למה השבוע הזה היה טוב

דודי 32

New member
אקונה מסכים איתך ../images/Emo45.gif , ../images/Emo99.gif

אין כמו אהבה במיוחד כשהיא הדדית ומדהימה.
 

free soul

New member
כי בשבוע הזה סיימתי

לילמוד שתיי מקצועות!! יאללה!!
עליי!!!!
 

ש ר i נ י

New member
כי ...

למדתי המון דברים חדשים ...[הלימודים האלו מדהימים במיוחד האנטומיה]
ירדתי קילו וחצי במשקל ...וזה אומר שהג'ינס יושב עלי פיגוץ
 

זכוכיות

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifכי...../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

חזרתי לקשר עם אדם נהדר שנעלם לי לכמה חודשים ונורא התגעגעתי.
פגשתי שני חברים טובים שלא ראיתי מלא זמן (את אחד מהם בערך שנתיים) ונורא נהנתי לבלות ולדבר איתם...
 

Aisha

New member
כי זה שבוע האחרון ל2004../images/Emo35.gif

כי אני אוהבת התחלות חדשות
 

Smile le

New member
כי...

יש סיכוי טוב שמצאתי עבודה אחרי שכמעט התייאשתי ואדע סופית שבוע הבא. וכי מצאתי כמה אנשים טובים באמצע הדרך וכי דבר שהייתי לחוצה ממנו רצח עבר בשלום :) וכי לא הייתי מדוכאת ביומהולדת לא מספיק? חחחח
 

bali

New member
מנהל
כי ביליתי אותו בלונדון, דההההה

וגם כי עשיתי מלא שופינג, וגם היה נורא יפה בחוץ בגלל כל קישוטי החג...
והאמת - גם כי חזרתי לארץ אחרי שכבר נורא התגעגעתי לחבר שלי ומחר נחגוג ביחד את השנה החדשה האזרחית
 
למעלה