dalitשל הצאט
New member
שלום לכולם
יש לי שאלה ואני לא יודעת עם זה המקום אבל אני אשאל. חשבתי ללכת ללמוד במכללת סמינר הקיבוצים במגמת בימוי ומשחק . האם מישהו יכול להמליץ לי על זה? ולא הבנתי מהאתר שלהם , האם יש שם גם כצתיבה לתיאטרון? תודה על העזרה אשמח לתגובות דלית
יש לי שאלה ואני לא יודעת עם זה המקום אבל אני אשאל. חשבתי ללכת ללמוד במכללת סמינר הקיבוצים במגמת בימוי ומשחק . האם מישהו יכול להמליץ לי על זה? ולא הבנתי מהאתר שלהם , האם יש שם גם כצתיבה לתיאטרון? תודה על העזרה אשמח לתגובות דלית