דורון האוירון
New member
../images/Emo26.gifארוכה מסכמת למרתון ברלין../images/Emo36.gif
שלום לקוראי הפורום, מי שמתאמן למרתון ברלין נמצא כעת לפני הארוכה האחרונה והמסכמת שלו (יש גם כאלו שיסחבו עוד שבוע, אבל עדיין נמצאים בשיא האימונים). גם מי שמזיע לקראת חוצה ארץ 60 מתמקם בטווח הארוכה הדומה. לכן חשבנו בקומונת יש אומרים לעשות ריצה משותפת מסכמת של 36 ק"מ +-. המקום הטבעי לאימון הוא הפארק. העיתוי - בשבת הקרובה. הזמן - 4:30 בארקפה (מינימום שמש קופחת). המסלול - לאורך הירקון עד לנמל, צפונה בטיילת לתל ברוך, חזרה וירידה בטיילת עד סוף הטיילת של יפו, וחזרה כל הדרך לארקפה. הקצבים - מ 5+ משתנה עד 6+ כנראה שממקס ברנר חזרה יצטרפו מאספים לק"מ האחרונים. הזדמנות מצוינת לרוץ את הריצה הארוכה עם עוד אנשים שחלקם בקצב דומה. אצלנו יש כבר כ - 7 רצים מתוכננים. בסיום, נעשה פריסה בארקפה ואפשר גם לסגור תאומים על הנסיעה או בכלל לספר חויות מהקייץ המתיש. נא שרשרו אם בכוונתכם להגיע, לכמה, ובאיזה קצב משוער.
שלום לקוראי הפורום, מי שמתאמן למרתון ברלין נמצא כעת לפני הארוכה האחרונה והמסכמת שלו (יש גם כאלו שיסחבו עוד שבוע, אבל עדיין נמצאים בשיא האימונים). גם מי שמזיע לקראת חוצה ארץ 60 מתמקם בטווח הארוכה הדומה. לכן חשבנו בקומונת יש אומרים לעשות ריצה משותפת מסכמת של 36 ק"מ +-. המקום הטבעי לאימון הוא הפארק. העיתוי - בשבת הקרובה. הזמן - 4:30 בארקפה (מינימום שמש קופחת). המסלול - לאורך הירקון עד לנמל, צפונה בטיילת לתל ברוך, חזרה וירידה בטיילת עד סוף הטיילת של יפו, וחזרה כל הדרך לארקפה. הקצבים - מ 5+ משתנה עד 6+ כנראה שממקס ברנר חזרה יצטרפו מאספים לק"מ האחרונים. הזדמנות מצוינת לרוץ את הריצה הארוכה עם עוד אנשים שחלקם בקצב דומה. אצלנו יש כבר כ - 7 רצים מתוכננים. בסיום, נעשה פריסה בארקפה ואפשר גם לסגור תאומים על הנסיעה או בכלל לספר חויות מהקייץ המתיש. נא שרשרו אם בכוונתכם להגיע, לכמה, ובאיזה קצב משוער.