מספר תמונות מיום שישי

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo26.gif מספר תמונות מיום שישי

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
 
=2=

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
=2=
מרצדס O303 הישראלי כמובן, מאולץ אוויר, זהו ה 303 היפה ביותר לטעמי (ואני לא מת עליהם...)
 

gen1

New member
40-626-60

=2=
מרצדס O303 הישראלי כמובן, מאולץ אוויר, זהו ה 303 היפה ביותר לטעמי (ואני לא מת עליהם...)
40-626-60
שלום! ראיתי לפני שנים באיזור הצפון את המספר 4062660 ,כעת הספרה 6 נתנה במקום 8 לרכב שעבר נזק בעקבות תאונה שבין 50 ל75 אחוז מערך הרכב למישהו יש מושג איזה תאונה עשה כזה אוטובוס במהלך חייו ? (אני חשבתי על התאונה בחוף הבונים ב85 ,האוטבוס נחצה לשניים אבל החלקים העקריים הנעה ומערכת היגוי אולי נשארו שלמים ) בכל מקרה לפני התאונה מספרו 4062680 , עוד ענין הקשור לדגם זה וממוזג כזה שיצא אחריו 4091481 למשל הדלתות הכפולות יתרון חשוב לטעמי ,ממודל 82 7080082 כבר היה עם דלת אחת (כמו ה303 המוכר היום )
 
=3=

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
=3=
 

ה דרומי

New member
נצל"ש לידיתך יש כמה שלדים

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
נצל"ש לידיתך יש כמה שלדים
של אוטובוסים ליד ה
שלך שנים של דן אחד משהו קטן יותר ועוד אחד הפוך יותר למעלה וכולם ליד שכ' המשתלה.
 
=4= ואחרון

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
=4= ואחרון
 

fireman

New member
יש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתור

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
יש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתור
ערן+טרקטור+SL=
הפותרים נכונה יזכו בסוף שבוע באוהל שיוקם ליד קטר 701.
 
שכח מזה ! לא ליד 701. אין אישור.

יש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתור
ערן+טרקטור+SL=
הפותרים נכונה יזכו בסוף שבוע באוהל שיוקם ליד קטר 701.
שכח מזה ! לא ליד 701. אין אישור.
אם אתה רוצה: ליד קטר 129 בלבד. יש שם קוצים שמפרידים בינו לבין קטר מס' 251 ומימין קורץ להם קטר מס' 128 האומלל שאולי מתגעגע לימי השליחויות שלו עם "שטוחים"... משמאל, סובל שם קטר מס' 103 ששואל את אחותו הבכורה: 101 : מתי יתאחדו עם 102 שקיבל יחס שונה...
 

fireman

New member
קודם שיפתרו את התרגיל

שכח מזה ! לא ליד 701. אין אישור.
אם אתה רוצה: ליד קטר 129 בלבד. יש שם קוצים שמפרידים בינו לבין קטר מס' 251 ומימין קורץ להם קטר מס' 128 האומלל שאולי מתגעגע לימי השליחויות שלו עם "שטוחים"... משמאל, סובל שם קטר מס' 103 ששואל את אחותו הבכורה: 101 : מתי יתאחדו עם 102 שקיבל יחס שונה...
קודם שיפתרו את התרגיל
אחר כך אני אריב איתך על איפה יהיה הסופ"ש.
 
עצלן? יש לי מבחן מחר יא ררלס!

מספר תמונות מיום שישי
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני (
) עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)
עצלן? יש לי מבחן מחר יא ררלס!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה