כתבות ומאמרים

קטיפה

New member
12 עופות דורסים נגנבו מהגן הזואולגי

12 עופות דורסים נגנבו מהגן הזואולוגי בת"א ככל הנראה הגנבים מעוניים למכור את העופות בשוק השחור 11 בזים ונץ 1 עובדי הגן מוסרים שהעופות חסרי ערך כי הם היו פצועות ולא יכלו לעוף ניסיון דומה סוכל לפני חודש
 

קטיפה

New member
מי שלא רוקד-כלב!!!

תקליטור שיוצא באירופה מכיל מוזיקה מיוחדת לחתולים "אנו יכולים להוכיח שחתולי הבית חיפשו את הרמקולים כאשר ניגנו בשבילם את המוזיקה" מה דעתכם? האם חתוליכם שומעים מוזיקה?
 

Doggi

New member
מחקר : ילדים שגדלו עם חיות ילקו...

וואלה : 2 בספטמבר מחקר: ילדים שגדלו עם חיות ילקו פחות באלרגיה עד כה סברו שחיים במחיצת בעלי חיים מביאים לסיכון מוגבר לאלרגיה; עתה מתברר שילדים שנחשפו לכלבים או חתולים בינקותם מפתחים חיסון טבעי; החוקרים: אנו חיים בסביבה נקיה מדי.
 

Doggi

New member
"בג"ץ הקופים": צו על תנאי נגד...

וואלה : 28 באוגוסט "בג"ץ הקופים": צו על תנאי נגד האוניברסיטה העברית האוניברסיטה תנמק מדוע לא יבוטל היתר לעריכת ניסוי בקופים בתחומה; המדינה תקים ועדת ביקורת שתפקח על אופן ביצוע הניסויים בישראל; העותרים: המוסדות צריכים להבין שיש עין מפקחת
 

totsade

New member
ספירוצקה-לופי - הטולעת שקוטלת כלבים

מי היא הספירוצקה-לופי? הספירוצקה-לופי היא תולעת קטלנית לכלבים, החודרת לגופם באמצעות אכילת חיפושית זבל נגועה. התולעת זוכתה לכינוי "תולעת הפארק הקטלנית". מאז אובחנו מקרי ההדבקה הראשונים בכלבים, באזור מרכז הארץ, בשנות השמונים, התפשטה התולעת במהירו לדרום הארץ ולצפונה, תוך שהיא מדביקה אלפי כלבים וגורמת למותם בייסורים של עשרות רבות מהם. איפה ואיך נדבקים? כשכלבים נמצאים מחוץ לבית - בגנים ציבוריים ובפארקים, במדשאות ובחצרות - הם באים במגע עם חומרים אורגניים שונים (שאריות מזון, ציפורים מתות, צואה וכ´ו) ואוכלים מהם. חיפושיות הזבל הניזונות מחומרים אורגניים אלה נמצאות בתוכם וכך, הכלב בולע גם אותן. אם החיפושית נגועה בספירוצקה-לופי - הכלב נדבק. בגופן של חיפושיות זבל נגועות ישנם זחלים של ספירוצקה-לופי. הזחלים משתחררים בקיבת הכלב, נודדים בגופו לאבי העורקים, חודרים לדופן הוושט והופכים לתולעים בוגרות. התולעים הבוגרות חודרות בגוף הכלב לקנה הנשימה, לקרום הריאות, לקיבה, לכליות, למעטפת השרירים ומתחת לעור. התולעים הבוגרות מטילות גם ביצים בגוף הכלב. הביצים מופרשות בצואת הכלב ונאכלות על ידי חיפושיות זבל. כל מתפשט מעגל ההדבקה בספירוצקה-לופי. סימני המחלה ונזקיה נזקי הזחלים: נזקים לרקמות וקרעים בכלי הדם, העלולים לגרום למוות פתאומי של הכלב. נזקי התולעים: פגיעה באבי העורקים ובעמוד השדרה, וגידולים בדופן הוושט העלולים להפוך ממאירים. סימני הפגיעות הפנימיות יכולים להתבטא בשלשול, הקאות, קשיי בליעה, הפרשת ריר, רזון, קשיי נשימה, שיעולים, ואף דימום פנימי הגורם מוות מיידי. הטיפולים: הטיפולים ניתנים כמניעה - לפני ההדבקה, או לאחר ההדבקה - להשמדת הזחלים או התולעים הבוגרות שבגוף הכלב. מתן טיפול מונע: הזרקה תקופתית של תרופה וטרינרית מתאימה (לפי המלצת הוטרינר), מסייעת במניעת המחלה. מדוע חשוב לטפל בכל כלב? כלבים חשופים יומיום לסכנה של הידבקות במחלה, בשעות הטיולים היומיים שלהם בפארקים, גנים ציבוריים, מדשאות, שטחי אדמה ואפילו גינת הבית. בגלל הסכנה הגדולה שבהידבקות במחלה הקשה ובהמשך ההתפשטות המהירה של התולעת הקטלנית בארץ- חשוב לבצע פעולות מניעה! אפשר לצמצם את התפשטות המחלה! חשוב להשגיח היטב על הכלבים בשעת טיול, להוליך אותם ברצועה ואפילו לשים על פיהם מחסום. חצוי ואף חובה לאסוף את צואת הכלבים משטחים ציבוריים ולהשליכה לפח האשפה, ובכך- לתרום למצום מספר מקרי ההדבקה בספירוצקה-לופי. מקווה שעזרתי
 

Doggi

New member
יובלי ../images/Emo13.gif

אוקי אז ככה... דבר ראשון אם כבר את רוצה לכתוב על מאמר מסוים, רצוי ליצור לינק. דבר שני ואחרון אני כבר כתבתי על המאמר הזה בעבר. סתם הערות
 

totsade

New member
אוקי, לא ידעתי../images/Emo80.gif

אבל אין לכתבה הזאת לינק, היא לא מהאינטרנט וסורי, לא ידעתי שגם אתה כתבת..
 

Doggi

New member
לא נורא... גם ככה..

אני כותב לך מספיק תגובות מיותרות... אני אפסיק לכתוב על כל דבר קטן
 

champ

New member
ניר, אתה ממש קטנוני!!! ../images/Emo46.gif

תרד ממנה! אתה באמת כותב יותר מידי תגובות מיותרות! יובלי התאמצה, וכתבה מאמר שלם ובמקום לשבח אותה, אתה בא ויורד עליה... זה באמת מתאים יותר לשיחה במסרים אישיים.
 

Doggi

New member
אתה צודק, ולכן אני מתנצל שוב...

אני אפסיק לכתוב תגובות מיותרות.
 

Doggi

New member
החלה נדידת הציפורים

וואלה : 3 בספטמבר החלה נדידת הציפורים בחודשי הסתיו יחלפו בשמי המדינה כחצי מיליארד ציפורים; בשמי עמק בית שאן, המהווה "אתר האירוח" המרכזי, נראו כבר הלהקות הראשונות; באביב הן ישובו חזרה
 

לילךLilach

New member
מה זה פרטיות באינטרנט?

ומה זה לשמור על חוקים ותקנות? ולמה זה קשור לחיות מחמד? כי גולשי הפורום הזה הם גולשים באינטרנט ,כמובן שגולשים בתפוז וברור שפורטל תפוז הוא חלק ממה שנקרא: אינטרנט. בזמן האחרון חשתי שיש בילבול בקרב אנשים שגולשים פה ובכלל באינטרנט ,משום מה נוצרה הרגשה בקרב חלק מהגולשים שבאינטרנט מותר לעבור עך חוקים ,הכל פרוץ ומותר לעשות מה שרוצים ואיך שרוצים ,אז פה אני מנסה להבהיר מעט את הבילבול : איזה חוקים ותקנות חלים על גולשי האינטרנט והפורום בפרט: 1. כל חוק שקיים במדינת ישראל חל גם על גלישה באינטרנט ,כלומר מה מותר לפרסם ,מה אסור ,מה מותר לכתוב על אדם,מה אסור וכו.... דוגמא: אם לפי החוק אסור לפרסם מידע מסויים בפומבי ,אז החוק חל גם על פרסום באינטרנט. 2. לתפוז ישנו תקנון ,התקנון מחייב כל מי שגולש בתפוז ובפורומים של תפוז. 3. לכל פורום יש תקנון ונוהלים משלו ,גולש בפורום מחוייב למלא את תקנון ונוהלי הפורום שהוא גולש בו. בפורום חיות מחמד קובעים התקנות ונוהלי הפורום כפי שהוגדרו בהודעת מנהלת הפורום. הגולשים בפורום חיות מחמד מחיובים כמובן לכל אלד מהחוקים או תקנונים שנובעים מאחד מהסעיפים הנ"ל. חשוב מאד: עבירה על סעיף מספר 1 יכולה להיות גם עבירה פלילית ,אם הופר חוק שנכלל במה שנקרא: החוק הפלילי של מדינת ישראל ,או עבירה על סמך כל חוק אחר. בהקשר לסעיף 1:שימו לב שאחד החוקים החשובים שקיימים במדינת ישראל ,כמו בכל מדינה מתוקנת זה חוק שנקרא: חוק הגנת הפרטיות תשמ"א 1981 . אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור ולקרוא את החוק היטב ,זה יבהיר למי שמבולבל מה זה אומר הגנת הפרטיות . אני מקווה שכולם מכבדים את הפרטיות של הגולשים האחרים ,לא רק בגלל שזה החוק ,אלא בגלל הכבוד שאתם חשים אחד לשני !!!
 

tattoshka

New member
לא הבנתי

היי לילך, קודם כל אם עשיתי משהו לא לעניין, אז סליחה, אבל אני לא כ"כ ירדתי לסוף דעתך בעניין הפרטיות, תוכלי בבקשה להסביר שוב? גם הקישור שצירפת קצת ארוך ומייגע לקרוא, אז לא ממש הבנתי מה הבעיה שאת מעלה. תודה.
 

לילךLilach

New member
הכל כתוב וברור

ההודעה שלי מפורטת ומכילה את כל המידע הדרוש ! כמובן שכדאי מאד לקרוא את הקישור המצורף ,אין לי מה לתמצת אותו ,כי הוא מכיל את כל ההסבר על מה זה פרטיות. בכל מקרה של התלבטות ,אז עדיף לא לכתוב מאשר לכתוב דברים שיכולים לפגוע בפרטיות של אדם אחר. הבהרה: הדברים נכתבו על ידי כיוון שגולש מסויים פרסם מסר אישי שקיבל מגולש אחר בפומבי (בפורום) ,זה הבהיר לי שאנשים קצת מתבלבלים בין מותר ואסור וחוצים את הגבול בלי משים,ולכן חשתי נחיצות להבהיר את הנושא ,כדי שמקרים כאלה לא יחזרו שנית.
 

tattoshka

New member
../images/Emo4.gifפרטיות של מי

האם כוונתך לעצם העובדה ש"פרסמתי" משהו של מישהו אחר ללא רשותו? בכל אופן לא ביקשתי לפגוע באף אחד, ואני עדיין לא ממש מבינה את סדר גודל הפגיעה, באנת שדברים נעשו מתום לב. כמובן שלא ביקשתי שתתמצתי את כל המסמך הארוך, רק שתאירי את עיניי לסעיף הרלוונטי מהמכלול. אם יש לך סבלנות להסביר/לחדד לי במשפט קצר את כוונתך אני מאוד אעריך את זה.
 

לילךLilach

New member
הסבר

כמו שאת שמה לב ,ההודעה שלי לא נכתבה כתגובה להודעה שלך ולכן ברור שהיא לא מתיחסת אליה ,לא מבינה מאיפה עשית את הקשר בין שתי ההודעות? את מוזמנת לקרוא על הפורום ומה זה שירשור בהודעת מנהלת הפורום , אני בטוחה שאם תעייני בהודעתי תקבלי הבהרות להרבה שאלות. לצערי ישנם אנשים שלא מבינים שלפורום ,בתור תוכנה יש מגבלות מסויימות ,למשל נכנסות רק 15 הודעות בדף אחד ,כמו כן ישנו מנגנון שגורם לדחיקת הודעות אחורה (זה מנגנון של התוכנה ולא קשור לפורום הזה ספציפית). לכן מתוך כבוד להודעות אחרות וכדי למנוע מצב שבו הודעות נעלמות מהדף ואז יש טענות כמו למשל: "לאן נעלמה ההודעה שלי" ,אני נאלצת לשרשר הודעות. כמו שאת שמה לב ההודעה שלך,שלי ועוד הודעות נמצאת בפינה שנקראת: מאמרים וכתבות. במידה ויש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לתיבת המסרים שלי.
 

Doggi

New member
ירושלים: שטח מיוחד לשחרור כלבים

וואלה : 4 בספטמבר ירושלים: שטח מיוחד לשחרור כלבים העיריה חנכה אתמול בגן סאקר אתר ראשון מסוגו בארץ, בו יוכלו כלבים להסתובב ללא רצועה; השטח חולש על 5 דונם, וכולל מדשאה, ספסלי ישיבה מוצלים, ברזיה, שוקת מים לכלבים ופח לצואה.
 
למעלה