! בתוך העיר ע"מ להגיע למחוז חפצו שאלתי היא אין דרך לכפות על אגד להשיב את הקו הישן כעת שיש לו ביקוש?
קודם כל אפשר להגיש תלונה לאגד לרכבת
ולעריית כפר סבא -זה אולי יעזור במשהו אין לי מושג איך אפשר לכפות על אגד לעשות דבר כזה בטוח יש פה מישהו שמכיר את התהליך הרבה יותר טוב ממני לדעתי אפשר להפעיל קו אחד שיעשה סיבוב ברחוב הראשי של העיר דרך בית חולים מאיר דרך רחוב בן יהודה דרך איזור התעשייה ושוב לרכבת אני הייתי משתמש בקו הזה ובטח עוד הרבה אחרים יש גם הרבה אנשים שמגיעים ברכבם הפרטי וברגל מישהו יודע מתי יגמרו לבנות את צד התחנה מהצד של הוד השרון?
 

orib44

New member
קו 9.

תודה לך!+שאלה נוספת
אני לא יודע אם אתה יודע אבל עד לא מזמן היו קוים של אגד אל תחנת הרכבת הרכבת וממנה קוים אלו נפתחו עם הפעלת הרכבת כלא היו לה עוד הרבה נוסעים מה שגרם לקוים אלו לנסוע על ריק. לכן אגד החליטה לבטל אותם ולהקים קו דו כיווני תחנה מרכזית-לרכבת. עכשיו כשהרכבת תפסה מסה קריטית של נוסעים יש ביקוש לקו עירוני או לפחות לקו שיעבור דרך הרחוב המרכזי של כ"ס אבל כאמור אין וכל מי שיורד מהרכבת צריך לקחת שני קוים! בתוך העיר ע"מ להגיע למחוז חפצו שאלתי היא אין דרך לכפות על אגד להשיב את הקו הישן כעת שיש לו ביקוש?
קו 9.
קו 9 שמסלולו הוא כפר סבא מזרח (שיכונים קפלן, קדמת חן, הדרים ותשלוז ואיזור התעשיה) בוטל, אך חזר לפעול. אם אני לא טועה הוא פועל בשני הכיוונים בתיאום עם רב הרכבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה