חדשים בפורום

יולי שלנו - תמונה

בת שנתיים היום זאת תמונה שהיא קטנה, קוראים לה יולי, מסוג גולדן רטרוייר.
 

לילךLilach

New member
דודי ברוך הבא לפורום ../images/Emo140.gif

יולי נראית פשושית אמיתית !!!! נשמח לשמוע סיפורים עליה סיפורים וכמובן שאתה מוזמן להשתתף בדיוני הפורום ולבדוק כל מה שמופיע בשורה האפורה למעלה: גלריה,קישורים ,מאמרים ועוד...
 

Dog Master

New member
לדודי...

יש משהו בדברי לילך... אכן כן רצוי לאמץ כלב/ה מעמותות ומכלאות על מנת להציל חיים ולא לגרום להם למות בצורה אכזרית. אבל בכל זאת, אם אתה מעוניין מאוד בגזע זה, לך עליו, אני כעת יחפש לך מספר הודעות.
 

קרןPUNCH

New member
וואו..דודי,יולי גדלה מהר מההודעה...

הראשונה שלך להודעה האחרונה שלך...כנראה יש לה קצב גידול מהיר....חחחחחחח
 

gaia20

New member
איזה פרצוף!!!!!

ממש כמו גאיה שניה, היא נראת בדיוק כמוה!!!
 

Boojie

New member
טוב, אני עוד לא יודעת אם זה יהיה

עניין קבוע, אבל בכל זאת... לי יש שלושה שודדים פושעים פושטקים מצויים (חתולים, בעברית) - פיקסל, ג´ינג´ית גדולה שאימצתי מהזבל כשהיתה גורה קטנה וגוססת, הינלין, ג´ינג´י גדול ושמן (9 קילו, ותמיד בדיאטה) שאימצתי מאצל הוטרינר כשהוא ראה שיש לי כבר גורה ג´ינג´ית, וטריגר, שאימצנו (אני והחבר שלי) חצי שנה מאוחר יותר - היא היתה הגורה האחרונה של נקבה שחיה ליד ההורים של חבר שלי, ואמא שלה הזדווגה עם זכר חדש שניסה להרוג אותה (את הגורה). אני תמיד מגדירה אותה "חתולת פנצ´ר", כי תכננו על שני חתולים.
 

לילךLilach

New member
ברוכה הבאה את והפשושים ../images/Emo140.gif

את מוזמנת להישאר פה כמה שאת רוצה ,להשתתף בדיונים ,להשוויץ בפשושים ולבדוק את כל מה שתמיד מופיע בשורה האפורה למעלה. שלושת החתולים שלך ,נראים כל כך מתוקים - איך הם מסתדרים? האם שלושתם במעמד שווה ,או שיש היררכיה ברורה?
 

Boojie

New member
צמד הג´ינג´ים מתנהגים כמו שני אחים

מתכרבלים ביחד, וכמעט לא רבים. אבל הקטנה, האפורה (טריגר)... אוי. הם נורא רעים אליה, רודפים אחריה, מרביצים לה, ופיקסל הג´ינג´ית, בכלל, כל פעם שהיא רואה אותה, היא מרביצה לה. וטריגר היא כזאת צומית, שזה פשוט עצוב. כל פעם שהיא מנסה להתכרבל עם מישהו, הם מרביצים לה. וכשהיא היתה קטנה יותר, היא היתה מנסה להתגנב ולינוק מהם, וגם הם היו מרביצים לה. אין, אין יותר תמונות של אידיליה כמו בתמונה שהעליתי.
 
שלושתם מתוקים נורא...../images/Emo85.gif

נראים מאוד מטופחים ודשנים...
, נורא מזכירים את שלי, כל היום אוכל, שינה, פיהוקים, ופינוקים... גם ב 4 או 5 לפנות בוקר
 

La La

New member
תודה על קבלת הפנים הנחמדה

לי יש 10 חיות בבית כרגע בתיקווה להיפרד לפחות מ3-4 גורי חתולים. אין לי סורק אז אני לא יוכלה להראות לכם כמה שהם מקסימים כל אחד. כל מה שאני מבקשת זה שמישהוא יבוא ויציל את הבית שלי מהרס טוטלי של ילדים 9 חתולים וכלבה שחושבת את עצמה לחתול מיוחד.
 

לילךLilach

New member
וואו ../images/Emo108.gif X 9 + ../images/Emo107.gif ../images/Emo140.gif

מתארת לעצמי שיש לכם שמחה כפולה ומכופלת בבית. איך כולם מסתדרים בינהם? אני מתארת לעצמי שהחתולים שולטים בכלבה חתולית ביד רמה. לגבי הצלה ,אני מניחה שלמרות הבלאגן ,אתם מסתדרים עם המצב נכון? אז יש לכם חוויות בצרורות ,נשמח לשמוע עליהם ולראות תמונות כשתהיה מצלמה בהישג יד.
 

הילהל

New member
שלום ../images/Emo108.gif../images/Emo54.gif

אני הילה. קוראת כאן הרבה, בינתיים משתתפת סמויה למדי. יש לנו חתוליים: פרוזק, שחור וענק בן 5, חולה סכרת. ניקיטה, קטנה ועדינה, בת 4, חרשת וסובלת ממומים נוירולוגים. אנחנו ממש בי"ח לחתולים
. לפני 8 חודשים נוסף להם אח קטן ואנושי. מבטיחה תמונה בקרוב.
 
למעלה