המלצה
שווה צפיה!

•aniviel•

New member
../images/Emo26.gif המלצה ../images/Emo36.gif שווה צפיה!

חזרתי הרגע מהסינמקס (אולם עם מסך בגודל של כ3-4 קומות בסינמה סיטי), ראיתי את שיבת המלך (בפעם החמישית בקולנוע אני חייבת לציין), ופשוט נהניתי מכל רגע, יותר מתמיד!
(כמובן שזה הרבה בזכות החברה הנהדרת שהייתה לי - אח שלי שכל רגע היה עסוק בלבכות לי על הכתף ויפעת - שנמצאת גם פה בפורום שכל הזמן הייתה עסוקה בלצרוח 'לגולאססססס' זה היה מביך! חח) בקיצור, הסרט, לצערנו, הוא לא על כל המסך. כך שאי אפשר להגיד שהסרט הוא בגודל של 3 קומות כמו שזה בעצם אמור להיות, חח.. אבל הוא עדיין ענק, ואתה גם מרגיש הרבה יותר קרוב למסך והרבה יותר קל להכנס לסרט. כמו כן איכות הסאונד היא לא מהעולם הזה! שמעתי את הנאזגול מאחורי מספר פעמים וכמעט חטפתי התקף לב! פשוט מעולה! חח בקיצר, אם עוד לא ראיתם את הסרט או אם אתם מתכננים לראות אותו שוב בזמן הקרוב - אז תמהרו לפני שהוא ייצא מהסינמקס ותראו אותו שם!
לירון
 

•aniviel•

New member
השמועות אומרות...

שהוא יהיו שם עוד שבועיים אבל השעות בהם הוא יציג עוד בערך שבוע כבר יהיו נורא מאוחרות ולא נוחות אני מניחה
 

ThisIsJustME

New member
איזה באסה ../images/Emo4.gif בקולנוע ש

קרוב לבית שלי הורידו כבר את שיבת המלך
אררג...מעצבנים
 

S a p i r 2 5 5

New member
ניסיון

Now, listen carefully. Lord Denethor is Boromir's father. To give him news of his beloved son's death would be most unwise. And do not mention Frodo, or the Ring. And say nothing of Aragorn, either. In fact, it's better if you don't speak at all, Peregrin Took.
 
למעלה