גיוס קל פאנטי!!!!

Kingeh

New member
../images/Emo26.gifגיוס קל פאנטי!!!!../images/Emo24.gif../images/Emo60.gif../images/Emo36.gif

מחר פאנטי מתגייסת לצה"ל ונכנסת לטירונות!!! נפתח בזאת שרשור איחולים ומזל טוב על הגיוס! מקווה שיעבור לך הכי בכיף בעולם, תהני מכל חוויה בין אם קשה או קלה. תחזרי אלינו במהרה, ואל תשכחי את הפורום שלנו! ואל תאבדי את המחושים שלך בנאם....
 

Aounty

New member
אם את מרגישה שקשה...

FD!! בהצלחה גיוס קל ונעים. טיפ קטן. בצבא כמו בכל מקום בישראל, אם את רוצה משהו תילחמי עליו חזק ולא משנה כמה יאיימו עליך. הצבא בסוף מתקפל.
 

Fanty S

New member
אני גם ככה לא בן אדם הגיוני במיוחד ../images/Emo3.gif

תודה :)
 

shanytopper2

New member
2 דברים

1- מחושים?!? 2- מקווה שיהיה לך ממש המון מזל ותקלעי לתפקיד שיהיה קל ותורם לחיים האזרחיים. זה נדיר, אבל קורה מדי פעם.
 

zrikman

New member
שיהיה להם ברור

שאת צריכה לצאת למפגש השקה/פורם של קאטליזם
 

B a z a

New member
שתהיה טירונות קלה

ממה שאני זוכר את הולכת להיות בממר"ם אז החלק הקשה הוא רק הטירונות והוא גם לא כזה נורא. הטירונות שלי גרמה לי להפוך מסורר לממושמע.
 

lizard

New member
היית יוצא לבוש ככה? פלא שהגעת בחיים

לצבא
בצחוק כן?
 

עדיגי

New member
גיוס קל!

(אם אני שרדתי את הטירונות, אז כל אחד יכול...) וקינגה, מזל"ט על האדום.
 

JuffoWup

New member
מה מצחיק?

אני מתגייס גם ביום ראשון (לא לצבא)! בהצלחה!
 
למעלה