בננות

kiss 18

New member
../images/Emo26.gifבננות

(בפיגמות?!
) נניח ויש הצעה, בכל הפרטים ניראה שכן יש התאמה- מידות, חיצוניות וכד'... בבירורים החבר אמר בין היתר שהבחור בררן, ועונה תשובות שליליות על ימין ועל שמאל. (כך היו המילים) כמובן שגם שיבח על מידות, ירא שמיים, נאה מאוד, איש שיחה, חכם וכו'... הייתן נפגשות? או חבל על הזמן? (בנים, הייתם ניפגשים עם בחור כזה? ...
) מה אומרים/ות?
 
האמת שלא בהנתי כל כך את מה שהוא אמר

אם הוא בררן זה לא בהרכח דבר רע, כמובן שיש גבול וצריך לראות על מה מדובר. לפי דעתי אם זה הדבר היחיד שמציק אז כדאי להיפגש
 

kiss 18

New member
ראשית,

תודה על תגובתך! בררן, ניראה בזה שהוא מחפש את נסיכת הקרח המושלמת. חבר שאומר על בחור שהוא פוסל בחורות על ימין ועל שמאל, זה לא נותן ממש הרגשה "שיצא מזה משהו", לא שאני חסרת ביטחון, אבל בכל זאת... עכ"פ, תודה... (והבנתי שאתה מאורס... אז מזל טוב, לא ניראה לי שיצא לי לומר לך...
)
 

kiss 18

New member
היית יוצא בשביל הספק ש"אולי כן יצא מזה משהו"?

 
היתי נפגשת,

את לא יכולה לדעת מאיזו נקודת מבט החבר שלו אמר אתזה... ייתכן שהחבר נשוי כבר, וזה שחברו עדיין רווק ומחפש,זה מעיד מבחינתו שהוא בררן! ובררן זלא בהכרח שלילי!תלוי איך מציגים זאת... הוא פשוט לא מצא את האחת שיילו... בהצלחה קיס קיס!=)
 

kiss 18

New member
גריזלדה,

תודה יקירתי.
והחבר לא נשוי, אגב. למה בררן זה לא שלילי? לא בררן בדבר מסויים שרוצה רק בחורה יראת שמיים, אלא בררן שהוא שהכלללללל יהיה בבחורה!! (זה מה שהחבר אמר...)
 
לא נשמע לך מוזר

שחבר שאמור לפרגןןן מכל הלב, יאמר כזה דבר...? יש בזה מן צרות העין...לי זה נשמע שהבחור מדבר מגרונו שלו, מבלי משים.. הוא כאילו כואב על משו,אצלך באוזןעל זה שהחבר שלו מתעקש... וברור שהוא רוצה שהכל יהיה בבחורה! כולנו רוצים כך! אם זה אדם אחד אומר,לא היתי נסמכת רק על דעתו..
 

kiss 18

New member
בואי נאמר,

שאפשר לומר שלפי גילו אפשר לראות שהוא בררן. החבר אמר דברים טובים (מאוד!!!!) עליו. רק הוא אמר (לאבי שליט"א) שהוא בררן.
 
בסדר...

בררן..-הוא מחפש את האחת שלו...
וכניראה הוא שואף לשלמות מבחינתו..למרות שמסתבר שהוא עדיין לא מודע לזה-שזלא קיים! אבל זלא מעיד משו לא טוב על אופיו לדעתי... נסי פגישה אחת..מה כבר יכול להיות...?
 

kiss 18

New member
מחפש את האחת שלו

שכניראה עוד לא נולדה. האישה והאגדה
..... אין לי בעיה לצאת לפגישה, השאלה שאני שואלת האם שווה בכלל לבזבז את הזמן על בחור בררן שבואי נאמר על 98% מהבחורות הוא אמר- לא! (ואני לא חושבת שמשהו באופי שלו לא טוב...)
 

kiss 18

New member
זה בדיוק העיניין

שבשביל האחוז הזה , אני כן אסכים.
 
../images/Emo13.gif

מעולה... שמחה שהגעת לתובנה הזו! מי יודע...מה לנו ולצפונות האדם,ולהחלטות הקב"ה...? מלאנתות הצלחות קיסקיס!
 

kiss 18

New member
אדיר,

ואולי משמיים זה הזיווג ודווקא לך הוא יגיד כן? וזה זה. נניח ולכולם הוא נתן תשובות שליליות כי הן לא היו ניראות לו... אולי עכשיו איתך כן? מבין את הדילמה?
 
למעלה