לכולם ב-
ממני

minimous

New member
../images/Emo26.gifלכולם ב-../images/Emo23.gif ממני../images/Emo36.gif

תראו משהו יפההה.... 1. להתאהב. 2. לצחוק עד שכואבת הבטן. 3. למצוא הרבה הודעות במחשב כשחוזרים מחופשה. 4. לשמוע את השיר האהוב עלייך ברדיו. 5. לשכב במיטה ולשמוע את הגשם יורד בחוץ. 6. לצאת ממקלחת טובה והתנגב במגבת חמימה. 7. לעבור בהצלחה בחינה קשה. 8. לקבל טלפון מאדם שלא שמעת ממנו הרבה זמן. 9. שיחה טובה. 10. למצוא כסף במכנסיים שלא לבשת הרבה זמן. 11. לצחוק על עצמך. 12. שיחות טלפון ארוכות לתוך הלילה. 13. לצחוק בלי סיבה. 14. לשמוע במקרה מישהו מחמיא לך. 15. להתעורר ולגלות שנשאר לך עוד זמן לישון. 16. להיות חלק מקבוצה. 17. הנשיקה הראשונה. 18. למצוא חברים חדשים. 19. להרגיש פרפרים בבטן כשפוגשים את האדם המסוים. 20. שיש מישהו שאומר לך עד כמה הוא אוהב אותך. 21. לשמוע שיר שמזכיר לך אדם שאתה אוהב. 22. לראות אנשים שאתה אוהב מאושרים. 23. ללבוש סוודר של האדם שאתה אוהב ושעדיין יש עליו את הריח של הבושם שלו. 24. לחזור ולפגוש חבר ותיק ולראות ששום דבר לא השתנה. 25. לבלות זמן עם החבר הכי טוב. 26. להביט בשקיעה. 27. שהאדם שהתאהבת בו יגיד לך שהוא אוהב אותך. "חברים הם אלו שאתך כשטוב, וכשרע הם באים לבד". "החבר האמיתי הוא זה שיודע עליך הכל ובכל זאת ממשיך להיות חברך". "צריך דקה בשביל להבחין במישהו, שעה בשביל שהוא ימצא חן בעינייך, יום בשביל לאהוב אותו, אבל צריך חיים שלמים בשביל לשכוח אותו". "בלי אהבה אנחנו כמו ציפורים עם כנפיים שבורות...". ויש לזה גם קישור אז כנסו כאן
 
חחחחח מתוקה........

אם יש לזה קישור לא חבל על המאמץ..........?? חחח מתוקית מה שלומך?? את מודעת לזה שאנחנו היחידות כאן כרגע בפורום היבש הזה????? חזרתי מקודם.. הייתי במסעדה התפוצצצצצצצצצצצתי.. אכלתי סרטנים ותמנונים היה טעים!!!!!!! :)
 

Golden apple

New member
../images/Emo73.gif מסכים עם הכל חוץ מ

5. לשכב במיטה ולשמוע את הגשם יורד בחוץ.
אני אוהב
.... קיץ בכלל
 

minimous

New member
נו בגלל זה...

אתה במיטה וחם לך ונעים והגשם יורד בחוץץץ
 

Golden apple

New member
../images/Emo73.gif עדיין...

גם אם תכנסי אותי לתנור *מקווה שלא* אני ע ד יי ן ש ו נ א חורף
 
למעלה