../images/Emo26.gifגיוס קל פאנטי!!!!../images/Emo24.gif../images/Emo60.gif../images/Emo36.gif
מחר פאנטי מתגייסת לצה"ל ונכנסת לטירונות!!! נפתח בזאת שרשור איחולים ומזל טוב על הגיוס! מקווה שיעבור לך הכי בכיף בעולם, תהני מכל חוויה בין אם קשה או קלה. תחזרי אלינו במהרה, ואל תשכחי את הפורום שלנו! ואל תאבדי את המחושים שלך בנאם....
מחר פאנטי מתגייסת לצה"ל ונכנסת לטירונות!!! נפתח בזאת שרשור איחולים ומזל טוב על הגיוס! מקווה שיעבור לך הכי בכיף בעולם, תהני מכל חוויה בין אם קשה או קלה. תחזרי אלינו במהרה, ואל תשכחי את הפורום שלנו! ואל תאבדי את המחושים שלך בנאם....