השמנה בכלל וכרסונית בפרט- סקר

maytalita

New member
יש לך את מלוא הלגיטימציה ממני-

הכל בגלל האנדו'! בלוטת המגן? ....... סליחה על הבורות, זו בלוטת התריס? נראה לי שעשיתי לפני כחצי שנה והיתה מאוזנת כל כמה זמן עושים?
 
תודה ../images/Emo9.gif

כן זו אותה בלוטה. אם עשית לפני חצי שנה אז זה בסדר, אני משתדלת לעשות בדיקות פעם בשנה (הרופא שלי לא כל כך אוהב את זה...).
 

sheronher

New member
סליחה על הבורות

אני עדיין חדשה עם כל נושא האנדו, או לפחות עם האבחון ורציתי לשאול, מייקי, יש קשר בין בלוטת התריס לאנדו? אותי איבחנו בגיל ההתבגרות כחולה במחלה שנקראית השימוטו תאירואיד שזה תת פעילות של בלוטת התריס רמת פרולקטין בדם בשמיים והTSH גבוה. מאז ומעולם היו לי בעיות הורמונליות בגוף אבל האם יש קשר לאנדו???????? עכשיו פרולקטין גבוה וTSH מאוזן אחרי שנים של טיפול תרופתי, אבל גם נמצאת במעקב תקופתי בעניין הזה.
 
לא אין קשר

אלו שתי מחלות שונות. ברור שתמצאי בנות שיש להן גם בעיה בבלוטה וגם אנדו' אבל לדעתי אין קשר. לגבי פרולקטין, אם את במעקב את בטח יודעת שבמצבי מתח הוא עולה ושצריך לבצע את הבדיקה לפחות אחרי 3 שעות ערות ובמשך השלוש שעות הללו את צריכה להיות פעילה ולא לשכב במיטה. אבל אם את אומרת שאת במעקב את בטח יודעת את זה. האם שלחו אותך לבצע CT ראש או MRI? לא רוצה להפחיד אבל אני יודעת שבפרולקטין גבוה שולחים לבדיקות הללו כדי לוודא שאין גידול שמפריש את הפרולקטין, ואם מגלים אפשר לשלוט בכך בעזרת טיפול תרופתי. יש בתפוז פורום אנדוקרינולוגיה את יכולה להתייעץ עם הרופאה שעונה שם.
 

sheronher

New member
עשיתי את כל הבדיקות הרלוונטיות בזמנו

עכשיו נמצאת במעקב..סובלת מזה מגיל 14, כך שלצערי יודעת בדיוק
 

galias3

New member
Endo and bloating

I really don't think that bloating has something to do with the cysts. I do believe it has a lot to do with the pills. As I already wrote here several times I gained about5-7kgs only from taking pills for about 5 months continuosely. I had such a huge belly and felt so disgusted of myself and very unattractive. Pills in general are absorbing fluids, thats a well known fact. In addition, one of the symptoms of Endometriosis is bloating, so it is some kind of fatal combination. The worst part is that even after stop taking pills it took me few good months to get in balance again and start losing weight. To reduce the bloated look and feeling I recommend to stick to the Endo diet, which makes me feel better: some of the very basic principles are: no white flour , bread, pasta and so on. Reduce coffee , meat, dairy products. It works very well for me. I do enjoy eating bread and meat but then have a belly like on 6th month of pregnancy and severe digestion issues. I hope it helps
 

galim29

New member
צרת רבות חצי נחמה../images/Emo7.gif

טוב, אחרי הניתוח אולי ירדתיכי לא אכלתי ואחרי כריתת כיס מרה והקאות במשך חודשים זה עושה את שלו. אבל אני על הורמונים רצוף מזה 4 שנים + אז בהחלט נפוחה. לאחרונה חל שיפור אבל ממש מזערי. בהחלט קושרת את זה לאנדו ולגלולות ברצף. עדיין מחפשת פתרונות ומקווה למצוא כי מאוד לא נוח לי עם התחושה של ה-
כמו
חייבת להגיד שהבריאות שלי יותר חשובה לי ואין מצב שאפסיק את הדיכוי ברצף רק כדי להוריד במשקל. מפחדתמאוד מהמכשפה ולא מוכנה לחוות שוב את מה שחוויתי במשך תקופה ארוכה כל כך ששיתק לי את החיים אבל כל אחת וההעדפות שלה וכמובן רמת הכאב שלה.
 
לדעתי אין קשר בין ציסטה להשמנה

אני יודעת שהורמונים עושים תאבון.....לפחות אצלי לגאנק וכמה שיותר יותר טוב... בכל אופן אצלי הגלולות לא השפיעו מלבד כנראה מיגרנות.
 
למעלה