טיביה

gilf

New member
../images/Emo26.gifטיביה../images/Emo36.gif

שוסטר יא דפוק! מה עשית??? או אתה או הפרוטי הזה.... התאמנתי עם שוסטק ו- litlle fruity ופתאום ה- MONK התחיל לתקוף אותי והרג אותי! כמובן שמתתי מהר כי שוסטק חשב שזה יהיה מצחיק לעשות אותי אדום!!!!!!!!!! ועכישו אני מת, ואני לא יכול להיכנס כי השרת מפוצץ!!!!
 

gilf

New member
נראה לי הבנתי מה קרה

ה- LITLLE FRUITY הזה, שהמונק היה שלו, עשה עליי ATTACK ואז המונק הרג אותי!!! אז LITLLE FRUITY הוא זה שהרג אותי!!!! ואני אומר שוב:
 
מצטער אחי לא התכוונתי שתמות...

זה הפרוטי המפגר הזה לא יודע שחיות שמזמנים נותנים 2 מכות... מצטער באמת לא ידעתי שהוא כזה דפוק
 

gilf

New member
עכשיו כשנרגעתי....

אז קודם כל שוסטק סליחה שקראתי לך מפגר... למרות שזה היה קצת באשמתך, לא נורא... סלחתי... עכשיו: אני מניח שלקחת את התיק שלי + פריט לבוש במקרה שאיבדתי אחד, ואתה תחזיר לי... ואתם תשלמו לי\תעזרו לי לעלות ברמה או משהו? טוב, אתה לא צריך לשלם לי, אלא הוא- כי הוא הרג אותי... ואתה אם כבר יכול לעזור לי לעלות ברמה...
 
לא הספקתי לקחת לך את הדברים...

הוא זרק ממני את הגופה שלך ולקח אותם ואמר לי שהוא יחזיר לך אז התווכחתי איתו שעה שאני יחזיר לך את הדברים כי אני לא סומך עליו אבל בסוף התיאשתי אז תכנס למשחק ותגיד לו להחזיר... ולגבי הניסון שהפסדת, אם אתה רוצה תבוא איתי ל-Cyclops ואני יחסום בשבילך... אגב איבדת את החרב שלך אז תנסה להכנס למשחק מהר...
 

gilf

New member
מה!??!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!?!

איבדתי את החרב!?!?!!? רק קניתי אותה והיא עלתה לי 13.7K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והיא הדבר הכי טוב שיש לי!!!!!!!!! שוסטק, אני מקווה מאד מאד שאני אקבל אותה בחזרה!!!!!!! אוף, עכשיו אני שוב מעוצבן....... הפרוטי הזה הוא איש נחמד? אתה מכיר אותו? הוא יחזיר לי נכון?
 

gilf

New member
שוסטק

תגידו לו בשמי שאני לא יכול להיכנס, ושאו שישלח לי את זה בדואר (ל- VENORE ל- MAJNOON THE THIRD) או שייתן לך... כי אני לא רוצה שזה יהיה אצלו!! ואם הוא נותן לך, שלח אתה בדואר!!!!
 

gilf

New member
אמממממ....

אז ככה: 1. אני מנסה הרבה אבל זה לא נכנס... ועוד מעט אני הולך וחוזר בערב ואז נראה אם אני אצליח 2. שיביא לי את הדברים! שישמור אותם! שייתן לשוסטק! שישלח לי בדואר!! לי אכפת לי מה, רק שאני אקבל את ה- FIRE SWORD שלי בחזרה!!!!!!!! 3. שוסטק תעזור לי לעלות לרמה 16... ותודה 4. ליטל פרוטי ישלם לי בסוף או לא (קודם שיביא לי את ה- FIRE SWORD שלי ואחר כך נדבר על פיצויים)
 

gilf

New member
שוסטק!!!!!!!!

הצלחתי להיכנס סוף-סוף!!! כנס עכשיו! מיד דחוף! חחח
 

gilf

New member
עדכון מהשטח../images/Emo3.gif

הוא נתן לי את הדברים, אמר סליחה, הכל בסדר.... עכשיו, שוסטק... יש לי 40 אלף נסיון וקצת, ואני צריך 47 אלף בשביל לחזור לרמה 16... ופה אתה נכנס לתמונה חחחח... כי אתה צריך לעזור לי, כמו שהבטחת, וכמו שאתה צריך לדעתי, לעזור לי לחזור לרמה 16, וגם אם אפשר להעלות את הסקילס קצת... ואני רק רוצה להוסיף, שהייתי כועס והכל, אבל אל תיקח את זה אישי, וזה בסדר, ואני סולח והכל בסדר בלה בלה בלה
 

nervine

New member
טוב שקיבלת את הדברים שלך בחזרה

ד"א מישהו רוצה לקנות tower shield ב20k אני מחפש קונה כדי להיפטר מהדבר הזה!!!!!!!! ההגנה שלו זה 32 וכדאי שתתחיל להיזהר יותר מזימונים חזקים במיוחד של ליטל פרוטי כי הוא לא יודע להשתלט עליהם ואם יש לו fe בחיים ואני רציני אל תגיד לו לנסות עליך מכה פעם אחת!!!
 

crushing tiger

New member
מה אתה מג'נון?

חחחחחחחחח המגן לא שווה 20K CROWN SHIELD שווה 20K והוא קל יותר - אז למה שמישהו יקנה TOWER SHIELD באותו מחיר אם המשקל שלו יותר גבוה? תוריד איזה K או שניים - ואז תמכור יותר מהר...
 

FathomTR

New member
מה? 46 אלף לרמה 16???

אני רמה 26 ואני צריך משהו כמו איזה 25 אלף כדי לעלות רמה
 

gilf

New member
האיש הזה מעצבן אותי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מה הבעיה שלו?? הוא לא מוכן לשלם לי על זה שהוא הרג אותי. ולמה? כי כששחר הרג אותו בטעות הוא לא שילם. וכי אין לו כסף, פחות מ- 2K... והוא חייב ל- NERVINE 7K והוא רוצה לקנות BOH בלה בלה בלה...! והוא משקר ומעצבן ומנסה לתחמן אותי!! והוא לא הביא לי את ה-29 דגים שהיו לי בתיק! כששאלתי אותו למה, הוא אמר שהוא לא יודע, וזה נשאר שם, כי לא היה לו CAP וכששאלתי אותו למה הוא לא נתן לשוסטק או לפחות "גרר" לעיר, הוא אמר שהוא לא יודע בלה בלה בלה וזיבל לי ת'שכל! אני בטוח שהוא אכל את זה או לקח את זה או משהו! אז הקיצר, הוא הרג אותי, הוא לא משלם לי, הוא לקח לי 29 דגים, והוא שיקר לי וקרצץ ותירץ וזיין לי ת'שכל! אוף, אני מעוצבן היום!! וזה מזכיר לי, אם עצבנתי\פגעתי במישהו, סליחה. אני מעוצבן היום.
 

shahar redhead

New member
תמיד מאשימים תג'נגים ../images/Emo7.gif

חוץ מזה הרגתי מישהו אחר וכן שילמתי לו!!!!!!!!!!!!!!! שלא תחשבו שאני מניאק פשוט הוא היה שלב 7 וזה נראה מיותר לשלם
סתם התחשק לי לשים תמונה :D
 

FathomTR

New member
תגידו

מישהו יודע מאיפה להשיג Multi client? אם כן שימו לינק בבקשה תודה לכל העוזרים
 

nervine

New member
מותר להשים לינק ל MC בפורום?

אם מותר אני יתן לך לינק או שתדבר איתי באיי סי קיו 201148860
 
למעלה