ANGELUSPIKE
New member
../images/Emo256.gifשאלון לקראת העונה החדשה של על טבעי../images/Emo190.gif
אז בעקבות העונה החדשה שקרבה ובאה אלינו, חשבתי לעשות שאלון. אז יאלה לשאלות.
מהי העונה הכי אהובה עליך?
מהו הפרק האהוב עליכן/ם מכל עונה?
מהו הפרק האהוב עליכן/ם מכל העונות?
דין או סאם לפי עונות (כלומר אתם צריכים לכתוב על כל עונה עם אהבתם יותר את דין או סאם)?
הצייד האהוב עליכן/ם שהוא לא סאם או דין?
השד האהוב עליכן/ם?
המלאך האהוב עליכן/ם?
הייצור אהוב עליכן/ם?
הפרק שהכי הצחיק אותכן/ם?
הפרק שהכי הפחיד אותכן/ם?
הפרק שהכי ריגש אותכן/ם?
הפרק שהכי נהנתן/ם בו, מכל סיבה שהיא?
המוות שהכי העציב אותכן/ם של דמות כלשהיא?
סיום העונה אהוב עליכן/ם?
פתיחת העונה הכי אהובה עליכן/ם?
שחקן שהייתם רוצות/ים לראות בעל טבעי? (אפשר לבחור עד שלושה שחקנים)
השחקנית שהייתה רוצות/ים לראות בעל טבעי? (אפשר לבחור עד שלוש שחקניות)
דמות שהייתם רוצות/ים לראות עוד פעם? (אפשר לבחור עד שלושה דמויות)
דרגו את העונות מהטובה לפחות טובה? (כי אין עונות גרועות בעל טבעי, רק טובות וטובות יותר)
סכמו את הציפיה שלכן/ם מהעונה החדשה ב - 6 מילים - מקווה שתהנו מהשאלון. רואי.
אז בעקבות העונה החדשה שקרבה ובאה אלינו, חשבתי לעשות שאלון. אז יאלה לשאלות.