../images/Emo26.gifעדכונים וענינים...
אתמול היה לי יום הריוני שמח במיוחד, בבדיקה השגרתית (שבוע 18+5) במבי היה מתוק ופעיל, ואני הכפלתי את משקלי (זה היה החלק הפחות מלהיב... אני שוקלת עכשיו כמו בעלי). בצהריים התקשרתי למכבי והתברר שתוצאות החלבון העוברי הגיעו, כמעט ועשיתי תאונה בדרך אבל התוצאות ממש טובות. זהו, כנראה שהתחילו לי ברקסטונים (אני חשבתי שזה מוקדם, אבל מתברר שלא..) ובמקביל אני מרגישה אותו יותר ויותר. אז טפו טפו טפו, עוד שבועיים הסקירה המאוחרת והאקו לב, ואז עם קצת מזל ייגמרו הבדיקות להריון הזה.
ושמישהי תזכיר לי: מתי העמסת סוכר?
אתמול היה לי יום הריוני שמח במיוחד, בבדיקה השגרתית (שבוע 18+5) במבי היה מתוק ופעיל, ואני הכפלתי את משקלי (זה היה החלק הפחות מלהיב... אני שוקלת עכשיו כמו בעלי). בצהריים התקשרתי למכבי והתברר שתוצאות החלבון העוברי הגיעו, כמעט ועשיתי תאונה בדרך אבל התוצאות ממש טובות. זהו, כנראה שהתחילו לי ברקסטונים (אני חשבתי שזה מוקדם, אבל מתברר שלא..) ובמקביל אני מרגישה אותו יותר ויותר. אז טפו טפו טפו, עוד שבועיים הסקירה המאוחרת והאקו לב, ואז עם קצת מזל ייגמרו הבדיקות להריון הזה.