שרשור חדשות

rshamir

New member
ואני אוסיף

בכל מקרה הזכויות לא היו יכולות להיות שייכות לבישוף. גם בזמן WCW הזכויות היו שייכות לתאגיד טיים וורנר, כבעלים של WCW.
 

KaNaBisssss

New member
משהו שתמיד רציתי לדעת

יש איזה אתר שכתוב בו או מישהו שיודע בכמה ווינס קנה את הזכויות? סתם מסקרנות
 

scso

New member
ווינס לא קנה את הזכויות.

ר טרוט' הוא היוצר המקורי של השיר והזכויות הן שלו,לכן כשהוא היה ב-TNA הוא השתמש בו שם ועכשיו כשהוא ב-WWE הוא יכול להשתמש בו גם שם.
 

Israeli Hero

New member
נשיא Spike TV מדבר על העתיד של TNA בימי שני

מייק ג'ונסון מ-PWINSIDER מביא ציטוטים של נשיא SPIKE TV, שאומר שאם התכנית ביום שני תצליח, הוא לא מתנגד להעברתם לימי שני. השאלה שנשאלת כרגע היא מה זה הצלחה מבחינתו. “If it's successful, I'm not opposed to moving it to Monday nights. This is the time for this … TNA has a lot of momentum with Hulk Hogan and we have the ability to market and promote it.”
 

אורון V1

New member
העדכון האחרון לגבי אדג'

בראיון לרדיו אדג' ציין שהחוזה שלו הסתיים באוקטובר אבל ה-WWE הוסיפו "זמן פציעות" ומשך הזמן שיקח לו להחלים יתווסף לחוזה שלו. כרגע הוא עובר תהליכי תרפיה בצפון קרולינה ובפלורידה. מועד החזרה שלו לזירה לא ידוע, בתקווה שזה יהיה ברבעון הראשון של השנה החדשה.
 

אורון V1

New member
עדכוני הוגן בפתיח של ה-WWE ובאירוע טנא הראשון

-לדבריהם של צופים במחווה לחיילים הולקאמניה כבר לא משתוללת בפתיח, לעומת זאת לכל אחד יש מחיר לפי המיליון דולר מן. -טנא אישרו בהודעה לעיתונות שהאירוע הראשון בו הוגן יופיע יהיה ג'נסיס ב-17 לינואר.
 

deathcaster

New member
לדבריהם של צופים ?! ../images/Emo58.gif

גם בשיר של סמאק האחרון וראו האחרון הוגאן לא מופיע בפתיח ובמקומו טד דיביאסי וזה יכול להעיד על 2 דברים: טד דיביאסי להיכל התהילה הוגאן ב-TNA אין סיבה להכניס אותו בפתיח....
 
למעלה