=2=מספר תמונות מיום שישי![]()
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני () עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)![]()
40-626-60=2=
מרצדס O303 הישראלי כמובן, מאולץ אוויר, זהו ה 303 היפה ביותר לטעמי (ואני לא מת עליהם...)
למה הכוונה ב"מאולץ אוויר"?=2=
מרצדס O303 הישראלי כמובן, מאולץ אוויר, זהו ה 303 היפה ביותר לטעמי (ואני לא מת עליהם...)
ללא מזגן, רק מפוחים.למה הכוונה ב"מאולץ אוויר"?![]()
=3=מספר תמונות מיום שישי![]()
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני () עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)![]()
נצל"ש לידיתך יש כמה שלדיםמספר תמונות מיום שישי![]()
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני () עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)![]()
=4= ואחרוןמספר תמונות מיום שישי![]()
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני () עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)![]()
זוכר את אלה...=4= ואחרון
יש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתורמספר תמונות מיום שישי![]()
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני () עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)![]()
חחחחחחיש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתור
ערן+טרקטור+SL=הפותרים נכונה יזכו בסוף שבוע באוהל שיוקם ליד קטר 701.![]()
חחחחחח![]()
אני אישית בניתי על ה-23-156-02......![]()
יש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתור
ערן+טרקטור+SL=הפותרים נכונה יזכו בסוף שבוע באוהל שיוקם ליד קטר 701.![]()
שכח מזה ! לא ליד 701. אין אישור.יש לי תרגיל מתמטי בשבילך לפתור
ערן+טרקטור+SL=הפותרים נכונה יזכו בסוף שבוע באוהל שיוקם ליד קטר 701.![]()
קודם שיפתרו את התרגילשכח מזה ! לא ליד 701. אין אישור.
אם אתה רוצה: ליד קטר 129 בלבד. יש שם קוצים שמפרידים בינו לבין קטר מס' 251 ומימין קורץ להם קטר מס' 128 האומלל שאולי מתגעגע לימי השליחויות שלו עם "שטוחים"... משמאל, סובל שם קטר מס' 103 ששואל את אחותו הבכורה: 101 : מתי יתאחדו עם 102 שקיבל יחס שונה...
עצלן? יש לי מבחן מחר יא ררלס!מספר תמונות מיום שישי![]()
מכיוון שאני יודע שהרומני יתעצל ולא יעלה שום תמונות הנה מספר תמונות מביקורנו בקבוע במוזיאון אגש בשישי האחרון. הנה הראשונה, אני () עם הטרקטור. (לא זוכר את הדגם כרגע אתם מוזמנים לפרט....)![]()
במה יש לך מבחן מחר יא צעיר?עצלן? יש לי מבחן מחר יא ררלס!
פיזיקה 1, מס' קורס: 114051במה יש לך מבחן מחר יא צעיר?
גם לי יש![]()
בהצלחה לשנייכם ילדים !פיזיקה 1, מס' קורס: 114051
פיזיקה 1, מס' קורס: 114051
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.