../images/Emo26.gif הסיכום הדו-שבועי הרביעי ../images/Emo70.gif
שלום לכל באי הפורום! זהו הסיכום הדו-שבועי הרביעי (מס' 14 בסה"כ הכולל), לתקופה שבין 10 לאפריל עד ה-23 לחודש. (שימו לב אגב לאייקונים חדשים ליום העצמאות) ---------------------------------------------------------- מי החדשים שביקרו כאן השבוע?
alivio
GirlFromHell666
עידןשריר
mk12
טאר פלאנטיר
oikeroi
יהודי כמוך
דניאל בת16
איש פשוט (אחד מוותיקי הפורום ששב)
advora1 סך הכל 10 מבקרים חדשים! (מאז יציאת הסרט האחרון ביקרו כאן 294 משתתפים חדשים. המשתתף ה-300 יזכה באיזכור מיוחד, אני מבטיח). -------------------------------------------------- ========== רשימת קשר עדכנית: ================ -------------------------------------------------
43100219 - שלי (י. ווליס)
233422098 של ThePiper
56247212 של •aniviel•
205605293 של go girl1
213158630 של Hair Ball
274540465 של Tashi Of Puppe†s
249788489 של הפפרית
93485339 של °•Eowyn•°
195694693 של matanKoRn
315723722 של VeraLynn
317608094 של nowhere woman
267292304 של אלרוס
18524195 של Ro-E aka cornholyo
34196205 של Nomaed Dominus
230868529 של LooNeY TuNeS
327745890 של GingerBread Man
96732237 של maglor
146520373 של LADY OF BUFFDOM
290886929 של NARING
294533804 של maoriko14
91719266 של moran500
260194516 של מלקור אם אתם מעוניינים להצטרף לרשימה - אנא שרשרו את מספרכם בתגובה להודעה הזו.
------------------------------------------------ ================================================= ובלי מילה נוספת נעבור לטקס הענקת פרסי 'הוביט הזהב' השבועי:
השבוע אנו מעניקים את פרסי הוביט הזהב למשתתפים הבאים, בעבור מעשיהם שיפורטו להלן:
פרס הוביט הזהב לשאלות טובות מוענק ל-יהודי כמוך, בעבור חופן שאלות מצויינות. זה המקום לציין שוב לשבח את oikeroi, שממשיך את רצף השאלות מהשבועיים הקודמים.
פרס הוביט הזהב על דעות מעניינות מוענק הפעם ל-Nimst, בעבור כמה דעות מנוסחות היטב.
גביע יין נוסף שלוח מאיתנו לחבר פורום שהצטרף לחיל המשמר לפני שבוע - ChainLightning. בהצלחה בתפקידך!
הבו להם ולשאר המשתתפים כבוד ויקר!
================================================= -------------------------------------------------
כמה מהדברים עליהם דיברנו בשבועיים האלה:
העלנו השערות על איך נראה היה סרט שהיה נעשה ע"פ הסילמאריליון. מה שברור הוא שלא חסרות עלילות, והשאלה העיקרית תהיה עד כמה ארוך יהיה הסרט, ועל כמה חלקים הוא יתפרש...
דיברנו על קוסמים ומכשפים, ומי מהם נשמע מתאים יותר לתאר את האיסטארי. קשה לומר מי מתאים יותר, אבל מרגע שהתרגלת ל'קוסמים', קשה לראות אותם באור (או בשם) אחר.
השבוע חגגנו שנתיים להקמת הפורום. הרבה זמן שעבר מהר. הרבה שינויים ותהפוכות, והרבה תקוות לעתיד ולפחות לעוד שנתיים טובות - כמו חצי השנה האחרונה. אני רוצה שוב להודות לכל המברכים, ומקוה לראות אתכם גם בהמשך. -------------------------מה נשתנה בקהילה עצמה?------------------------
נפתח מדור חדש לקריאות המשותפות, שירכז את כל הקריאות שהובאו עד עתה.
בהמשך השבוע צפו לשתי קריאות חדשות - בפרק ה-6 של שרה"ט, ובפרק ה-3 של ה'הוביט'.
באיחולי שבוע נעים ושקט, י. ווליס
שלום לכל באי הפורום! זהו הסיכום הדו-שבועי הרביעי (מס' 14 בסה"כ הכולל), לתקופה שבין 10 לאפריל עד ה-23 לחודש. (שימו לב אגב לאייקונים חדשים ליום העצמאות) ---------------------------------------------------------- מי החדשים שביקרו כאן השבוע?