ג'קו במופע פריצה במסיבה בבצרה

../images/Emo244.gifג'קו במופע פריצה במסיבה בבצרה

בשישי ה19 לחודש במסגרת מסיבה במשק 77 במושב בצרה.. הזמנה בפייס: http://www.facebook.com/event.php?eid=308376681836 גם אם זה מופע בקטנה זה מסמן את החזרה לבמות לג'קו, להרכב.. שיהיה בהצלחה ובהנאה רבה רבה..אני מקווה לקבל עוד מודעות וידיעות מעודדות
 

נטע018

New member
הקטע הכי עצוב היה...

שרוב האנשים שם באו למועדון.. אז לא כולם אהבו אותו (אפילו היה קצת-קצת בוז, אבל העפתי אותם!!
).. אבל לי לא היה אכפת, והשתוללתי!!! מה שכן, יש לג'קו חברה?!?!?! היה ממש פצצה..הוא שר את: צורח, נרדם על החולות, מאבד אותך, קשה לי לא להתרגש, ו-2 שירים מהדיסק החדש!! (ממש רציתי את שר שר!!).. עוד תמונה.. שלי ושל חברה שלי איתו..
(היא קצת מטושטשת כי היא מהפלאפון)
 

yila

New member
כן, יש לג'קו חברה והיום בשש אין הופעה נוספת

טעות בהודעה... ואיך אני יודעת? לא תאמינו... אך אשתף אותכם: היום חגגתי יום הולדת עם כל המשפחה שלי ולפתע פתאום הופיע לא פחות ולא יותר מאשר ג'קו אייזנברג! המשפחה שלי בקשה ממנו להגיע והוא בא לשמח את כולנו, פטפטנו, הצטלמנו, איחלנו לו הרבה הצלחה ובין היתר ספר על החברה. היה מתוכנן לנסוע אחר-כך להופעה במושב בצרה בשש אך הוא אמר לנו שאין היום הופעה, מיהר לתל אביב משום שהחברה הייתה צריכה להוציא את הכלבים, יש לה שניים.דברנו על ההופעות שלו,ספר גם על הדיסק שבדרך, על מנהלו החדש, היה חברותי ומקסים. תודה ג'קו, שיהיה לך מזל, קסם והמון הצלחה.
תודה לאמא מרים שהקימה אותו אחרי שהלך לישון מאוחר אחרי ההופעה. ג'קו לא יודע שיש לו מקום בפייסבוק, אמרתי לו שיש לו שלושה לפחות אבל התעקש שאין לו מקום בפייסבוק. אז אני מבקשת מכם שתראו לו בלינקים את גקו אייזנברג ואת ג'קו אייזנברג לקיסריה וכו'... אני לא מבינה בלינקים. אנסה להעלות תמונות מהיום... אם לא אצליח כנסו אלי בפייסבוק. טוב, סורי, אין לי מושג איך מעלים תמונה?!
 

נטע018

New member
שיוווו!!! אני כלכך מקנאה!!! ../images/Emo11.gif

אהההה.. ומזל טוב!!!
וואי.. חברה שלו ממש חמודה...
 
מזל טוב ליה../images/Emo65.gif ../images/Emo171.gif

עד 120 שנים טובות ומאושרות:) איזו הפתעה עשתה לך המשפחה וג'קו...כל הכבוד להם ולו! לא הבנתי על איזו טעות את מדברת,אני פרסמתי רק על הופעה בשישי בערב ולא רשום שם כלום על שבת ב6 ..אני חושבת שהיתה אי הבנה.. כתבתי לך גם לפייס.. תראי שם
ובכלל, תודה על העדכון--
 

yila

New member
תודה פזית מתוקה, התארגננו להופעה של היום ב-6

והוא אמר לנו שאין. אבל היה כזה ג'קו כזה, הצטלם עם הצעירים במשפחה שאוהבים אותו כל כך, וסיפר על ההרכב החדש שלו ועוד המון דברים...בקיצור , אני עדיין בתוך החלום ... לא מתעוררת... איך מדביקים לאיש כה מקסים תווית שלילית? לא ברור לי . אולי מקינאה.
 

yila

New member
הבנתי את הטעות. כתוב סיום ההופעה ב- 20/02

בשש. ההתלהבות טשטשה את הבנת הנקרא!
 
../images/Emo6.gif גם זה קורה..

עכשיו הבנתי מאיפה הטעות חח , הענין הוא שכשפותחים event הפייס מבקש לכתוב זמן תחילה וזמן סיום אז הם כתבו זמן משוער 6 am .. לא נורא, במקום מופע קיבלת אחלה הפתעה
(אגב תודה על החיבור מחדש כתבתי לך לשם..)
 
לגבי הפייסבוק של ג'קו

ג'קו מתעקש שאין?? נו טוף.. אנחנו כנראה יותר עקשניים..אחרת לא היינו פה מזמן
כמו שהסברת לו נפתחו בזמנו כמה קבוצות , בקבוצה ג'קו לקיסריה הייתה ועדיין יש פעילות, אור למשל שולח ומעדכן כשיש על מה למסרים של כולם ויש עוד כמה שנפתחו אבל צריך גם שיתוף פעולה וחומר עדכני כדי להפעיל אותן... הנה כמה: http://www.facebook.com/group.php?gid=24134500566 http://www.facebook.com/pages/Jako-...info#!/pages/Jako-Eisenberg/7607229926?v=info אני דווקא מתעדכנת על כמה זמרים גם מהפרופיל שלהם עצמם, הם רושמים למשל שורות משירים שלהם, קטעי וידאו מהקלטות או מהופעות עבר ועדכונים על הופעות עתידיות.. נראה לי שאצל ג'קו יש מספיק ארכיון משלו שעוד לא ראינו והיינו אפשר לראות....צריך פשוט לדעת לנצל את המדיה הזו..
 
מזל טוב מתוקה ../images/Emo65.gif

יופי של הפתעה ואני שמחה שההופעה היתה פצצה :) נשמח לשמוע עידכונים לגבי הופעות, העבודה על הדיסק, ההנהלה החדשה, שירים חדשים וסתם היי על גבי הפורום והפייס שלו
 

yila

New member
תודה לכולכם על האיחולים, תודה שהעלתם את

כתובות ה- facebook, ואני לא מבינה הרבה אבל אולי אנחנו יכולים "להתלבש " עליהם ולהעלות שירים, תמונות וכו'? מה דעתכם? ושמישהו יעשה טובה וילמד את ג'קו שיש לו "מקומות", לא רק מקום עם הרבה אוהדים ומעריצים.
ויראה בעצמו
 

ענבלית29

New member
אנחנו לא מכירות ליה אבל שמעתי שאת אשה מדהימה

אז מזל טוב !
וג'קו ססססחתיין עליך שיחקת אותה.אני מאמינה שהיה יום הולדת שמיייח.אתה
 
למעלה