בודדות

  • פותח הנושא uk6
  • פורסם בתאריך

uk6

New member
עונש קולקטיבי - כיתה א'

רציתי לשתף אנשים ולשמוע מה דעתם בעניין שאותי קומם. לפני שבוע , המורה להתעמלות הורידה את כיתתה של ביתי למגרש הספורט, ומכיוון שמספר ילדים פטפטו, החליטה המורה להעניש את הכיתה, להחזירה לכיתה ולצייר! ביתי חזרה הבייתה מאוכזבת מאוד. מה דעתכם?
 

zivadina

New member
ייעוץ בבעיות התנהגות

נציגות פרויקט "עוצמה" יתארחו בפורום הפרעות קשב ADHD בימים שני ושלישי, 18-19/10/04. הנציגות תענינה על שאלות בנושאי שליטה בהתנהגות ומיומנויות חברתיות של ילדים. פרוייקט "עוצמה" הינו פרוייקט מחקרי של אוניברסיטת תל אביב בתחום השליטה בהתנהגות, המבוסס על הגישה ההתנהגותית – קוגניטיבית. מטרת התוכנית לילדים של "עוצמה": ללמד במסגרת קבוצתית ילדים והורים כיצד לשלוט על התנהגות מפריעה או לא רצויה, להתגבר על רגשות כעס ועוינות, לדחות סיפוקים, ולהתמודד טוב יותר עם קשיים חברתיים הניצבים מולם. יש להדגיש שהפרוייקט מיועד לכל הילדים, ואיננו מתמחה בהפרעת קשב ורכוז. רכזת תוכנית "עוצמה" לילדים, נירית וייסברוד, ומנחת התוכנית לשילוב חברתי, יעל שרון, תענינה על שאלות הגולשים. אתם מוזמנים לשרשר את הודעתכם דרך "הוספת תגובה" להודעה הראשית על הארוח הנמצאת בפורום. בברכה הנהלת פורום הפרעות קשב ADHD.
 

y8y8

New member
ילדים זה עם אכזר! מאד אכזרררררררר

...אני לא יודעת איך עבר עליכן הבית ספר היסודי, אני רק יודעת שזה המקום שגרם לי להרגיש כל בוקר אפס.לא שווה. מטומטמת. אחת שלא צריך לשמוע את הדעות שלה בכלל, כי היא לא מקובלת, מפגרת. הבנות והבנים ה"מקובלים" הציקו לי ללא סיבה וירדו לחיי מתי שרק יכלו. אז הייתי שם 6 שנים! שזה המוןןןןןןןן זמן בשביל גיהנום כזה! וחשבתי שלעולם זה לא יהיה אחרת. אבל מאז שעליתי לחטיבה הכל הסתדר! אנשים היו נחמדים! לא שפטו אותי על פי עברי ה"פופולרי" , ובכלל..הייתה לי כתה ללא ילדים סנוביים. וככה זה גם בתיכון. אפילו יותר סבבה מהחטיבה. כי הפעם גם יש בנים נחמדים. רוב האנשים שפגעו בי בעבר כבר לא מענייינם אותי ולא מצליחים לפגוע בי שוב מאז, וגם חלק מהבנים נהיו נורמליים! - נחמדים! חכמים! אבל אף פעם...פשוט אף פעם אני לא אוכל להבטיח שלא תהיה להם סיבה לבוא ולרדת עלי שוב!הם נשארו נורא ילדותיים! ואני בכלל לא מבינה מה יוצא להם מזה! אבל העובדה שהם נשארו תינוקות עד גיל כזהההההההההההההההההההה גורמת לאנשים אחרים רק סבל. יכל להיות לי יום נהדר! ממש נפלא! אבל אז הם יחליטו שמשעמם להם ויתחילו לרדת עלי סתםםםםםםם ממש סתתםםםםםםםם! אוהבים להתעלל באנשים כמוני. אני לא נעלבת מאף בנאדם כבר מלא זמן!! אבל כשהם יורדים עלי פתאום אני נזכרת כמה אני חלשה לידם! וששום דבר לא השתנה! אני עדיין הילדה המסכנה שאוהבים לרדת עליה.כבר אמרתי זאת?? תינוקווווווווווווווווווווווווות! אז היום ישבתי בתחנת אוטובוס והייתי רק אני והקבוצה שלהם. בכלל לא העליתי על דעתי שאני עדיין מעניינת אותם בכלל!! אז פתאום אני שומעת אותם שרים ...עלי!!!!!אחרי עשרים אלף שנה הם עדיין יורדים עלייייייייייייי אז נתקפתי הלם! מה הם רוצים ממני עכשיווווווווווווו? ישבתי שם..לא הסתכלתי עליהם..ועשיתי כאילו לא שמעתי בכלל. אחרי כמה חזרות על המשפט ההז הם הפסיקו. לא נראה לי שהם יעשו את שוב. נראה לי שהראתי להם שלא אכפת לי. כי אחרי זה גם הזדקפתי...והסתכלתי להם ישר בעיניים..אז ככה שזהו. נראה לי. רק הבאתי לכם דוגמא של טראומה....פחד..אל תשקחו לדבר עם לידיכם ולחזק אותם המוןןןן ולהזכיר להן כמה הרבה הם שווים! ולהגיד להם שרוב הסיכויים שבחטיבה זה יעבור.ואם יש מצב כזה בכיתת הילד שלכם תדברו עם המורה! כי זה גיהנום בשביל הילדים שלכם.תאמינו לי! אני זוכרת.
 

חני ב

New member
הרבה פעמים עושים את זה

אני לא תמיד נגד אלא אם זה קורה באופן קבוע ואז באמת לא כל הילדים צריכים להפגע. יכול להיות שהמורה הזהירה והזהירה ואיימה שאם זה ימשך כולם יחזרו, והיא עמדה במילתה. אחרת מה היתה עושה עם הילדים המפריעים? היא לא יכולה להשאיר אותם לבד בכתה, ואם לא היתה משתפת אותם בשעור אולי היו ממשיכים להתפרע. ושוב, אם זו פעם ראשונה לא הייתי עושה עם זה דבר. מה שכן, בכתה א' זה טיפה מוזר, לרוב הילדים מקזיבים למורים וגם מאד אוהבים שיעורי ספורט.
 

לורליי43

New member
בדיוק בשביל זה יש הורים

והתפקיד שלהם לא מסתיים בלחזק את הילד בבית, אפשר לעשות עוד המון- על ידי התערבות במה שקורה בבית הספר.
 

nogga5

New member
שיטת הבדידים בחשבון??????????

בני לומד בא' וסוף, סוף הבנתי מה זו שיטת הבדידים המושמצת (בזמני למדו בשיטת סינגפור הישנה) בלימודי האקדמיים קראתי מחקר מאוד החלטי בנוגע לכשלון השיטה וממה שאני רואה הילד כלל לא מתחבר אליה (ולא אמרתי לו שום מילה, להיפך)הוא מעדיף לספור באצבעות או כפתורים וכו'. אני מאוד מתלבטת כיצד לנהוג עמו, מצד אחד אני רוצה לערב המחשה חזותית כפי שהוא עושה, מצד שני אני לא רוצה לבלבל אותו, ומצד שלישי אני ממש מתאפקת שלא להקים מהומה בבית הספר, ידוע לי שלא מעט בתי ספר חזרו לשיטת סינגפור המשופרת. מה דעתכם? להקים מהומה? לערב הורים אחרים? למישהו יש מושג איפה ניתן למצוא את המחקר שלמדתי בזמנו, זה היה מזמן ואני לא זוכרת אפילו איפה. תודה! נגה
 

חני ב

New member
לא מהומה ולא עוד הורים

מה שאני הייתי מציעה לך זה לאמר לו שיעשה מה שטוב לו. בשנים הראשונות שלי כמורה עבדתי גם עם בדידים אבל ילד שלא התחבר לזה ולא היה זקוק להם, לא השתמש בהם.
 
למעלה