זקוקים לעזרה

שלום לכולם

יש לי שאלה ואני לא יודעת עם זה המקום אבל אני אשאל. חשבתי ללכת ללמוד במכללת סמינר הקיבוצים במגמת בימוי ומשחק . האם מישהו יכול להמליץ לי על זה? ולא הבנתי מהאתר שלהם , האם יש שם גם כצתיבה לתיאטרון? תודה על העזרה אשמח לתגובות דלית
 
היי לכולם...

אני תם ואני לומדת במגמת תאטרון בתיכון בן צבי שנה ראשונה.. אני צריכה עזרה..אז ככה- אני צריכה להציג 3 מערכות קטנות על חפצים-דוגמא: מערכה ראשונה-על הבמה יש שדה פרחים מערכה שניה- יש שדה ריק מערכה שלישית ואחרונה-יש קבר אני צריכה משהו כזה פחות או יותר, ואני נטולת רעיונות..למישהו יש רעיון? תודה מראש..
 

m a a y a n i1

New member
עזרה...../images/Emo8.gif

שלום אנשים!!! אני צריכה עזרה אם משהו מכיר מחזות של חנוך לוין שיש בהם ביקורה על החברה ויש בהם דמות של אישה בתפקיד די מרכזי... יש לי פשוט כמה מחזות אבל אין לי מספיק זמן לקרוא את כולם... אז אם אתם מציעים משהו אני אשמח שגם תכתבו בערך על מה המחזה או מה הביקורת בו ועדיף מהמחזות הקומיים תודה רבה
 

איילת

New member
קטע משחק שמשלב בתוכו שירה

שלום
אני זקוקה לקטע משחק שמשלב בתוכו שירה. אני זוכרת שיש איזה קטע שמתחיל ב"כי אני כוכבת על. זה די חבל. איש לא גילה זאת..." אתם יודעים על מה אני מדברת ואיפה אפשר להשיג את זה? או אולי אתם מכירים קטעי משחק נוספים שמשלבים בתוכם שירה? בתודה מראש, איילת.
 
לא יודע הרבה פרטים

אבל הבנתי שסמינר הקיבוצים זה מקום ממש טוב ללמידה, (וזה משמועות, לא חוויתי על בשרי). מה שכן, ראיתי הצגה פשוט מעולה משם "המדריך החיים הטובים" שהציגו בתאטרון ב"ש. מה שמיוחד בהצגה הזאת זה שההצגה נבנתה לאט לאט, עם השחקנים הצעירים והבמאית (שגם כתבה). הם כתבו ביחד, וכל אחד גם הביא קצת מהחיים הפרטיים שלו.
 
אני לא מכיר מחזה שלו בלי בקורת

והנשים במחזותיו הן תמיד מרכזיות. מה המחזות שיש לך ביד?
 

m a a y a n i1

New member
אני יודעת

אני יודעת שבכל המחזות שלו יש ביקורת ובגלל זה לא ידעתי איפה להתחיל אבל בנתיים הכיוון היחיד שלי שזה יהיה קומי ושהביקורת תהיה חברתית שזה יעסוק יותר בתכונות או משהו כזה... אז יש לי את חפץ ושיץ שמתאים לי והתחלתי לקרוא והמליצו לי על יעקובי וליידנטל גם אבל אין לי מושג על מה זה או אם זה יעזור לי
 
יעקבי וליידנטל יותר טוב לגברים

את שיץ לא קראתי שנים אז אני לא זוכר מה ומי הדמויות. חפץ - פוגרה או אמא שלה.
 
התרגיל הוא סיפור בשלוש תמונות

תחשבי על זה כמו על 3 תמונות מצלמה שמספרות סיפור... חדר ילדים, אוהל צבאי, בית קברות בעצם כל דבר... תבחרי משהוא שאת רוצה לעשות ותחשבי על קפיצות זמן. מה קרה שנה קודם, 10 שנים אח"כ... פשוט תבחרי ארוע ותלכי לסיבות שלו ולתוצאות שלו. בהצלחה
 
כל מחזמר יספק לך את זה

וגם המחזות של ברכט (אופרה בגרוש, אמא קוראז', מעגל הגיר הקווקזי...)
 
שוסטר, רווקים ורווקות, סוחרי הגומי,

הזונה מאוהיו, אשכבה ונעורי ורדה'לה... אלה מה שאני ממליץ עליהם...יש עוד כמה פחות מומלצים...
 
למעלה