המירוץ לצי'ף רזידנט מ-ת-ח-י-ל-

../images/Emo258.gifהמירוץ לצי'ף רזידנט מ-ת-ח-י-ל-../images/Emo70.gif

אז קודם כל אני קצת נעלמת עכשיו מהפורום (אתם יודעים חגים, משפחה וכו'), אבל כדי שלא תשתעממו וגם כדי שהאדום ישאר ברקע הנה העניין הבא: כולנו יודעים שהמירוץ התחיל, אז זהו הזמן להחליט: 1.מי הייתם רוצה שיהיה הצ'יף רזידנט? 2.מי נראה לכם יהיה בסופו של עניין הצי'ף? 3.ומי נראה לכם ראוי להיבחר(וזה שונה משאלה 1-כי אתם יכולים לאהוב מישהו אבל לדעת שהוא לא הכי מתאים ויש יותר ממנו... אז מה נראה לכם? שוט! אמנם קצת דיברנו על זה פה ושם-אבל זה הזמן לניחושים(אחחחחחמ,נל) ונגלה מי באמת כבר יודעת לקרוא את האנטומיה (ואת שונדה)כמו את כף ידה
 

mCdreamit

New member
הצ'יף רזידנט הבא

1. ממש הייתי רוצה שזה יהיה אלכס ! 2. אני ממש חושבת שזאת תהיה קפנר (אוףףףף!!!!)אבל זה יהיה טוב! אני חושבת שזה יהיה שוק לכולם (במיוחד לאלכס וכריסטינה) מה שיעשה את הכל יותר מעניין ... 3.ראוי להיבחר -קשה לי כי אני משווה כל אחד לביילי , ואין על ביילי (ביילי לשעבר לפחות..) למר' ממש לא מתאים... לאייבורי ממש לא מתאים... לכריסטינה וקארב מתאים אבלללל לדעתי לא יקחו מישהו מהחבורה הוויתקה וישדרגו אותו... זה יהרוס את החבורה הוותיקה (שגם ככה דיי הרוסה כבר...).. אז לפי כל הרמיזות ובלית ברירה אני חושבת שאפריל תקח... לפחות זה יהיה משעשע.....
 

ellendili

New member
הניחוש שלי

1.אלכס. לא בא לי שיפרידו בין כריסטינה ומר'. שני המרסיווסטרס
2. כמו שכבר אמרתי לא פעם- אפריל. 3. אלכס. הוא היחיד שלא היו לו רגעי שפל (מבחינה רפואית) בערך מאז שהחבורה עברה את מבחן האינטרנס שלהם. אני לא מדברת על פאשלות פה ושם.
 

TwilightFan

New member
הניחושים שלי ../images/Emo13.gif

1.מי הייתם רוצה שיהיה הצ'יף רזידנט? מרדית'
2.מי נראה לכם יהיה בסופו של עניין הצי'ף? אפריל
3.ומי נראה לכם ראוי להיבחר? מרדית'. :)
 

ellendili

New member
אני תובעת זכות ראשונים על הניחוש

שקפנר תהיה הצ'יף!!!
 
האמ

1. אני נורא ההיתי רוצה שזה יהיה אלכס! כי מגיע לו , הוא קורע את התחת ועושה את העבודה שלו בשקט והוא כזה מקסים ומגיע לו נוווו תנו לו משהו טוב להאחז בו . שמישהו יבוא ויגיד לו כל הכבוד אתה מדהים. מגיע לו פעם בחיים להיות הכי טוב
2. מי זה יהיה , נראף לדעתי זו תהיה אפריל (אני הכי מעצבנת בארץ) קפנר. למה? כי היא עוד שם והיא תיקח את זה איכשהו ושונדההחליטה בטח שזו היא ולכן זו תהיה אפריל קפנר הקרציה שתהיה בתפקיד הזה. והיא תהיה נירוטית ומעצבנת אוח אני כבר רואה אותה צווחת שם מאושר ולא מאמינה שבחרו בה ובלה בלה בלה .. 3.מי הכי ראוי? המלכה האם, כריסטינה יאנג ! למה? כי היא לא רואה בעיניים וכי היא תותחית על וכי אין סיכוי שהיא תהיה כי גם ככה יש לה אחלה תפקיד. והלוואי והיא הייתה ואז היה שמח כי היא הייתה רודה בכולם
 
אז ככה...

1.הייתי רוצה שזה יהיה קראב- כי הוא רופא מיוחד ואכפתי וכי הכי מגיע לו בעולם אחרי כל הזבל ששונדה האכילה אותו. 2.נראה לי שאנחנו לא נהיה מרוצים מהבחירה, כולם אומרים קפנר אז בשביל לשנות (וש-אלה לא תגיד שגנבנו לה...)אני יגיד את כריסטינה, כי היא מוכשרת והצ'יף יתן לה, סביר להניח שאחרי כמה זמן זה יימאס לה והיא תעביר את השרביט הלאה (האמת שאני כמעט מוכנה להמר שלא משנה איזה דמות תיבחר היא תעביר את השרביט אחרי כמה זמן) 3.ראוי היה שמר' תיבחר זה המשך ישיר לאנטומיה של גריי ולהתמקדות בה.
 
קדימה...

מי הייתם רוצה שיהיה הצ'יף רזידנט? אלכס, כי הוא עבר הרבה חרא, ובסופו של דבר הוא רופא ממש טוב שתמיד נמצא בצילן של כריסטינה ומרדית', ולא מוערך מספיק. מי נראה לכם יהיה בסופו של עניין הצ'יף? אני עוד מתלבטת בין קפנר לאייברי, רק על סמך זה שאואן לקח את שניהם תחת חסותו, אז בפרק של האימון רפואת חירום... אני מניחה ששונדה גם רוצה לתת להם קצת אקשן ותוכן כי בינתיים הדמויות שלהם ממש שטחיות. ומי נראה לכם ראוי להיבחר? שוב, אלכס, כי הוא פשוט רופא טוב, בלי כל השטויות מסביב. הוא יודע להיות מניאק כשצריך, להיות רגיש כשצריך, הוא חרוץ ממש ומגיע לו!
 

yaelahar

New member
הניחוש שלי

1.מי הייתם רוצה שיהיה הצ'יף רזידנט? הייתי רוצה שמרדית' תהיה (כדי שהאמא המתה שלה תהיה גאה
) 2.מי נראה לכם יהיה בסופו של עניין הצי'ף? אלכס 3.ומי נראה לכם ראוי להיבחר(וזה שונה משאלה 1-כי אתם יכולים לאהוב מישהו אבל לדעת שהוא לא הכי מתאים ויש יותר ממנו... גם לאלכס גם למרדית' וגם לכריסטינה מגיע לדעתי.
 

pennylane11

New member
../images/Emo112.gif נאמ

1. הייתי רוצה? הוא לא ה-דמות לזה בעיניי אבל הוא יותר מתאים מהשאר, אז שוב, אלכס. 2. קפנר יהיה צפוי מדי לטעמי (ואם שונדה תלך לשם זה סתם יהיה מעצבן) כי זה כמו שבזמנו (חחחחחח) הצ'יף בחר את קאלי, זוכרים? מרדית' זה לא יהיה, פשוט כי "אבל יש לה פרוטקציות" וכי היא יותר מדי דארק&טוויסטי כריסטינה רובוטית מדי בשביל החרא הזה והיא תגלה את זה אך ורק אם יבחרו אותה ואז היא תפרוש, אחרת היא תתעצבן וזה יהיה עוד יותר צפוי אייברי לא מספיק צ'יף רזידנט סטייל בשביל התפקיד הזה ולכן, שוב, אני אאלץ לבחור באלכס. 3. אתם יודעים מה? לאף אחד מהמתמחים לא באמת מגיע התפקיד הזה. לא כמו שהגיע להם כשהתחילה הסדרה. זה מבאס משהו.
 

McSteamy

New member
עונה

1.מי הייתם רוצה שיהיה הצ'יף רזידנט? אני ממש רוצה שאלכס יהיה הצ'יף רזידנט,אני גם ממש חושבת שמגיע לו(את זה אני אפרט בשאלה האחרונה) 2.מי נראה לכם יהיה בסופו של עניין הצי'ף? קפנר,כייייי זה לא צפוי ומפתיע רצח ובטח גם יהיה די מצחיק :'( 3.ומי נראה לכם ראוי להיבחר כמו שכבר אמרתי למעלה,אלכס. אני חושבת שבאמת ראינו את ההתפתחות שלו כרופא,את העובדה שהוא הפך לטוב יותר ורגיש יותר ומבין יותר ואחלה של רופא בעצם. בהתחלה הוא היה רופא לא משו(זוכרים ניתוח לב פתוח במעלית?או את הפרק הראשוןראשון,שבו הוא קבע משהו לא נכון ולא הסכים להקשיב לאפחד אחר?),אבל הוא ממש השתפר ואנחנו רואים את זה. הוא היחיד שאין לו ממש פאשלות רציניות בקריירה מאז המבחן שלהם והוא אשכרה הפך להיות חמול יותר ומבין יותר,ומגיע לו,הוא מאז ומתמיד היה בצל של כל השאר :/ אלכס לצ'יף ריזידנטס!!!!!
 

דנה1982

New member
לדעתי...

1. לא יודעת את מי הייתי "רוצה" בתפקיד הזה, אבל נראה לי שאלכס או מרדית (או לקסי, אם זה אפשרי?) יכולים להיות טובים יותר מאשר כריסטינה, למשל. 2. אני דווקא לא מאמינה שזו תהיה קפנר. למרות ש"כולם שווים", בסופו של דבר צריך להיבחר מישהו מהצוות המקורי, לא מה"פולשים" ממרסי ווסט, כך שאלכס לדעתי ייבחר בסופו של דבר. 3. הכי ראויה זו מרדית, היא זו שבאמת מלמדת טוב יותר מהאחרים וגם בכלל טרחה ללמד את המתמחים החדשים כשהגיעו. הסיבה היחידה שהיא לא תקבל את זה, זה הניסוי המחקרי. יש עליה יותר מידי פוקוס בבית החולים ומספיק אחריות, ופרויקט שלוקח יותר מידי זמן. אלמלא הניסוי היא הייתה הכי מתאימה וגם בטח הייתה מקבלת את התפקיד.
 
למעלה